V
vierailija
Vieras
En ole vielä testannut plussaa mutta kaikki mahdolliset oireet ollut jo kohta pari vkoa. Huomenna pitäs alkaa menkat mut aika varma olo ettei ala. Pari vkoa sitte alko hirveet menkkakivut ja vihlasut mahassa sekä kauhee pissalla ravaaminen. Kävin jo antamassa kaikki pissatulehdustestit ja klamydiat ym ku pelästyin mikä vaivaa. Kaikki puhtaita. Viikko sitten alko ihan kauhee väsymys ja jatkuva pahoinvointi ja hajuherkkyys. Lisäks tissit on ihan helvekon kipeet. Mut eniten huolettaa mun mieliala. Se on ollu ihan sekasin viikon verran. Siis oon niin täynnä kiukkua ja raivoa kaikille et omat lapsetki arsyttää ja yhtakkiä lopahti ihan kiinnostus mieheenki vaikka rakastan yli kaiken mut sellanen olo et haluun vetäytyy ihan omiin oloihin. Eilen mietin et ihan sama vaik mieski pettäs ei kiinnosta
töissä oon ihan itkuherkkä koko ajan tänään jouduin ihan pidattelee itkua ku pomo sano jotain vittumaista ja muuteenki oon vetany kaikesta herneet nenään. En muista et mulla olis tällasta ollu aiemmi. Pelkäan jos oon raskaana et alan sekoileen hormonihulluna ja mies kypsyy muhun koska oon ihan kamala. Ajattekin testaa vasta ensvkolla koska voihan tää johtuu jostain muustakin. Mut onko kellää ollu samalaista et koko mieli on menny ihan pimeeks..