onko joku ostanu paljon netin kautta amerikkalaista tavaraa?apua kaivataan!

KullanMurutx4

Aktiivinen jäsen
27.05.2004
10 344
0
36
ku me ostettii kesäkuussa pojalle rocky hahmoja ja niitä ei oo vieläkää tullu et mikä siinä oikee maksaa ku ne ei tuu!!me maksettii ne ostokset visalla paypal:in kautta ja sen pitäisi olla turvallinen maksutapa.visan tapahtumisa se maksu kyl näkyy mut tuotteita ei oo vaa tullu.
mitä mun pitäs tehä?palautettaki vähä vaike laittaa sinne ku enkun kieli ei oo ollenkaa hallussa.

Mun veli on jotain tilannu jenkeistä, jos tulee hitaalla postilla (2lk tms.) niin pelkkä postin kuljetusaika on 20-30 päivää.
Muistakaa sitten ilmoittaa ajoissa paypalille, jos tuote ei tule, niin voivat pistää ko.firman pois listoiltaan jos eivät kerran toimita tavaraa (olikohan 45pvää se valitusaika). Jos sinne ei ilmoita ajoissa ei rahojaankaan tarvi takasin odotella.

Alkuperäinen kirjoittaja Verokarhu laiskana:
Mun veli on jotain tilannu jenkeistä, jos tulee hitaalla postilla (2lk tms.) niin pelkkä postin kuljetusaika on 20-30 päivää.
Muistakaa sitten ilmoittaa ajoissa paypalille, jos tuote ei tule, niin voivat pistää ko.firman pois listoiltaan jos eivät kerran toimita tavaraa (olikohan 45pvää se valitusaika). Jos sinne ei ilmoita ajoissa ei rahojaankaan tarvi takasin odotella.

joo me ollaa laitettu ainaki jo 5 kertaa sinne paypal:iin palautetta ja ne ei oo kertaakaa vastannu meille!!et hyvin toimii..

Mikä postitapa? Mä yleensä tarkistan, että tulee lentopostilla. Kerran kun ostin niin että paketti tuli "maa"postina niin kesti 6 viikkoa paketin tulo ja joillakin myyjillä kestää lisäksi se postitus yli viikonkin. Amerikassa on kuulemma eri postitoimistot kotimaan ja ulkomaanpostiin. Ulkomaanpostitoimistoja on harvassa eli joillakin myyjillä saattaa olla tosi pitkä matka sinne postitoimistoon ja siksi eivät postita niin usein. Jotkut eivät tästä syystä suostu myymään ulkomaille.

Tossa vaiheessa kannattaa ottaa jo puhelimitse yhteyttä paypaliin (jos voi) ja ko. firmaan että missä tavara viipyy. (Ei ne amerikanpuhelut niin kalliita oo)

Alkuperäinen kirjoittaja Meade:
Mikä postitapa? Mä yleensä tarkistan, että tulee lentopostilla. Kerran kun ostin niin että paketti tuli "maa"postina niin kesti 6 viikkoa paketin tulo ja joillakin myyjillä kestää lisäksi se postitus yli viikonkin. Amerikassa on kuulemma eri postitoimistot kotimaan ja ulkomaanpostiin. Ulkomaanpostitoimistoja on harvassa eli joillakin myyjillä saattaa olla tosi pitkä matka sinne postitoimistoon ja siksi eivät postita niin usein. Jotkut eivät tästä syystä suostu myymään ulkomaille.

hyvä kysymys..
en tiiä itekkää.se tilaaminen sinäsä jo tuotti tuskaa ja hermojen kiristystä ku mulla ei tosiaa oo juuri ollenkaa enkun kielipäätä.jotenki kai mä tuurilla sain ne tavarat ostettua ku viimesessä vaihessa se kysy sitä kortin numeroa jne. eli oon ainaki ymmärtäny et se meni iha oikee ja ku se maksusuoritus tosiaa näkyy visan tapahtumisa..jos se ois epäonnistunu ni ei kai siellä näkyiskää.
poika ei vaa jaksa ootella niitä leluja,se joka päivä jaksaa kysyy et millo se 4-pack tulee ja millo ne rockylelut tulee jne.
mistähä mä löytäsin sen paypal:in numeron ni voisin soittaa sinne ku ne helvata niihi palautteisiin vastaa?

Ei paypal ole muuta kuin maksunvälityspalvelu. Ei paypal ole oikea paikka kysellä paketin perään. Sun pitää ottaa myyjään yhteyttä ja kysyä milloin ja miten hän on sen postittanut, kun sä et ole sitä pakettia vielä saanut.

Ei paypal ole muuta kuin maksunvälityspalvelu. Ei paypal ole oikea paikka kysellä paketin perään. Sun pitää ottaa myyjään yhteyttä ja kysyä milloin ja miten hän on sen postittanut, kun sä et ole sitä pakettia vielä saanut.

tiedän joo mutta sen takia tämä hankalaa onki ku sitä enkkua en edelleenkää ossaa ni vaikee siihe putiikkii olla yhteydesä.
oisin tavallaan pyytäny vähä apua siltä paypal:ilta et josko ne ois voinu jotenki auttaa mua saamaan se paketti tai yhteyttä siihe myyjään mut ei sinne paypal:iinka tunnu olevan mitää yhteystietoja!?

Oletko ostanut ebaystä vaiko jostain muusta nettifirmasta?

en mää sen kummemmin aatellu sitä nimee mut ei se ainkaa se ebay oo.
me mentii eka sivulle totalrocky.com ja sieltä sit klikattii rocky figuurit ja sieltä ne lelut sit löyty.
9.6 se maksu näkyy meiä visatapahtumisa et onhan siitä kohta jo pari kuukautta.alkaa tuntuu vaa jo aika toivottomalle ku niitä hiton ukkeleita ei ala tulla..

Mä kävin kurkkaamassa tuota sivustoa ja näytti siltä, että se sivu vain linkittää useampaan eri firmaan missä niitä figuureja on. Eli ei musta varmaan ole suuremmalta apua. Onneksi et ole ostanut mitään kalliimpaa.

Mä kävin kurkkaamassa tuota sivustoa ja näytti siltä, että se sivu vain linkittää useampaan eri firmaan missä niitä figuureja on. Eli ei musta varmaan ole suuremmalta apua. Onneksi et ole ostanut mitään kalliimpaa.

no iteasiassa ne lelut makso melkein 90? et on se aika paljon :whistle:
me laitettii palautetta sinne huonolla enkulla ja katotaa et vastaako ne..

Yhteistyössä