Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2005 klo 21:53 Liinu kirjoitti:Meillä perinteinen -ja mielestäni ihanteellinen- tilanne: asumme miehen vanhempien kanssa samalla maatilalla, omissa taloissamme kuitenkin. Anoppi käy joka päivä (välillä toki riesaksikin, saattaa esim puhua jätskistä ruoka-aikana yms), tuo kaupasta ostoksia, vahtii lapsia kun käyn asioilla, ottaa heitä mukaansa, vie kerhoon, vahtii nukkuvia kun menemme mieheni kanssa heille saunaan, kutsuu usein syömään yms. Vaari otti eilen molemmat pojat traktoriin, tyttö sattui olemaan päiväunilla joten oli ihanan rauhallista. Hänellä on enemmän töitä, mutta mielellään hoitaa lapset tarvittaessa. Ja lapset tykkäävät! Käyvät toki mielellään myös toisessa mummolassa (350 km joten harvemmin), mummi hoitaa leikittämisen ja ruuan.
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2005 klo 21:57 siksak kirjoitti:Eikö olekin surullista, miten itsekkäitä isovanhemmat nykyään ovatVarmaan ovat kuitenkin itse saaneet hoitoapua aikoinaan, silloin kun se oli vielä itsestäänselvää...
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2005 klo 21:57 siksak kirjoitti:Eikö olekin surullista, miten itsekkäitä isovanhemmat nykyään ovatVarmaan ovat kuitenkin itse saaneet hoitoapua aikoinaan, silloin kun se oli vielä itsestäänselvää...
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2005 klo 22:39 Lentokala kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2005 klo 21:57 siksak kirjoitti:Eikö olekin surullista, miten itsekkäitä isovanhemmat nykyään ovatVarmaan ovat kuitenkin itse saaneet hoitoapua aikoinaan, silloin kun se oli vielä itsestäänselvää...
No mutta onhan he kuitenkin oman pestinsä hoitaneet eli kasvattaneet omat lapsensa. Sen jälkeen kaikki perustuukin enemmän tai vähemmän vapaaehtoisuuteen.
Meillä kyllä isovanhemmat ovat paljonkin avuksi ja mielelllään. Asumme kaikki täällä Helsingissä, joten välimatka ei oo ongelma.