N
Nalletar
Vieras
Mulla oli ex 12 vuotta vanhempi ja se ei vaikuttanut mitenkään. Yhdessä lyhyessä suhteessa mies oli mua 24 vuotta vanhempi ja se oli kyllä jo liikaa!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ei:mutta kai se siinä kohtaa merkitsee jos toinen on ihan lapsi vielä ajatusmaailmaltaan ja toinen toisesta päästä, mutta niin voi olla keskenään samanikäisilläkin!
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Siis miehen ja naisen ikäerolla? Mun mielestä ikä on vain numeroita ja tärkeintä on se, että kemia pelaa pariskunnan välillä.
Kunhan tässä mietin...:saint: B)
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sanskuu:EiMeillä on miehen kanssa 16 v ikäeroa, mä olen 22 v, mies 38 v, eikä meiän jutut poikkee mitenkään. Hyvin on tähän asti 6 v kestänyt
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Minusta tuo usein kuultu lausahdus, että ikä on vain numeroita ei ole totta. Onhan se niitäkin, mutta kyllä ihmisen ikä aika paljon merkitsee, ei se mikään este se ikäero tarvitse olla suhteelle, mutta kyllä sillä vaikutuksensa on.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olisitteko yhtä positiivisia, jos ikäero olisikin toisinpäin, nainen vanhempi ja mies nuorempi? Monille tuottaa jo tuskia, jos mies olisi ainoastaan 5 vuotta nuorempi...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olisitteko yhtä positiivisia, jos ikäero olisikin toisinpäin, nainen vanhempi ja mies nuorempi? Monille tuottaa jo tuskia, jos mies olisi ainoastaan 5 vuotta nuorempi...
Hyvä, kuten muutama vastasi, ettei väliä. Yleisesti vain tuntuu tuomittavan, samoin kuin jos saa lapsen yli 35-v. on jo vanha (ja itsekkäästi elänyt), kukaan ei kieti jos mies tulee isoisänä myös isäksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:laitoin viestin että mut saa kyllä hakia![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Leija:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:laitoin viestin että mut saa kyllä hakia![]()
![]()
Noh, miten kävi?![]()