Onko ikäerolla merkitystä?

Alkuperäinen kirjoittaja ei:
mutta kai se siinä kohtaa merkitsee jos toinen on ihan lapsi vielä ajatusmaailmaltaan ja toinen toisesta päästä, mutta niin voi olla keskenään samanikäisilläkin!

Ja se vanhempi osapuoli saattaa olla se mieleltään lapsellisempi.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Siis miehen ja naisen ikäerolla? Mun mielestä ikä on vain numeroita ja tärkeintä on se, että kemia pelaa pariskunnan välillä.

Kunhan tässä mietin... :whistle: :saint: B) :D

peesi! ja kunhan vain pari rakastaa toisiaan palavasti ja syvästi :)

Alkuperäinen kirjoittaja sanskuu:
Ei :D Meillä on miehen kanssa 16 v ikäeroa, mä olen 22 v, mies 38 v, eikä meiän jutut poikkee mitenkään. Hyvin on tähän asti 6 v kestänyt :D

Meinattiinko sun kotona jotain kun aloit 16-vuotiaana seurustella huomattavasti vanhemman kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Minusta tuo usein kuultu lausahdus, että ikä on vain numeroita ei ole totta. Onhan se niitäkin, mutta kyllä ihmisen ikä aika paljon merkitsee, ei se mikään este se ikäero tarvitse olla suhteelle, mutta kyllä sillä vaikutuksensa on.

Peesailen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olisitteko yhtä positiivisia, jos ikäero olisikin toisinpäin, nainen vanhempi ja mies nuorempi? Monille tuottaa jo tuskia, jos mies olisi ainoastaan 5 vuotta nuorempi...

Hyvä, kuten muutama vastasi, ettei väliä. Yleisesti vain tuntuu tuomittavan, samoin kuin jos saa lapsen yli 35-v. on jo vanha (ja itsekkäästi elänyt), kukaan ei kieti jos mies tulee isoisänä myös isäksi.

On tietysti. Jos esim. mies on 20 tai 25 vuotta vanhempi kuin vaimo (tai päinvastoin), niin kai suhteesta todella paljon todennäköisemmin tulee ennen pitkää hoivasuhde eikä vain ns. rakkaussuhde.

Joten on sillä todellakin vaikutusta. Mikä ei tietenkään sitä tarkoita, ettei silti saisi seurustella vaikka Metusalemin kanssa.

Olisitteko yhtä positiivisia, jos ikäero olisikin toisinpäin, nainen vanhempi ja mies nuorempi? Monille tuottaa jo tuskia, jos mies olisi ainoastaan 5 vuotta nuorempi...

Hyvä, kuten muutama vastasi, ettei väliä. Yleisesti vain tuntuu tuomittavan, samoin kuin jos saa lapsen yli 35-v. on jo vanha (ja itsekkäästi elänyt), kukaan ei kieti jos mies tulee isoisänä myös isäksi.

Mun mielestä ei ole mitenkään outoa saada lapsi/a yli 35-vuotiaana. Mä olen nyt 28 ja kyllä mä haluan vielä monta lasta, jos niitä vain saan. Silloin pakostakin menee yli35v. ellei jopa yli 40v.

Ei ole se mies soittanut, mutta tekstarin laittoi just äsken :D :whistle:

Olin unohtanut rannekorun sinne ja sen saisi nyt kuulemma hakia :whistle: En kyllä tällä ilmalla lähde kuitenkaan useamman kilsan päähän pyörällä, laitoin viestin että mut saa kyllä hakia :whistle: :D

ei kai sillä ny niin oo mut joskus vaa tuntuu ku lehistä lukee pariskunnista joilla jopa 20v. ikäeroa niin niillähä on ihan erilaiset "elämäntilanteet" ja varmaa mielenkiinnotkin ku tuommonen ikäero mut kuitenkaa ei sillä sillee oo mitää väliä... :/

Yhteistyössä