Alkuperäinen kirjoittaja Kuuskakskutonen:Ja jo paljon ennen tuota tajusin, että ei se miesten ääliömäisyys iästä johdu=)
Juu ei se siitä iästä johdu!
Mä en tiedä miksi, mutta mua kiehtoo enemmän vanhemmat miehet
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kuuskakskutonen:Ja jo paljon ennen tuota tajusin, että ei se miesten ääliömäisyys iästä johdu=)
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Kerroin äidille ja hän tietää ihmisen, meinas vain että hauskanpitoon kyllä käy, mutta ikäeron takia ei mitään muuta. Aivan kuin mä kuuntelisin äitiä jos haluan seurustella...![]()
![]()
Äiti on muuten vain kaks vuotta vanhempi tätä miestä...
et sä äitis lupaa tarvii, jos tuntuu hyvälle ja natsaa muutenkin nii antaa palaa![]()
En mä äitin lupaa tarvikaan, oon kuitenkin aikuinen ihminenOn sitten eri asia tuleeko jutusta mitään...
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Mitä sitten tarkoitetaan sillä, että onko sillä merkitystä? Eihän sen este tarvitse olla. mutta jos pariskunnalla on yli 40 vuotta ikäeroa- on suhde varmaan toisenlainen kuin jos eläisi suhteessa nuoremman ihmisen kanssa.
En ota siihen asiaan kantaa, onko ikäero hyvä tai paha asia. Mutta kyllä se jollain tasolla suhteeseenkin vaikuuttaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:Älä nyt ainakaan pelkän ikäeron takia mahdollista onnea hukkaan heitä
Alkuperäinen kirjoittaja Aleksara:Mun ex on mua 14 vuotta vanhempi. Suhteemme alussa ei se ikä niin merkinnyt, mutta ajanmyötä ikäerosta tuli ongelma (mulle). Kyllä se ikä näkyi monessa asiassa.
Alkuperäinen kirjoittaja huh:Onko se joku 10v kenen kansa olit?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Musta suoraan sanoen 17 vuotta on aika paljon. Kun nuoria ja keski-ikäisiä ollaan, niin se ei haittaa, voi päinvastoin olla vaan eduksi. Mutta kyllä siinä jos niin paljon vanhempi mies on, riskinä on, että mies on ihan autettava papparainen kun itse on ihan vireä. Ja saa olla kauan leskenä, jos miesten ja naisten keskimääräisiä ikäodotuksia katsotaan.... Sorry, ei varmaan miellyttänyt mun vastaus, mutta jos kysytään, niin tämä on mun näkemys.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Musta suoraan sanoen 17 vuotta on aika paljon. Kun nuoria ja keski-ikäisiä ollaan, niin se ei haittaa, voi päinvastoin olla vaan eduksi. Mutta kyllä siinä jos niin paljon vanhempi mies on, riskinä on, että mies on ihan autettava papparainen kun itse on ihan vireä. Ja saa olla kauan leskenä, jos miesten ja naisten keskimääräisiä ikäodotuksia katsotaan.... Sorry, ei varmaan miellyttänyt mun vastaus, mutta jos kysytään, niin tämä on mun näkemys.
No ihan tosiasioista sä kirjoitit. Mutta jos kemiat pelaa ja toisesta tykkää, niin ei kai juttua pidä siihen jättää vain jonkun ikäeron takia? Kerranhan me täällä vain eletään!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Plus että musta voisi miettiä (ennen kuin rakastuu päätäpahkaa), että miksiköhän tuo mies ihastui minuun. Ihastuneena toki näkee asian niin kuin haluaa, mutta myös melko raadollisia syitä voi löytää. Mies haluaa kerran vielä palata "menetettyyn nuoruuteen", muistella, millaista oli olla nuori, innokas orhi, joka sai naiset villeiksi. Paluu mielikuvissa aikaan, jolloin oli vain hauskaa, ei vastuuta, ei huolta, ei pelkoa tulevaisuudesta vanhana. Mies haluaa vielä kerran nauttia nuoresta kiinteästä naisen kropasta sekä ihastella nuoren naisen energisyyttä. Hän nauttii siitä, miten nuori nainen ihailee kaikkea sitä, mitä hän on jo elämässään ehtinyt saada aikaan, uraa, varallisuutta, monenmoisia kokemuksia.
Joo, uskon, että tällaisista aineksista saadaan aikaan kiihkeä suhde täynnä onnellisia hetkiä, mutta onnelliseen loppuun en usko.
Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Plus että musta voisi miettiä (ennen kuin rakastuu päätäpahkaa), että miksiköhän tuo mies ihastui minuun. Ihastuneena toki näkee asian niin kuin haluaa, mutta myös melko raadollisia syitä voi löytää. Mies haluaa kerran vielä palata "menetettyyn nuoruuteen", muistella, millaista oli olla nuori, innokas orhi, joka sai naiset villeiksi. Paluu mielikuvissa aikaan, jolloin oli vain hauskaa, ei vastuuta, ei huolta, ei pelkoa tulevaisuudesta vanhana. Mies haluaa vielä kerran nauttia nuoresta kiinteästä naisen kropasta sekä ihastella nuoren naisen energisyyttä. Hän nauttii siitä, miten nuori nainen ihailee kaikkea sitä, mitä hän on jo elämässään ehtinyt saada aikaan, uraa, varallisuutta, monenmoisia kokemuksia.
Joo, uskon, että tällaisista aineksista saadaan aikaan kiihkeä suhde täynnä onnellisia hetkiä, mutta onnelliseen loppuun en usko.
sain illan naurut tästä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Uskon, että kemiat pelaa. Itsellä myös kokemusta. Mies lupasi onnellisia hetkiä, ei onnellista loppua. Näin myös kävi, mutta sydän oli rämänä pitkään.
Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Plus että musta voisi miettiä (ennen kuin rakastuu päätäpahkaa), että miksiköhän tuo mies ihastui minuun. Ihastuneena toki näkee asian niin kuin haluaa, mutta myös melko raadollisia syitä voi löytää. Mies haluaa kerran vielä palata "menetettyyn nuoruuteen", muistella, millaista oli olla nuori, innokas orhi, joka sai naiset villeiksi. Paluu mielikuvissa aikaan, jolloin oli vain hauskaa, ei vastuuta, ei huolta, ei pelkoa tulevaisuudesta vanhana. Mies haluaa vielä kerran nauttia nuoresta kiinteästä naisen kropasta sekä ihastella nuoren naisen energisyyttä. Hän nauttii siitä, miten nuori nainen ihailee kaikkea sitä, mitä hän on jo elämässään ehtinyt saada aikaan, uraa, varallisuutta, monenmoisia kokemuksia.
sain illan naurut tästä
Alkuperäinen kirjoittaja Aleksara:Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Plus että musta voisi miettiä (ennen kuin rakastuu päätäpahkaa), että miksiköhän tuo mies ihastui minuun. Ihastuneena toki näkee asian niin kuin haluaa, mutta myös melko raadollisia syitä voi löytää. Mies haluaa kerran vielä palata "menetettyyn nuoruuteen", muistella, millaista oli olla nuori, innokas orhi, joka sai naiset villeiksi. Paluu mielikuvissa aikaan, jolloin oli vain hauskaa, ei vastuuta, ei huolta, ei pelkoa tulevaisuudesta vanhana. Mies haluaa vielä kerran nauttia nuoresta kiinteästä naisen kropasta sekä ihastella nuoren naisen energisyyttä. Hän nauttii siitä, miten nuori nainen ihailee kaikkea sitä, mitä hän on jo elämässään ehtinyt saada aikaan, uraa, varallisuutta, monenmoisia kokemuksia.
sain illan naurut tästä
Ei toi nyt ihan metsästä ollut kuitenkaan, muutama ihan asiakin oli siinä.
Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:Alkuperäinen kirjoittaja Aleksara:Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Plus että musta voisi miettiä (ennen kuin rakastuu päätäpahkaa), että miksiköhän tuo mies ihastui minuun. Ihastuneena toki näkee asian niin kuin haluaa, mutta myös melko raadollisia syitä voi löytää. Mies haluaa kerran vielä palata "menetettyyn nuoruuteen", muistella, millaista oli olla nuori, innokas orhi, joka sai naiset villeiksi. Paluu mielikuvissa aikaan, jolloin oli vain hauskaa, ei vastuuta, ei huolta, ei pelkoa tulevaisuudesta vanhana. Mies haluaa vielä kerran nauttia nuoresta kiinteästä naisen kropasta sekä ihastella nuoren naisen energisyyttä. Hän nauttii siitä, miten nuori nainen ihailee kaikkea sitä, mitä hän on jo elämässään ehtinyt saada aikaan, uraa, varallisuutta, monenmoisia kokemuksia.
sain illan naurut tästä
no joo... mä oon menny mieheni kanssa naimisiin tarkoituksena viettää loppu elämä yhessä, mun on hyvä olla :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Plus että musta voisi miettiä (ennen kuin rakastuu päätäpahkaa), että miksiköhän tuo mies ihastui minuun. Ihastuneena toki näkee asian niin kuin haluaa, mutta myös melko raadollisia syitä voi löytää. Mies haluaa kerran vielä palata "menetettyyn nuoruuteen", muistella, millaista oli olla nuori, innokas orhi, joka sai naiset villeiksi. Paluu mielikuvissa aikaan, jolloin oli vain hauskaa, ei vastuuta, ei huolta, ei pelkoa tulevaisuudesta vanhana. Mies haluaa vielä kerran nauttia nuoresta kiinteästä naisen kropasta sekä ihastella nuoren naisen energisyyttä. Hän nauttii siitä, miten nuori nainen ihailee kaikkea sitä, mitä hän on jo elämässään ehtinyt saada aikaan, uraa, varallisuutta, monenmoisia kokemuksia.
sain illan naurut tästä
Ihan miten vaan. Hyvä, jos teille kävi onnellisesti ja toivottavasti olette onnellisia vielä sittenkin kun sinä olet esim. 50 vuotta ja miehesi 67 vuotta. Eipä tuohon ikäeroon toki liikaa kannata tuijottaa, sulla on tuollainen kokemus ja mulla toisenlainen. Voihan sitä olla kaameita kokemuksia vaikka oltaisiin täysin samanikäisiä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:Alkuperäinen kirjoittaja Aleksara:Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Plus että musta voisi miettiä (ennen kuin rakastuu päätäpahkaa), että miksiköhän tuo mies ihastui minuun. Ihastuneena toki näkee asian niin kuin haluaa, mutta myös melko raadollisia syitä voi löytää. Mies haluaa kerran vielä palata "menetettyyn nuoruuteen", muistella, millaista oli olla nuori, innokas orhi, joka sai naiset villeiksi. Paluu mielikuvissa aikaan, jolloin oli vain hauskaa, ei vastuuta, ei huolta, ei pelkoa tulevaisuudesta vanhana. Mies haluaa vielä kerran nauttia nuoresta kiinteästä naisen kropasta sekä ihastella nuoren naisen energisyyttä. Hän nauttii siitä, miten nuori nainen ihailee kaikkea sitä, mitä hän on jo elämässään ehtinyt saada aikaan, uraa, varallisuutta, monenmoisia kokemuksia.
sain illan naurut tästä
no joo... mä oon menny mieheni kanssa naimisiin tarkoituksena viettää loppu elämä yhessä, mun on hyvä olla :heart:
Hienoa! Sittenhän ei tarvi niin kovin puolustautua ja perustella!
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Kerroin äidille ja hän tietää ihmisen, meinas vain että hauskanpitoon kyllä käy, mutta ikäeron takia ei mitään muuta. Aivan kuin mä kuuntelisin äitiä jos haluan seurustella...![]()
![]()
Äiti on muuten vain kaks vuotta vanhempi tätä miestä...
et sä äitis lupaa tarvii, jos tuntuu hyvälle ja natsaa muutenkin nii antaa palaa![]()
En mä äitin lupaa tarvikaan, oon kuitenkin aikuinen ihminenOn sitten eri asia tuleeko jutusta mitään...