Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Mua raivostuttaa kanssa ihmiset, jotka jatkuvasti myöhästyvät, antavat toisten odotuttaa itseään. Tullaan vailla kiireen häivää naureskellen, vaikka sovittu lähtö tms. aika olis ollut jo 45 min sitten. NÄEN PUNAISTA.
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Mulla oli nuoruudessa sellanen kaveri jota odottelin joskus jopa toista tuntia, kun neitiä ei vaan huvittanut lähteä aiemmin liikenteeseen....![]()
No silloin ei ollut kännyjä juu...
Nykyään olen huomannut et lapsekkaat myöhästelevät jonkin verran.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä taas ihmettelen, miten jotkut voi ehtiä joka paikkaan ajoissa. Pienten lasten kanssa.
Ehkä se on tosiaan paha tapa. Minusta akateeminen vartti pitäisi sallia, emmehän me ole robotteja, ihmisille sattuu erinäisiä viiveitä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä taas ihmettelen, miten jotkut voi ehtiä joka paikkaan ajoissa. Pienten lasten kanssa.
Ehkä se on tosiaan paha tapa. Minusta akateeminen vartti pitäisi sallia, emmehän me ole robotteja, ihmisille sattuu erinäisiä viiveitä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä taas ihmettelen, miten jotkut voi ehtiä joka paikkaan ajoissa. Pienten lasten kanssa.
esim. joskus vauvalle pitää vaihtaa vaippa juuri kun on astumassa ovesta ulos. En ymmärrä, että ihmiset eivät voi odottaa sitä 10-15 minuuttia.