V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kaverisi puhuu samasta oikeastaan mistä minäkin. Tosin minä taas olen sitä mieltä, että tunteisiin oppii jos siihen on mahdollisuus.
Jokainen ihminen on erilainen ja tunteet siis myös näytetään eri tavoin. Ei ole oikeaa tai väärää tapaa rakastaa.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26470080:En allekirjoita, ketjun voi katkaista.
Enkä usko sitäkään, että rakkaus olisi opittu tunne, se on vaistonvaraista.
mulla taitaa olla joku tunnevamma.. en rakasta ketään (vanhemmat,omat sisarukset,aviomies,lapset) olen kylmä kuin kala. Miksi en rakasta?- en osaa enkä tiedä mitä se on. Lapsuus oli väkivaltainen ja opin ettei tunteita näytetä paitsi vihaa. Kiintymystä tunnen ja pidän sitä rakkautena?
No vaali sitä. Pienetkin rakkauden pilkahdukset ovat arvokkaita.mulla taitaa olla joku tunnevamma.. en rakasta ketään (vanhemmat,omat sisarukset,aviomies,lapset) olen kylmä kuin kala. Miksi en rakasta?- en osaa enkä tiedä mitä se on. Lapsuus oli väkivaltainen ja opin ettei tunteita näytetä paitsi vihaa. Kiintymystä tunnen ja pidän sitä rakkautena?