H
Hyvät lahjat
Vieras
Anna kun arvaan: pojalla on käytössä viime jouluna lahjaksi satu känny? Se pitää kelvata. Pitää oppia, ettei raha kasva puussa. Töihin vaan, koko perhe.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Meillä on ollut jo parina vuonna aika vähäisesti rahaa jouluna (ei tietenkään muulloinkaan ylimääräistä, mutta jouluna kuluu enemmän.) mutta nyt tuntuu että ei riitä rahaa ensinkään...poika kohta 14 v ja toivoi joululahjaksi mm. puhelinta (150e)mutta ei ollut kyllä varaa niin hintavaan.Muutaman joululahjan kuitenkin hälle ostimme, ja tili on aika tyhjillään kun on vielä mätkyjä, muutamia laskuja ja pitäisi joulun ruokiaki tehdä. enpä tiedä miten loppukuu kitkutellaan, en halua sanoa tarkemin syytä rahan vähyyteen, mutta emme ainakaan käytä lähes ollenkaan päihteitä joihin rahaa kuluisi, että sitä ei kannata ajatella. Mutta tässä ne lahjat joita pojalle on ostettu, onko ihan perseestä jos toivoi kalliimpaa? Kun tuon ikäisillähän se kaveri-paine on niin suurta, että tuleeko sitten pilkkaa kavereilta..
- Sukkia (n. 5e)
- Suklaata (n. 4e)
- Maxin lahjakortti 10e
- Leffalippu (n. 8e)
- Itse koostettu "miesten pakkaus" sis. dödö, hammastahna ja saippua (n. 7e)
- Lehti (n. 5e)
Lisäksi saa vielä isovanhemmilta pipon, mukin täynnä karkkia ja 10e. Muu suku on niin kaukaista, nii eivät anna lahjoja.
Max 80 nuo yhteensä tekee!
Osta "kytky"kännykkä, 36kk:n maksuajalla ei tee paljoakaan kuukautta kohti...
Ja en oo muuten tykännyt koskaan huonoa sukista tai suihkugeelipakkauksista, niitä aina tarvii.
Deodorantti, hammastahha yms. on päivittäin tarvitavaa, en koe sitä lahjaksi paitsi jos se on jotain uberkallista mitä ei päivittäiseen käyttöön itse ostaisi.
Ja en oo muuten tykännyt koskaan huonoa sukista tai suihkugeelipakkauksista, niitä aina tarvii.
Mutta toisaalta ne on just sellaisia, joita tarvitaan ja jotka eivät jää nurkkiin pyörimään. Itseäni inhottaa kaikki turhakkeet, joilla ei ole mitään käyttöä ja jotka vievät turhaa tilaa, kun muutenkin on tavaraa yllinkyllin. Kivempi olisi saada lahjaksi vaikkapa kahvipaketti kuin joku kynttilänjalka tai kippo. Mun mielestä teinille tuollainen koostettu pakkaus on hyvä lahja.Deodorantti, hammastahha yms. on päivittäin tarvitavaa, en koe sitä lahjaksi paitsi jos se on jotain uberkallista mitä ei päivittäiseen käyttöön itse ostaisi.
Joo ja tyttöhän sai joululahjaksi vain just jonkun dödön, kun oli mennyt niin paljon rahaa lukiokirjoihin (wtf?).
Ja eikös tänä vuonnakin tyttö saa joululahjaksi jonkun uuden judopuvun (mun mielestä perustarve, ei lahja) ja pienimmät saa jonkun pelikoneen vai miten se oli...
Sori, on vaan jäänyt mieleen, kun mun mielestä Rollo aina sortaa sitä tyttöään![]()