Onko hyvännäköinen takki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://riemun.huuto.net/auctionimages/f/82/ed40031417f335a539fcbcc13d3fe-orig.jpg

Ihan hirveä! Ja ilmeiseti jonkun vanha?! Miksi kukaan viittii ostaa toisten vanhoja vaatteita, mä en ymmärrä??!! Kaupasta saa ihan kohuu hinnalla uusiakin..

Alkuperäinen kirjoittaja Melizza:
makuliiniset takit sopivat joillekkin hyvin....onko takissa vatiinivuori myös?

Maskuliiniset takit? Mikä tuosta tekee maskuliinisen? Nythän kaikki villakangastakit on tuota kahta napitusta?

Ei kaikissa. Leikkaus on maskuliininen eikä asia ole paha mitenkään. Ja napituksesta ei ole kyse vaan kaavoituksesta.

Alkuperäinen kirjoittaja linnea:
http://riemun.huuto.net/auctionimages/f/82/ed40031417f335a539fcbcc13d3fe-orig.jpg

Ihan hirveä! Ja ilmeiseti jonkun vanha?! Miksi kukaan viittii ostaa toisten vanhoja vaatteita, mä en ymmärrä??!! Kaupasta saa ihan kohuu hinnalla uusiakin..

Se on muuten uusi, sori. Ja ei ole mitään vikaa ostaa hyväkuntoisia vaatteita käytettynä. Mutta toki on hyvä, kun joku ostaa vain uutta niin on sitten varaa valita.

Villakangastakit ei ole mitään ihan kovin kohtuuhintaisia ja edullisia muuten kaupassa. Kalliita takkeja.

Maskuliiniset takit? Mikä tuosta tekee maskuliinisen? Nythän kaikki villakangastakit on tuota kahta napitusta?

Ei kaikissa. Leikkaus on maskuliininen eikä asia ole paha mitenkään. Ja napituksesta ei ole kyse vaan kaavoituksesta.

Mun mielestä vartaloa myötäilevä leikkaus ei ole maskuliininen vaan laatikkomallinen suora takki on maskuliininen.

Mun mielestä vartaloa myötäilevä leikkaus ei ole maskuliininen vaan laatikkomallinen suora takki on maskuliininen.
Mielipiteitä tietenkin on monia...minä puhun niinkuin minun kuuluu tähän sanoa. Vaikka leikkaus on myötäilevä ja sitä on muokattu naiselle sopivaksi on se silti ammattilaisille maskuliininen. Samoin kuin housupuku.

Yhteistyössä