M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Manni:Eli työntäjää katsotaan kieroon, jos poikaa tälläsis lykkii...
Alkuperäinen kirjoittaja Manni:Eli työntäjää katsotaan kieroon, jos poikaa tälläsis lykkii...
Alkuperäinen kirjoittaja Manni:Silti musta tuntuu, että voitas katsoa kieroon. :/ Vaikka eihän sillä niin väliä olisi ja minusta v.punainen sopii pojillekin, mutta mietin, että jos sitten tulaan sössöttään viereen, että ompas sulla suloinen tyttö siellä...siis vaikka olisikin poika, mutta ihmiset voi vetää johtopäätöksiä pelkkien vaunujen värin mukaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Manni:Silti musta tuntuu, että voitas katsoa kieroon. :/
Alkuperäinen kirjoittaja huono äiti:Olenkohan minä nyt huono äiti? Esikoista, tyttöä, on lykitty vain tummansinisissä ja mustaharmaissa rattaissa. Voi kamala, jos olisin tiennyt, että lapsi menee poikien värisistä vaunuista pilalle, olisin ostanut uudet tytön syntymän jälkeen. Etukäteen kun en tiennyt ostaa vaaleanpunaisia
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Manni:Eli työntäjää katsotaan kieroon, jos poikaa tälläsis lykkii...
Mun molemmillla pojilla on ollut KUKALLISET vaunut!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja vaaleanpunaisia potkuhousuja, paitoja jne. Mitä väliä?
Ei se vauva osaa huikata, "hei äiti, lykit mua "tyttöjen" vaunuilla".