Meneekö pojalla tälläiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Manni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Suklaanappirulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Manni:
Eli työntäjää katsotaan kieroon, jos poikaa tälläsis lykkii...

Mun molemmillla pojilla on ollut KUKALLISET vaunut!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja vaaleanpunaisia potkuhousuja, paitoja jne. Mitä väliä?

Ei se vauva osaa huikata, "hei äiti, lykit mua "tyttöjen" vaunuilla".

;) Meilläkin on :flower: -rattat pojalla ja sandaaleissa kesällä vaalenpunainen raita, eikä traumoja kellään ..... Osta vain, kivat on =) ! Oletkos muuten Manni joskus asunut Vieremällä?

Täytyy sitten harkita vaikka näitä vaunuja.
En ole asunut. En edes tiedä, missä Vieremä on. =)

Voisin ihan hyvin poikaa noissa työnnellä. Tosimies käyttää vaaleanpunaista =). Voisihan myös ajatella että isä ei voi työntää vaaleanpunaisia vaunuja vaikka niissä olis tyttölapsi.

KYLLÄ!!! ite oon ostamassa seuraavalle ihan ehdottomasti pinkit vaunut, oli sitte tyttö tai poika! musta vaunut pitää olla valmiina kun pikkunen tulee, eihän sitä vielä sillon tiiä kumpi se on!

Mä luulen, että jos näkisin poikavauvaa työnnettävän pinkihtävissä vaunuissa, ajattelisin, että vanhemmat olisivat toivoneet tyttöä. En ajattelisi jostain typerästä syystä, että ne vaan pitävät ko. väristä.

Ja jos ap olisi sujut tuon väriasian kanssa, tuskin täältä sitä kysyisi näin. ;)

Mutta tosissaan, väri se vaan on, ei elämää kummempi asia. Ja tää vaan mun mielipide. :)

Mä luulen, että jos näkisin poikavauvaa työnnettävän pinkihtävissä vaunuissa, ajattelisin, että vanhemmat olisivat toivoneet tyttöä. En ajattelisi jostain typerästä syystä, että ne vaan pitävät ko. väristä.

Ja jos ap olisi sujut tuon väriasian kanssa, tuskin täältä sitä kysyisi näin. ;)

Mutta tosissaan, väri se vaan on, ei elämää kummempi asia. Ja tää vaan mun mielipide. :)

Itse en ostaisi ko värisiä vaunuja, mutta VAIN siksi, että vaunut eivät ole minulle sopivaa väriä =) Eli meille ostettiin vaunut sitä silmällä pitäen, että mitä itsestä tuntuu kivalta työntää.

Siihen maailman aikaan päädyttiin musta-harmaisiin, nyt varmaan hankittaisiin hiekanruskeat. Ei meillä tiedetty kumpaa oli tulossa ja vaunuissa sitten lykitty sekä poikaa, että tyttöä..

Yhteistyössä