Meneekö pojalla tälläiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Manni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Manni:
Eli työntäjää katsotaan kieroon, jos poikaa tälläsis lykkii...

No just joo tätä väri-jaottelua...
Ei todellakaan ole tytön tai pojan vaunut noi, vaan menee ihan kummalle vaan!
Herrajumala pieni vaaleanpunainen piriste-läikkä!

Siis ootteko te tosissanne? Eihän noissa oikeesti ole kun pieni läikkä vaaleanpunaista. Muuten HARMAAT! Herranen aika, en ole tiennyt, että tämmöstä on oikeasti..

Silti musta tuntuu, että voitas katsoa kieroon. :/ Vaikka eihän sillä niin väliä olisi ja minusta v.punainen sopii pojillekin, mutta mietin, että jos sitten tulaan sössöttään viereen, että ompas sulla suloinen tyttö siellä...siis vaikka olisikin poika, mutta ihmiset voi vetää johtopäätöksiä pelkkien vaunujen värin mukaan. :(

Olenkohan minä nyt huono äiti? Esikoista, tyttöä, on lykitty vain tummansinisissä ja mustaharmaissa rattaissa. Voi kamala, jos olisin tiennyt, että lapsi menee poikien värisistä vaunuista pilalle, olisin ostanut uudet tytön syntymän jälkeen. Etukäteen kun en tiennyt ostaa vaaleanpunaisia

Silti musta tuntuu, että voitas katsoa kieroon. :/ Vaikka eihän sillä niin väliä olisi ja minusta v.punainen sopii pojillekin, mutta mietin, että jos sitten tulaan sössöttään viereen, että ompas sulla suloinen tyttö siellä...siis vaikka olisikin poika, mutta ihmiset voi vetää johtopäätöksiä pelkkien vaunujen värin mukaan. :(

Jos vauva muuten neutraaleihin on puettu, varmasti ensin ajattelisin häntä tytöksi vaunujen perusteella, mutta vaaleansininen pipo kompensoisi asian.

Alkuperäinen kirjoittaja huono äiti:
Olenkohan minä nyt huono äiti? Esikoista, tyttöä, on lykitty vain tummansinisissä ja mustaharmaissa rattaissa. Voi kamala, jos olisin tiennyt, että lapsi menee poikien värisistä vaunuista pilalle, olisin ostanut uudet tytön syntymän jälkeen. Etukäteen kun en tiennyt ostaa vaaleanpunaisia

Työnnän mäkin tyttöä vaunuissa, joissa vaaleansininen raita, mutta en silti vartavasten ostaisi pojalle vaunuja jossa vaaleanpunainen raita, mutta mikään ei estäisi mua työntämästä poikaa siskon vanhoissa vaaleanpunaisissa kärryissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Eli työntäjää katsotaan kieroon, jos poikaa tälläsis lykkii...

Mun molemmillla pojilla on ollut KUKALLISET vaunut!!!!!!!!!!!!!!!!! Ja vaaleanpunaisia potkuhousuja, paitoja jne. Mitä väliä?

Ei se vauva osaa huikata, "hei äiti, lykit mua "tyttöjen" vaunuilla".

;) Meilläkin on :flower: -rattat pojalla ja sandaaleissa kesällä vaalenpunainen raita, eikä traumoja kellään ..... Osta vain, kivat on =) ! Oletkos muuten Manni joskus asunut Vieremällä?

Yhteistyössä