onko hiuksille hyötyä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hih :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hih :)

Vieras
Mun hiukset kuivuu aika helposti vaikka käytän hoitoainetta ja kuiville hiuksille tarkotettuja shampoita jne. Kun mulla on luonnonkiharat niiin ne menee jotenkin äkkiä kuulemma siksi kuivaksi.
No yritän kasvattaa nyt niitä niin oon nyt tehnyt niin että kun ei oo ollu hirveesti menoja, niin oon ollu nyt käyttämättä hiuslakkaa ja muita mömmöjä muutaman päivän ja sit oon ollu vähän pitemmästi pesemättä hiuksia. Nyt ne näytti aamulla ihan paskaselta mutta kun oon ollu koko päivän kotona ja mun vanhemmilla käymässä, niin en viittiny niitä sit pestä. Huomenna ajattelin sit pestä ne ennen kun lähen jonnekin.

Mutta onko tästä siis hyötyä hiuksille että ne saa välillä levätä vai oonko mä turhaan niitä pitäny paskasena? :D
Ja muita vinkkejä hiusten kasvattamiseen? :) Ihan hyvin nää jo on kasvanut ainakin mun mielestä, reilu vuosi sit leikkasin niskan ihan paljaaksi ja nyt solisluihin asti pituutta. Ja ennen mulla oli pitkät hiukset joten niiden kyllä pitäis kasvaa.

Jos päänahka kestää niin hiuksia kannattaa pestä mahdollisimman harvoin. Ja sun kannattaa ostaa kuiville/kiharille hiuksille sopivia shampoita ja hoitoaineita. Joku hiuksiin jätettävä, märkiin hiuksiin laitettava voidemainen hoitoaine vois olla sulle tosi hyvä.

ensinnäkin muotoilutuotteita ei hius tarvitse. itse en käytä. pesen vain käsitellyille vahingoittuneille hiuksille tarkoitetulla shampoolla ja joskus käytän hoitoainetta. leikkaus auttaa kuiviin latvoihin. oletko keskustellut asiasta parturikampaajan kanssa?

On hyötyä, ei pidä joka päivä pestä!

Käytä tehohoitoainetta kerran viikossa, se tekee myös ihmeitä. Itsellä käytössä Wellan tehis, ja on kyllä todella sileä ja kiiltävä tukka aina sen jälkeen.

Suosittelen myös ostamaan kampaamosta latvahoitoainetta, joka puristellaan latvoihin pesun jälkeen ja jätetään hiuksiin.

ensinnäkin muotoilutuotteita ei hius tarvitse. itse en käytä. pesen vain käsitellyille vahingoittuneille hiuksille tarkoitetulla shampoolla ja joskus käytän hoitoainetta. leikkaus auttaa kuiviin latvoihin. oletko keskustellut asiasta parturikampaajan kanssa?

No mun hiukset on niin vaikea saada pysymään kurissa ilman mutoilutuotteita kun ne kihartuu joka suuntaan .. Tai sitten suoristusrauta auttaa hyvin mutta sehän myös kuivattaa eli en oo sitäkään nyt hirveesti käyttänyt.
joo ja kuivat latvat oon leikkauttanu aina kun niitä on näkynyt :)

Yhteistyössä