Parturikampaamossa 2.vuosiluokan opiskelijan työt -40%

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti yhdelle pojalle :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiti yhdelle pojalle :)

Vieras
Varasin sitten ajan. Oon aikasemmin käyny kyseisessä kampaamossa ja olen ollu tyytyväinen...

Nyt vaan oon koittanu pihistellä että sais sitten kotihoidontuella ollessaan vähän enemmän rahaa...

Onko kellään kokemusta vastaavasta?
Tietenki aikaa menee kauemmin ku normaalisti, mut kyllähän ne siellä kattoo perään ettei ne mua ihan kaljuks kyni?

Vinkkejä muuten mitä kivaa voisin keksiä mun hiuksille? :)

Nyt on melkein olkapäille ulottuvat vähän kerroksittain leikatut hiukset, ruskeet nää kai on.

Blondeja en halua (eikä niitä pystyskään hetkessä vaaleeks saada) kun meillä on kupariakin vedessä niin kohta olis vihreet hiukset :D :laugh:

Laita raitoja, esim. punertavia, toffeen sävyisiä ja jotain hiukan omaa hiustasi tummempaa ruskeata niin, että ne raidat laitetaan n. sentin päähän sun jakauksesta. Eli raitojen juurikasvu ei heti näy, mutta ne pilkahtelevat kivasti sieltä alta. Anna kerrostaa reilulla kädellä, ja käy ostamassa suoristusrauta. Pienellä harjoittelulla sillä saa kerrostettuun tukkaan tosi paljon erilaisia ilmeitä, kunnon kikkarasta enkelilaineisiin, latvantaivutuksiin ja piikkisuoraan asti.

mm

Juu tosiaan kuullu näitä legendaarisia "Mun hiukset palo, muuttu vihreiks/siniseks..."juttuja...
Mut mä tosiaan kans arvelin että totta siellä se työpaikan ohjaaja kattoo perään ja opastaa...

Niin ilman kuvaa on hankala sanoa tosiaan...
Tänne en vaan sattuneesta syystä halua omaa pärstääni laittaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Laita raitoja, esim. punertavia, toffeen sävyisiä ja jotain hiukan omaa hiustasi tummempaa ruskeata niin, että ne raidat laitetaan n. sentin päähän sun jakauksesta. Eli raitojen juurikasvu ei heti näy, mutta ne pilkahtelevat kivasti sieltä alta. Anna kerrostaa reilulla kädellä, ja käy ostamassa suoristusrauta. Pienellä harjoittelulla sillä saa kerrostettuun tukkaan tosi paljon erilaisia ilmeitä, kunnon kikkarasta enkelilaineisiin, latvantaivutuksiin ja piikkisuoraan asti.

Uus suoristusrauta mulla on hankinnan alla, entinenki toimii mut en vaan tykkää jotenki käyttää sitä...

Alkuperäinen kirjoittaja mm:
1. Kyllä ne opiskelijat ihan opettajan opastuksella sitä työtä tekevät.
Joka kerta kun oon opiskelijatyönä teettäny on korkeintaan kysyny kerran tai pari jotain toiselta kampaajalta, kertaakaan ei oo mitään "opastusta" keltään tullu.

Mutta halpaahan se on. Ihan sikakauan vaan kestää....

Apua uskallankohan mä sittenkään sinne mennä? :O

Mies on pojan kanssa sen aikaa, pitänee varmaan varautua hyvin että on pullossa pumpattuna tarpeeks maitoo

Yhteistyössä