Raskaus rasvoittaa hiukset, mikä avuksi? Suositelkaa shampoita ym!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja erratic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

erratic

Vieras
Mulla on pitkät värjäämättömät hiukset, joihin oon aiemmin käyttänyt LV:n kosteuttavaa shampoota ja Aussien kosteuttavaa hoitoainetta, pesuväli n. 3vrk eli 2x/vko ilman mitään rasvoittumisongelmia. No raskauden myötä näitä sais olla pesemässä joka päivä, mutta se pitäis tehdä aamulla koska muuten hiukset ehtii taas rasvoittua iltaa myöten, eikä mulla aamuisin ole aikaa. Ostin Matrixin värjätyille hiuksille tarkoitettua tuuheuttavaa shampoota, no hiukset pitää nyt pestä vähintään joka toinen päivä ja silloinkin ne näyttää jo ihan kamalilta. Uutta hoitoainetta en raskinut ostaa kampaamoliikkeestä kun en osannut arvioida mikä sopis parhaiten, joten ostin xz tuuheuttavaa. Latvoihin laitan edelleen Aussieta ettei ne kuivu. Hiukset sähköistyy myös tosi nopeasti etenkin puolivälistä, juuret rasvaiset..

Mikä tähän avuksi? Suositelkaa jotain hyvää shampoota ja hoitoainetta, jotka ei sähköistä hirveästi mutta pitää tuon rasvoittumisen kurissa! Vai onko sellaisia edes..

No ei siihen auta kuin se peseminen useammin. Osta joku rasvoittuville hiuksille tarkoitettu shampoo ja hoitsikka.

No ei mulla ole pistää rahaa hirveitä määriä noihin juttuihin, kun en tiedä mikä sopii ja mikä ei. Yritin kysellä kampaamoliikkeistä, suosittelivat monessa paikkaa tota Matrixia joten ostin sitten sitä.. Ajattelin et jos täällä olis hyviä kokemuksia joistain tuotteista, niin vois sit kokeilla :)

Niin ja mulla on atooppinen iho, joka ei oikein tykkää mistään shampoista eikä hoitoaineista jostain syystä, saan kaikista ihanaa urtikariaa joka onneks häviää parissa tunnissa. Tämän takia yritän pitää pesuvälin mahd. pitkänä..

Minulla on sama ongelma! Jos minulla olisi värjäämättömät hiukset, niin käyttäisin välillä syväpuhdistavaa shampoota ja valitsisin kevyemmät shampoot ja hoitoaineet (nordic hair nimellä ainakin fructisilla). Kai tämä joskus synnytyksen jälkeen tasaantuu :/

Yhteistyössä