E
erratic
Vieras
Mulla on pitkät värjäämättömät hiukset, joihin oon aiemmin käyttänyt LV:n kosteuttavaa shampoota ja Aussien kosteuttavaa hoitoainetta, pesuväli n. 3vrk eli 2x/vko ilman mitään rasvoittumisongelmia. No raskauden myötä näitä sais olla pesemässä joka päivä, mutta se pitäis tehdä aamulla koska muuten hiukset ehtii taas rasvoittua iltaa myöten, eikä mulla aamuisin ole aikaa. Ostin Matrixin värjätyille hiuksille tarkoitettua tuuheuttavaa shampoota, no hiukset pitää nyt pestä vähintään joka toinen päivä ja silloinkin ne näyttää jo ihan kamalilta. Uutta hoitoainetta en raskinut ostaa kampaamoliikkeestä kun en osannut arvioida mikä sopis parhaiten, joten ostin xz tuuheuttavaa. Latvoihin laitan edelleen Aussieta ettei ne kuivu. Hiukset sähköistyy myös tosi nopeasti etenkin puolivälistä, juuret rasvaiset..
Mikä tähän avuksi? Suositelkaa jotain hyvää shampoota ja hoitoainetta, jotka ei sähköistä hirveästi mutta pitää tuon rasvoittumisen kurissa! Vai onko sellaisia edes..
Mikä tähän avuksi? Suositelkaa jotain hyvää shampoota ja hoitoainetta, jotka ei sähköistä hirveästi mutta pitää tuon rasvoittumisen kurissa! Vai onko sellaisia edes..