Alkuperäinen kirjoittaja ??:
Alkuperäinen kirjoittaja Snoopy:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Hävetkää!!:
Miten te edes kehtaatte puhua teille tuntemattomasta ihmisestä tuollaiseen sävyyn?
Ihan just sillä oikeutuksella että ne ihmiset ovat menneet televisioon vain ja ainoastaan näytille ja arvosteltavaksi!
no mä en usko että ne nyt ihan siksi sinne taloon hakee että pääsevät haukuttavaksi. mut tää tuntuu olevan ihan yleinen mielipide täällä että kaikista joiden naama on julkisesti näkyvissä voi sanoo ihan mitä vaan.
Se taakka on mun mielestä kannettava jos ja kun julkisuuteen oikein hakemalla haetaan :/
just. no mun mielestä sitä voi aikuiset omassa päässään miettiä mitä sit on soveliasta sanoa. joskus on hyvä opetella pitämään mölyt mahassaan vaik toinen olis miten julkkis. ihmisiä hekin on.
HUOM! Mä en ole sanonut mitään alatyylistä tai loukkaavaa koko aiheesta tai kilpailijoista. Kyse on nyt siitä, että koko bb-porukka on suomen kansan silmäparien alla häpäisemässä (jotkut enemmän ja jotkut vähemmän) itseään. Kansan tehtävä on ARVOSTELLA tätä jengiä, siihenhän tää koko jutun idea kiteytyy!
Ketä leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön! Tietysti kunnianloukkaukset sun muut lainrikkomiset ovat asia erikseen. Ymmärsittekö jo pointtini? :wave:
Sä olet ymmärtänyt BB:n idean väärin. He eivät ole siellä häpäisemässä itseään. He ovat menneet kilpailemaan palkinnosta tv-ohjelmaan. Se, että sinä tai Suomen kansa saisi heitä vapaasti arvostella tai haukkua kertoo enemmän sinun ajatusmaailmasti kuin ohjelmaformaatista.
Pitääkö se leikki tehdä leikkiin osallistujille ja heidän läheisilleen tahallaan entistäkin vaikeammaksi?
Taas on pata kattilaa soimaamassa. Olen muutaman kerran ko. ohjelmaa jopa seurannut, miksi asukkaat saavat suu vaahdossa karjua ja haukkua toisiaan ja muita ihmisiä...? Mikäs OIKEUS se sitten on?
Minua ei ainakaan vaienneta =) Onneksi suomessa julkisuus on yhä avointa ja kriittistä!
Onko sulla sisälukutaidossa vikaa? Mä en halua keskustella sun kanssasi siitä kuka BB-talossa mollaa toisia ja kuka ei. Mä haluan keskustella sun kanssasi siitä, miksi sä koet että ihmisillä olisi vapaa oikeus mollata ja loukata julkisuuden henkilöitä ja heidän läheisiään vain siksi, että he ovat televisiossa. Mielelläni kuulisin mitkä on sun mielestä linjavedot siitä mikä on soveliasta ja mikä ei. Ilmeisesti opetat myös lapsillesi, että suustaan saa suoltaa minkälaisia solvauksia tahansa ja vedota sen jälkeen sananvapauteen ja kritiikkiin?
Älä sekoita mun lapsenkasvatusta tähän, pyydän

Ei kuulu tähän aiheeseen. Toivon, että oma lapseni saa elää kauan lapsen elämää ilman tietoa näistä skandaalijulkkiksista ja -julkisuudesta.
Mä en EDELLEENKÄÄN ole SOLVANNUT ketään julkkista. Heitä saa ja pitää kriittisesti arvostella, millähän muulla he julkisuudessa muuten pysyvät??? Onko omassa sisälukutaidossasi vikaa? Aiheesta tulee voi saada arvostella. KUNNIANLOUKKAUS ja SOLVAAMINEN ovat eri asia!!!
Sun lapsen kasvatus liittyy tähän asiaan juuri sillä lailla, että tuolla asenteella olet kasvattamassa yhden koulukiusaajan ja arvostelijan lisää. Sinä et ole solvannut tässä ketjussa ketään, mutta puolustat ihmisten oikeutta laukoa heille tuntemattomista ihmisistä mitä soopaa tahansa vain koska nämä ovat julkisuuden henkilöitä. En ymmärrä ajatusta siitä, että julkisuuden henkilöiden edellytys on se, että heitä arvostellaan... Tosin tässä ketjussa mua hätkähdytti ne kirjoitukset, jotka ottavat kantaa Andreaksen seksuaalisuuteen, hänen puolisoonsa, jne.
Sait ainakin pilattua mun päivän noilla sanoilla. Menet henkilökohtaisuuksiin, vaikka ensin aihe meni ihan yleisellä tasolla. Itse en nimennyt esim. yhtään enkä ketään henkilöä missään vaiheessa. Please, mene myös itseesi :/
Esim. juuri Bb:ssä kiroillaan, harrastetaan seksiä ristiin rastiin, puhutaan pahaa toisista, yms, yms.... Ja silti mun pitää kasvattaa lapseni olemaan kritiikitön mediaa ja julkkiksia kohtaan? No way!