Onko anoppi kiinnostunut seksuaalisesti?

  • Viestiketjun aloittaja sakusammakko
  • Ensimmäinen viesti
Vävy
Anoppini on ihan tavallinen nainen ja näyttää oikeastaan ”jakkupukunaiselta”. Meillä on aina ollut hyvin asialliset välit. Ainoa eroottinen tapahtuma sattui kauan sitten kun kannoimme yhdessä kuumana kesäpäivänä klapeja mökin puuhuoneeseen. Anopilla oli yllättävän avonainen pusero ja alla huonosti tukevat liivit. Siinä oli rinnat aina näkyvillä kun hän kumartui asettelemaan puita pinoon. Nuorena miehenä en uskaltanut tehdä muuta kuin katsella. Tämän jälkeen kului 20 -vuotta seuraavaan kokemukseen. Anopilla oli ongelmia tietokoneensa kanssa ja hän ei millään oppinut siirtämään valokuvia kamerasta tietokoneeseen eikä tekemään viruspäivityksiä. Kävin usein häntä auttamassa, yleensä yhdessä vaimoni kanssa, mutta myös joskus yksin. Kun olin vaimoni kanssa paikalla, anoppi yleensä keskittyi kahvinkeittoon. Kun olin yksin paikalla, hän oli kokoajan ihan vieressä kumartuneena pöydän päälle ja pyöritteli takapuoltaan. Appiukko oli yleensä viereisessä huoneessa kun häntä ei suuremmin tietokoneet kiinnostaneet. Minun teki mieli taputtaa anoppia pakaroille, mutta ajattelin siitä seuraavan jonkinmoisen kohtauksen. Tietokoneen korjaukset jatkuivat ja anoppi jatkoi keimailuaan. Lopulta päätin ottaa hänen takapuolestaan kiinni ja ajattelin sanoa että en voinut vastustaa kiusausta. Yllätys oli mukava kun hän painoi saman tien pääni rintojaan vasten kun käsi oli koskettanut takapuolta. Sitten hän vetäytyi pois ja sanoi hiljaa että soittaa minulle kun olen kotimatkalla. Soitto tulikin kotimatkallani ja hän sanoi olevansa lenkillä ja vapaa puhumaan. Hänen miehensä oli sairastellut pitemmän aikaa, eikä seksi juuri enää onnistunut. Yritykset useimmiten päättyivät pettymykseen ja hän oli ollut käytännössä ilman seksiä jo pari vuotta. Olin itse nähnyt appiukon prinssinakin saunassa joten saatoin aavistaa ongelmat. Vaimoni oli kuulemma kertonut että meillä seksi kestää liiankin kauan aikaa. Anoppi ei halunnut hakea seksiä mistään baarista, joten kysyi jos tulisin taas katsomaan tietokonetta ensiviikolla kun on yksin kotona. Tässä vaiheessa alkoi tuntumaan että onko tämä edes totta. Tapasimme seuraavalla viikolla kuten sovittiin ja päädyimme petiin. Kahden vuoden selibaatin vuoksi hänen orgasminsa oli todella voimakas ja kouristelu jatkui pitkään. Olemme tapailleet suunnilleen kerran kuukaudessa jo usean vuoden ajan.
 
Next generation
Alkuperäinen kirjoittaja Vävy;11542751:
Ano Tapasimme seuraavalla viikolla kuten sovittiin ja päädyimme petiin. Kahden vuoden selibaatin vuoksi hänen orgasminsa oli todella voimakas ja kouristelu jatkui pitkään. Olemme tapailleet suunnilleen kerran kuukaudessa jo usean vuoden ajan.
Ei kannata sitten tuskailla kun oma vävysi käy tuikkaamassa rouvaasi aikanaan! Rouvasi kun on lopen kyllästynyt paikkoja raastavaan seksiin niin isolla munalla varustettu pikapano tarjoaa hänelle orgasmitakuun parissa minuutissa.

Mielestäni on vain sairasta sekaantua jotenkin sukulaisten tai kavereiden puolisoihin tai sinkkuihinkin. Kyllä maailmasta löytyy niitä tahoja jotka varmasti tyydyttää tarpeet salassa ilman että kenenkään tarvitsee loukkaantua. Kiva kun anoppisi sitten kuolinvuoteellaan viimeistään keventää sydäntään ja pyytää anteeksi teidän vuosia jatkunutta showta. Siinä kannattaa varautua että olet hylkiö molempien sukujen kaikkien ihmisten edessä!
 
M28
Täysin samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa! Olisi kyllä pöyristyttävää jos meidän vävykokelas alkaisi joskus köyrimään rouvani kanssa.
No nyt löytyi mielenkiintoinen keskustelualue. Meillä asiat on niin, että anoppi on monta kertaa kännissä ja selvin päin sanonut tahallaan minun kuullen, ettei ole koskaan rakastanut appiukkoa. Joutui pakon edessä vain ottamaan raskauden takia jonkun miehen itselleen ja menemään naimisiin. En toisaalta ihmettele. Appiukko ei mitenkään voi vastata mitään anoppini seksuaalista ihannetta: hän on karvainen (kuin apina), ruma ja tyhmä karju. Piereskelevä vastenmielinen läski. Anoppi taas aivan vastakohta tuolle. Tietysti nyt voisi ajatella että he täydentävät toisiaan, mutta eih...

Antakaas kun kerron. Usein kun olen vierailulla vaimoni vanhempien luona. Kyselen kuulumisia. Anoppi nyt on aina päälle päsmärinä ja puhuu / vastailee kaikkeen. Usein katson silmiin ja olen joskus huomannut pientä punastumista tuijotuskisan jälkeen kosten illan aikana. Selvinpäinkin tekee hassuja juttuja. Vaimoni kanssa istuttiin kerran vastakkain. Vaimo selitti jostain silloisista yliopisto opinnoistaan anopille ja näytti jotain kuvaa kirjasta tjsp. Anoppi tuli takaani vaimolle sanoen "näytä" ja painoi rintansa selkääni vasten pehmeästi ja selvästi tarkoituksella. Jostain syystä se aiheutti minussa ääretöntä hyvänolon tuntoa. Piti niitä siinä vielä hetken kuitenkin niin ettei vaimo huomannut, muka niin kiinnostuneena katsovinaan kirjan kuvaa.

Anoppi pyllistelee aina minuun päin niinkuin taisi aiemmillakin olla samoja kokemuksia. Anoppi myös korjaa vaate varustustaan aina poistuessaan niin että peppu osoittaa minuun päin. Ihan kuin yrittäisi näyttää hyvältä juuri minulle.

En tiedä, mutta aika herkäksi tämäkin tilanne on mennyt. Joskus ollaan perheen kesken olleet jossain porealtaassa jossain random kylpylässä ja anoppi istunut vieressäni. Hän on hieraissut minua reidestä ja olen sitten jostain kumman syystä tehnyt saman hänelle... Eipä taida silti tulla tilaisuutta tehdä mitään tekemälläkään. Appiukko sen verran sairaalloisen mustasukkainen. Eihän anoppi saa edes kävelylle lähteä ilman kauheeta showta... Pienestä nautinnostahan tässä vaan on kyse ei mitään vakavempaa.. Ei kukaan halua mitään pahaa kellekkään. Pientä fantasian peliä vaan. Ihmisiä ollaan. keep up!
 
Viimeksi muokattu:
Suussa sulavaa
Mitä ihmettä nyt on tapahtumassa. Anoppini ei eronsa, vuosi sitten, jälkeen ole käynyt meillä kunnes viime viikon loppuna tuli yökylään työpaikkansa pikkujoulun viettoon. Toisten nukkuessa olin vielä telkkaria katsomassa kun kuulin anopin räpellyksen ulko-ovella. Sieltä hän kömpi sisään ja rojahti sohvalle. Pyysi anteeksi kun on näin hiprakassa. Aikansa istuttua hän hoiperteli minun nojatuolin taakse ja ujutti käden minun pujaman housuista sisälle ja söperi korvaan että "minun on pakko tehdä näin". Siinä hän liikutti kättä edes taa ja veti sitten vehkeeni esiin ja sanoi " ja myös näi". Jolloin kumartui alas antamaan suuseksiä. Vatkasi niin himoissaan etten kestänyt kovinkaan kauan kun hän sai suun täydeltä. Sitten kömpi ylös ja sanoi menevänsä nyt nukkumaan.
Aamulla tai oikeastaan päivällä, anoppi sanoi mulle ettei mitään ole tapahtunut, eihän ja puristi etumustani. Nyt en ymmärrä oliko tämä viesti uudelleen kutsu vai oliko se siinä.
 
julli
Mitä ihmettä nyt on tapahtumassa. Anoppini ei eronsa, vuosi sitten, jälkeen ole käynyt meillä kunnes viime viikon loppuna tuli yökylään työpaikkansa pikkujoulun viettoon. Toisten nukkuessa olin vielä telkkaria katsomassa kun kuulin anopin räpellyksen ulko-ovella. Sieltä hän kömpi sisään ja rojahti sohvalle. Pyysi anteeksi kun on näin hiprakassa. Aikansa istuttua hän hoiperteli minun nojatuolin taakse ja ujutti käden minun pujaman housuista sisälle ja söperi korvaan että "minun on pakko tehdä näin". Siinä hän liikutti kättä edes taa ja veti sitten vehkeeni esiin ja sanoi " ja myös näi". Jolloin kumartui alas antamaan suuseksiä. Vatkasi niin himoissaan etten kestänyt kovinkaan kauan kun hän sai suun täydeltä. Sitten kömpi ylös ja sanoi menevänsä nyt nukkumaan.
Aamulla tai oikeastaan päivällä, anoppi sanoi mulle ettei mitään ole tapahtunut, eihän ja puristi etumustani. Nyt en ymmärrä oliko tämä viesti uudelleen kutsu vai oliko se siinä.
Naiset haluaa seksiä jos puristaa etumusta. Muutama kerta koettu juttu ;). Oma anoppi on kans melko kaunis. Mutta jotenkin vaikea lähestyä. Silmiin katsominen vähänkin pidempään tuottaa hankaluuksia, koska olen hieman ujo ja jos katson pidempään tuntuu että asiat muuttuu tosi intensiivisiksi. Jotain seksuaalista latausta aika isoa sellaista havaittavissa kumminkin... Saa nähä mut mielenkiinnolla seurailen tilannetta.
 
Viimeksi muokattu:
"jussi"
Anoppi on n. 30 vuotta minua vanhempi. Jäätyään leskeksi kävin aika usein morjenstamassa, kun hän oli kesämökillään. Hän sanoi suoraan, että täällä ei tarvi pitää vaatteita, ja tykkäsi siitä että kuljeskelin aatamin asussa. Aina joskus leikillään sanoi, että piiskaa sietäisit ja ohimennen läimäytteli takapuolelle. Kerran hän pesi selkäni suihkussa, mutta mitään "sellaista" ei koskaan tapahtunut.
 
vaevy
Tulihan tuota kesällä kokeiltua anoppia. Mökille mentiin kahdenkesken kesäloman alottajaisia viettämään. Siinä hieman viiniä ja olusia illanmittaan nautittiin, keskustelut kääntyi pikkutuhmiin ja illan taituttua alkuyöhön kaikki estot oli karisteltu.
Hommiin alettiin grillipaikalla, takaapäin pistelin tuota 60v gimmaa ja rojut roiskin sisään, tuntui hyvältä. Hommia jatkettiin sisätiloissa ja alkoi jo aamuun taittumaan kun viimeiset varvit vedettiin. Seuraavana päivänä oli pientä morkkista, mutta illalla kumminkin oltiin jo taas petipuuhissa ja viimeisetkin epäilyksen rippeet homman kannattavuuden suhteen saatiin karisteltua.
Anoppi on itseäni tasan 30 vuotta vanhempi, siro, noin 155 senttiä pitkä naisellinen nainen. Kiva tuollaista pikkuleidiä polkea =). Voi pyöritellä vaikka mitenkä päin kun painoa sellaiset 50 kiloa. Parasta seisaaltaan, ottaa vaan perseestä kiinni ja seivästää kyrvällä muijan. Saa annettua sellaista kyytiä eukolle että oksat pois ;)!
 
eisenoivaikeetavoiolla
Toi asian lähestyminen... Mietin parasta keinoa siihen. Ajattelin että paljastaisin tunteeni sähköpostitse. Se saattaisi aiheuttaa kaaoksen jos olisin liian suorapuheinen :D... Tai jos koittaisin neutraalisti kehua viestissäni jne, joka ei sinänsä välttämättä johtaisi mihinkään muuta kuin että olisi otettu asiasta. Mikä olisi tässä tilanteessa paras tapa jos nyt välttämättä haluaisi edes pienen askeleen lähemmäs? :S:S

Other ideas:
Toisaalta jos pikkuhiljaa rakennan suhdetta, oon iloinen, hymyilevä ja välittävä ja kehun asioissa niin ehkä pikku hiljaa hänen tunne syvenee ja haluaa minusta ehkä sitten enemmän. Joskus oon huomannu kun muija, minä ja anoppi ollaan samas huonees et anoppi sanoo et niskaa väsyttää / särkee. Oon ajatellu aina et nyt pitäisi hieroa ne kuntoon oikeen hyvin, mutta en ole sitten muijan läsnäollessa viitsinyt tai kehdannut ettei alkaisi tajuamaan mitään :S

Anoppi on vaan niin ihastuttava nainen en pääse siitä yli enkä ympäri. Jotenkin tuntuu että on ihan oikeita perhosia vatsassa, että olisin rakastunut vaikka se on anoppi hei haloo?? :S.. Vaikka siis sattuuhan tätä oon toisaaltakin lukenut... En vaan halua rikkoa sitä suhdetta tyttöystävääni.. Fantasiani alkavat vaan ottaa kurssinsa ja yliotteen.. Mua ei edes kiehdo enää kauniit nuoret mallinaiset vaan tämä vanhempi mutta silti hyvännäköinen pakkaus. Ihan kuin olisin muuttumassa joksikin hirviöksi :O... aww kun muistelen kaikkea sitä mökkeilyä ja saunomistakin...

Haaveilen usein kuinka lenkillä ollessamma höpöttelisin niitä näitä puuta heinää että tämä vie esim 3 kaloria minuutissa arvaappa mikä veisi 5... "no?" hän kysyisi.. sanoisin että "kunnon seksi". "Käydään vähän koittaan puuta vasten ihana kaunis anoppini haluan sua" uuh...

Mietin joka ilta joka kerta kun vaan oon yksin nään unia koko ajan ja kun tehdään SE muijan kaa myös silloin... Oon epätoivoinen.

Ystävät... Hyviä mielipiteitä ja ajatuksia. Auttakaa, kiitos jo etukäteen!
laita sille tyyli kyrvästä kuva ja heti sen jälkee että oho piti mennä muijalle.. jos se vastaa siihe että aika kivan kokone vetikka sulla tai tyyli jotai tollasta flirttailevaa nii seon jo märkänä ja venaa ett tuut paukuttaa häntä ja jos se vastaa että juu ei mitään näi voi käyä kelle vaa nii ei auta mikään muu ku ettiä joku toine puuma
 
Viimeksi muokattu:
aku-88
Vähän kyllä kannattaa miettiä mitä kysytte anopilta.

Jos tulee kieltävä vastaus, niin miten sitten elätte hänen kanssaan.

Eihän äidit ihan helpolla tytärtään petä, ajatelkaa sitä.

Vaikka saunassa alasti anopin kanssa olisitte, niin ei se oikeuta tekemään seksikysymyksiä.

Äiti voi myös kertoa asiasta tyttärelleen, niin mitä sen jälkeen tapahtuu?

luin vähä aikaa sitte en muista kyllä mistä ja en muista niin tarkkoja prosentti määriä mutta kuitenki yli 60% anopeista on unelmoinnu harrastavansa seksiä tyttären miehen kanssa joten ihan kivat mahkut äijillä kyllä on :) itsehän oon päässy paljo helpommalla ku muijan mutsi löytyi badoosta seon sellane tinderin tapane sovellus missä pitäis painaa joko ristiä tai sydäntä loput voitte varmaan arvata ;)
 
allu89
nykyinen anoppini on joskus yrittäny iskeä meitsiä baarissa tuli hieroo käsivarsia että onmpa sulla miehekkäät käet.. ennenku rupesin seurustelee sen tyttären kanssa. vittuku oli silloin niin paljon kavereita mukana nii en kehannu lähteä kenenkään puuman matkaan nii olinvaa sillaih etten kerkee oikee tänä ja jouduin vaihtaa baaria. ois kyllä tehny hyvää... enkä nykyä uskalla tehdä ite alotetta ku seurustelen sen tyttären kanssa mut tiiän kyllä ett se kuolaa meitsin perään..
 
sairasta touhua
joo näköjän vanhoillakin ihmisillä on tarpeita... annoin aikoinaan vanhan puhelimen äidille uuen alta ja tyhmänä menin jättää kaikki mun tiedostot sinne. äiti kyllä mainitsi myöhemmin että unohin poistaa sieltä jotai mun vanhoja kuvia ja että se kuulema poisti ne ite.. sit yks päivä pelailin mutsin puhelimella ja aattelin mennä galleriaan kattoo mitä kuvia sieltä löytyy.. noh hän oli näköjän poistanut kaikki muut kuvat paitsi mun poikaystävän pullistelukuvat missä se on aika vähissä vaatteissa. en viitti nykyään edes tuua poikaystävää kotia ku tiiän että äiti kattelee sitä sillä silmällä. en tiiä mitä teen ja vinkkejä otetaan vastaa :)
 
fb anoppi
[QUOTE="sairasta touhua, post: 33685018"en viitti nykyään edes tuua poikaystävää kotia ku tiiän että äiti kattelee sitä sillä silmällä. en tiiä mitä teen ja vinkkejä otetaan vastaa :)[/QUOTE]

On aika myöhästä tehdä enää mitään. Olen täysin varma, että poikaystäväsi on ollut äidissäsi palleja myöten ja monesti jo tähän mennessä =). Nämä jutut kun tapaa edetä erittäin nopeasti.

Omalla kodalla anoppi teki aloitteen kun olin hänelle muuton jälkeen apuna tavaroita paikoilleen laittamassa. Jäi tavarat niille sijoilleen kun makkariin painuttiin :). Tuosta on jo 7-vuotta aikaa ja nykyään taitaa olla jo niin, että akteja takana on anopin kanssa enemmän kuin oman emännän. Anoppi on loistava fuckbuddy. Tiedämme molemmat mistä toinen tykkää :)
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Todellakin on. Yhden exän anopin kanssa känni pusujakin vaihdettu, joissa tuskin oli mitään seksuaalista. Mutta jälkeenpäin mietittyäni olisi pitänyt tuolloin suutelu tilanteessa tarttua tätä anoppia rohkeasti vain perseestä kiinni. Nykyään tämä ex anoppi on fb kaverilistalla ja tulee kyllä masturboitua hänelle. Nuori 46v nainen, upealla kropalla...
 
vierailija-Tero-85-Turku
Eli Olen 23 vuotias ja ollut nykyisen tyttöystäväni kanssa 4 vuotta. Rakastan häntä. Olemme suunnitelleet naimisiin menoa ja kihloissakin ollaan oltu jo yli vuoden verran. Suhteemme on hyvässä kunnossa.

Olen tässä viimeiset 2 vuotta alkanut katsoa tyttöystäväni äitiä. Hän on aivan uskomattoman hyvän näköinen pakkaus. Vaikkakin ikää on mittarissa on jo 57 vuotta, näyttää hyväkuntoiselta 35 vuotiaalta.

Itselleni on jotenkin tämän tasapaksun arkeni kanssa tullut semmoinen kielletyn hedelmän ajatus. Kiehtoo se nainen, anoppi.

Viime kesänä oltiin mökkeilemässä niiden rantamökillä
joskus vähän zoomailin sen anopin rintaväliä. Jäin sitten kiinni siinä. Mutta anoppi vain hymyili kauniisti

Anoppi ei ollut uskovinaan silmiään. Hän alkoi hymyillä läveästi. Oikein innostui. Sitten se halasi minua pussasi minua huulille. Se oli aika extremeä mielestäni. sitten halasi vielä uudelleen ja pussasi otsaani ja oli märkä se otsapusu.

Päätin ohimennen palatessani korttipelipöytään hieraista hänen peppuaan siinä kun keikisteli sitä tiskipöydän reunalla. Hän kuitenkin ihan vähän säpsähti.

Sitten vielä yksi asia. Pyllistelee ihan koko ajan minuun päin tai jotenkin että näen sen ja on meinaan erinomainen peppu. sekin tekisi mieli nähdä alasti. :S:S

Pakko se on myöntää että kun seksiäkin harrastetaan muijan kaa haaveilen tästä anopista
Veljet, olisi kyllä unelmieni/fantasioideni täyttymys, jos minä saisin kypsää pillua omalta anopiltani... olisi varmaan nautinnollinen kokemus sellainen kielletty hedelmä!!! :) Ottaen huomioon, että riitelen niinkin usein Hanna-nimisen anoppini kanssa, sellainen sovintoseksi varmastikin parantaisi ja kruunaisi minun ja hänen välit. Ja jospa anoppikin uskaltaisi maistaa kiellettyä hedelmää... tekisi hänellekin varmasti vain hyvää, kun kerran hän on sellainen tiukka uskonnollinen täti: saatiin/sain siitä hemmetinmoiset saarnat, kun panin naiseni kanssa ennen avioliittoa niin, että oma muija tuli siitä (siitä kuuluisasta ensimmäisestä kerrasta) raskaaksi. Sellaiselle moraalisaarnaajalle, kun anoppini on, tekisi hyvää maistaa kiellettyä hedelmää ja tajuta, että hänkin on ihan samanlainen syntinen kuin muutkin ihmiset, kuten minäkin, joka alastomana tätä tässä kannettava nenän edessä kirjoittelee... Kunpa anoppini vaan ottaisi kerrankin ihan rennosti ja ottaisi täyden nautinnon irti synninteosta! Haluaisin olla anoppini kanssa siten, että oltaisiin ihan alastomina molemmat ja saisin panna häntä ilman yhtään mitään ehkäisyä... ja saisin katsoa sit panon jälkeen, kun minun spermani valuu hänen pillustaan hänen reisilleen tms. Olisi kivaa, jos voitaisiin olla jossain metsässä, joka olisi luonnollinen ympäristö. Onhan ihminenkin tietyssä mielessä osa luontoa, vaikka Jumalan kuva onkin. Nii, siis jossain metsässä, jossa ei ihan heti ketään tulisi häiritsemään, niin olisi kiva panna anoppia. Tai sitten Sahiksella eli Saharannan uimarannalla auringon jo laskettua, kun viimeisetkin muut ihmiset ovat lähteneet rannalta. Tai samassa paikassa ennen auringonnousua. Siellähän on muistaakseni pukukoppeja ja vessoja, joten jos hän haluaisi, että ei ole ketään todistajia näkemässä, niin sinnekin voisin mennä hänen kanssaan harrastamaan kiihkeää syntiä. Mutta itse tekisin sen ennemmin avoimen taivaan alla. Mies toteuttamassa luonnollista viettiään ja nainen ottamassa vastaan, kuten kuuluukin olla. Haluaisin kuulla, miten anoppini voihkii yhdynnässä ja varsinkin silloin, kun minä olen panemassa. (Ei vitsit tuli tästä siemensyöksykin! Liian kiihottava ajatus siis...) Minun rakas Hanna-anoppi täyttää tänä vuonna toukokuun viimeisenä 61, mutta on silti ihan kivannäköinen. :) Minä täytän kesäkuussa 36. Kerran taannoin, kun oltiin vaimon vanhempien luona Raumalla kylässä (se oli kauan ennen koronaa), niin jostain syystä näin hänet (siis anoppini) täysin alastomana niiden kylpyhuoneessa. Oli muistaakseni pukuhuoneen ovi auki siinä ja taisi olla omakin muija läsnä siinä tilanteessa. En muista tarkemmin, että mikä tilanteeseen johti, että hänet alasti näin, mutta siinä rakas anoppini kuitenkin oli silmieni edessä kasvot minuun päin ihan täysin alastomana, mutta hän selvästikin yritti kovasti peitellä, etten näkisi hänen rintojaan tai pilluaan... (hän istui jalkojensa päällä), mutta siitäkin huolimatta (sen tilanteen ja) rakkaan anoppini alastoman kropan muodot piirtyivät sillä hetkellä muistiini, eivätkä ole sieltä minnekään kadonneet... Meillä kylässä käydessä anoppini toisinaan vaihtaa paitaansa "julkisesti" keittiössä, vaikka verhot on ihan auki. Silloin tällöin sitä olisi siis mahdollisuus nähdä anoppini niin, että yläosassa on vain rintaliivit. Mietin, että tekeekö hän sen ihan tahallaan. Ja alakerran vessassa kun hän meillä käy, niin ihan sama hänelle, vaikka vessan ikkuna olisi apposen auki ulos. Ihme muija. Panisin mielelläni sellaista kypsempää päiväkotitätiä... slurp! Ajatuskin siitä, että saisin panna anoppiani ilman mitään ehkäisyä, kiihottaa minua suuresti! Ketäpä ei kielletyt hedelmät kiinnostaisi ja kiihottaisi? ;)
 
vierailijaT-ero-85
Minun rakas Hanna-anoppi täyttää tänä vuonna toukokuun viimeisenä 61, mutta on silti ihan kivannäköinen. Minä täytän kesäkuussa 36. Kerran taannoin, kun oltiin vaimon vanhempien luona Raumalla kylässä (se oli kauan ennen koronaa), niin jostain syystä näin hänet (siis anoppini) täysin alastomana niiden kylpyhuoneessa. Oli muistaakseni pukuhuoneen ovi auki siinä ja taisi olla omakin muija läsnä siinä tilanteessa. En muista tarkemmin, että mikä tilanteeseen johti, että hänet alasti näin, mutta siinä rakas anoppini kuitenkin oli silmieni edessä kasvot minuun päin ihan täysin alastomana, mutta hän selvästikin yritti kovasti peitellä, etten näkisi hänen rintojaan tai pilluaan... (hän istui jalkojensa päällä), mutta siitäkin huolimatta (sen tilanteen ja) rakkaan anoppini alastoman kropan muodot piirtyivät sillä hetkellä muistiini, eivätkä ole sieltä minnekään kadonneet... Meillä kylässä käydessä anoppini toisinaan vaihtaa paitaansa "julkisesti" keittiössä, vaikka verhot on ihan auki. Silloin tällöin sitä olisi siis mahdollisuus nähdä anoppini niin, että yläosassa on vain rintaliivit. Mietin, että tekeekö hän sen ihan tahallaan. Ja alakerran vessassa kun hän meillä käy, niin ihan sama hänelle, vaikka vessan ikkuna olisi apposen auki ulos. Ihme muija.
Ja sit kerran, kun muistaakseni juuri minä sain anopiltani jotkut talvihanskat, niin anoppi totesi siinä naiseni kuullen niistä hanskoistani, että ne kelpaa "vetää käteen". Tajusi vasta jälkikäteen, että mitä oli sanonut. Tais siinä ruveta nauramaan tai hihittämään tai jotain vastaavaa. Sellaistakin minun kuulteni. Tiukalla uskis-tädillä on näköjään tämäkin puolensa...
 
Eilen n. klo 20
Ja tälläkin taisi tulla sanottua jotain kiellettyä, niinkö?

Eikö mies, vaimo ja anoppi -kokoonpano olekaan sallittujen fantasioiden listalla? Kielletäänkö täällä ihmisten henk.koht. fantasiatkin? Unelmat?

Arvosana toiminnasta: 2-
 
ihmettelijäTee
Vaikka saunassa alasti anopin kanssa olisitte, niin ei se oikeuta tekemään seksikysymyksiä.
Ei kannata olla anopin kanssa samaan aikaan saunassa alasti, jos anoppia tekee mieli "niinku silleen".

Ihmetyttää edelleen, miten jotkut kuvittelee pystyvänsä irrottamaan seksuaalisuuden alastomuudesta. Ei sitä voi alastomuudesta poistaa - ottaa pois - ei sit millään.
 
vierailija
No nyt löytyi mielenkiintoinen keskustelualue. Meillä asiat on niin, että anoppi on monta kertaa kännissä ja selvin päin sanonut tahallaan minun kuullen, ettei ole koskaan rakastanut appiukkoa. Joutui pakon edessä vain ottamaan raskauden takia jonkun miehen itselleen ja menemään naimisiin. En toisaalta ihmettele. Appiukko ei mitenkään voi vastata mitään anoppini seksuaalista ihannetta: hän on karvainen (kuin apina), ruma ja tyhmä karju. Piereskelevä vastenmielinen läski. Anoppi taas aivan vastakohta tuolle. Tietysti nyt voisi ajatella että he täydentävät toisiaan, mutta eih...

Antakaas kun kerron. Usein kun olen vierailulla vaimoni vanhempien luona. Kyselen kuulumisia. Anoppi nyt on aina päälle päsmärinä ja puhuu / vastailee kaikkeen. Usein katson silmiin ja olen joskus huomannut pientä punastumista tuijotuskisan jälkeen kosten illan aikana. Selvinpäinkin tekee hassuja juttuja. Vaimoni kanssa istuttiin kerran vastakkain. Vaimo selitti jostain silloisista yliopisto opinnoistaan anopille ja näytti jotain kuvaa kirjasta tjsp. Anoppi tuli takaani vaimolle sanoen "näytä" ja painoi rintansa selkääni vasten pehmeästi ja selvästi tarkoituksella. Jostain syystä se aiheutti minussa ääretöntä hyvänolon tuntoa. Piti niitä siinä vielä hetken kuitenkin niin ettei vaimo huomannut, muka niin kiinnostuneena katsovinaan kirjan kuvaa.

Anoppi pyllistelee aina minuun päin niinkuin taisi aiemmillakin olla samoja kokemuksia. Anoppi myös korjaa vaate varustustaan aina poistuessaan niin että peppu osoittaa minuun päin. Ihan kuin yrittäisi näyttää hyvältä juuri minulle.

En tiedä, mutta aika herkäksi tämäkin tilanne on mennyt. Joskus ollaan perheen kesken olleet jossain porealtaassa jossain random kylpylässä ja anoppi istunut vieressäni. Hän on hieraissut minua reidestä ja olen sitten jostain kumman syystä tehnyt saman hänelle... Eipä taida silti tulla tilaisuutta tehdä mitään tekemälläkään. Appiukko sen verran sairaalloisen mustasukkainen. Eihän anoppi saa edes kävelylle lähteä ilman kauheeta showta... Pienestä nautinnostahan tässä vaan on kyse ei mitään vakavempaa.. Ei kukaan halua mitään pahaa kellekkään. Pientä fantasian peliä vaan. Ihmisiä ollaan. keep up!
Niin, mitään syytähän appiukolla ei mustasukkaisuuteen ole?
 
60+++ rakastelijamies
itse ostin viagraa ja ehdotin saunapanoa takaa päin. ei suostunut, mutta sain lopulta suostuteltua. Parasta pillua vuosiin. tiukempi kuin tyttärellä
Nykyisin saa muitakin ja varmaan 90 % halvemmalla. Itse olen kokeillut kahta merkkiä, paremmaksi osoittautui Ratiopharmin sildenafil, Orionissa oli vähän enemmän keljuja sivuvaikutuksia

Mutta tämä oli vaan minun kokemukseeni, kokeilemalla selviää lisää
 
vierailija
Kävin korjaamassa anopin kesätuolitq. Se tarjosi lonkeron ja toisen. Kohta oli aika kännissä. Soitin vaimolle ja pyysin hakemaan. Vaimo käski jäädä yöksi. Otettiin sitten viellä yhdet. Oltiin nukkumaan menossa kun anoppi sanoi että noin komea mies ei kyllä sohvalla nuku. Aamulla taisi kumpaakin kaduttaa. Eikä asiasta puhuttu.
 
vierailija
Näin ex anoppini Naantali ssa. Siinä vaihdettiin muutama sana. Hän lähti jonnekin konserttiin. Puolen yön maissa kävelin taxi tolpalla nähtiin uudestaan lähettiin samalla taxilla. Ex Anoppi pyysi yö myssylle. Perille päästyä ei kyllä mitään juotu vaan heti sänkyyn. Lauantai päivä vietettiin sängyssä. Välillä tuli kahvia juoden. Sunnuntai aamuna lähdin kotia kohti. Ex Anoppi lähetti heti viestin että olen perjantaina terve tullut käymään kylään.
 
vierailija
Minä ja vaimo oltiin nelikymppisiä kun anoppi erosi ollessaan 62. Vuoden päästä pääsin anopun kanssa pukille hänen pihasaunalla. Siitä lähtien on harrasteltu. Vuoden päästä vaimo kysyi kun olin ajelemassa anopin suuntaan että käytkö äidillä kylässä? Sanoin että käyn varmaan ohikulkiessa. Siihen vaimo sanoi että voit olla yötä siellä ihan reilusti, hän tietää asiasta. Olin pudota tuolilta. Hän oli kerran nähnyt meidät saunalla ja oli silloin ajatellut että voi hitto, mutta antaa nyt äidin saada kerrankin munaa kunnolla. Anoppi on nykyisin 69 ja käyn hänellä kylässä. Joskus saunon vaimon kanssa ja jään sitten saunaan anopin kanssa. Yhdessä ei ole "saunottu" ainoastaan saunottu.
 

Yhteistyössä