Toi asian lähestyminen... Mietin parasta keinoa siihen. Ajattelin että paljastaisin tunteeni sähköpostitse. Se saattaisi aiheuttaa kaaoksen jos olisin liian suorapuheinen
... Tai jos koittaisin neutraalisti kehua viestissäni jne, joka ei sinänsä välttämättä johtaisi mihinkään muuta kuin että olisi otettu asiasta. Mikä olisi tässä tilanteessa paras tapa jos nyt välttämättä haluaisi edes pienen askeleen lähemmäs? :S:S
Other ideas:
Toisaalta jos pikkuhiljaa rakennan suhdetta, oon iloinen, hymyilevä ja välittävä ja kehun asioissa niin ehkä pikku hiljaa hänen tunne syvenee ja haluaa minusta ehkä sitten enemmän. Joskus oon huomannu kun muija, minä ja anoppi ollaan samas huonees et anoppi sanoo et niskaa väsyttää / särkee. Oon ajatellu aina et nyt pitäisi hieroa ne kuntoon oikeen hyvin, mutta en ole sitten muijan läsnäollessa viitsinyt tai kehdannut ettei alkaisi tajuamaan mitään :S
Anoppi on vaan niin ihastuttava nainen en pääse siitä yli enkä ympäri. Jotenkin tuntuu että on ihan oikeita perhosia vatsassa, että olisin rakastunut vaikka se on anoppi hei haloo?? :S.. Vaikka siis sattuuhan tätä oon toisaaltakin lukenut... En vaan halua rikkoa sitä suhdetta tyttöystävääni.. Fantasiani alkavat vaan ottaa kurssinsa ja yliotteen.. Mua ei edes kiehdo enää kauniit nuoret mallinaiset vaan tämä vanhempi mutta silti hyvännäköinen pakkaus. Ihan kuin olisin muuttumassa joksikin hirviöksi :O... aww kun muistelen kaikkea sitä mökkeilyä ja saunomistakin...
Haaveilen usein kuinka lenkillä ollessamma höpöttelisin niitä näitä puuta heinää että tämä vie esim 3 kaloria minuutissa arvaappa mikä veisi 5... "no?" hän kysyisi.. sanoisin että "kunnon seksi". "Käydään vähän koittaan puuta vasten ihana kaunis anoppini haluan sua" uuh...
Mietin joka ilta joka kerta kun vaan oon yksin nään unia koko ajan ja kun tehdään SE muijan kaa myös silloin... Oon epätoivoinen.
Ystävät... Hyviä mielipiteitä ja ajatuksia. Auttakaa, kiitos jo etukäteen!