Onko anoppi kiinnostunut seksuaalisesti?

  • Viestiketjun aloittaja sakusammakko
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
antaa nyt äidin saada kerrankin munaa kunnolla. Anoppi on nykyisin 69 ja käyn hänellä kylässä. Joskus saunon vaimon kanssa ja jään sitten saunaan anopin kanssa. Yhdessä ei ole "saunottu" ainoastaan saunottu.
Minunkin mielestäni olisi ihanaa saada saunoo täysin alastomana alastoman anoppini kanssa. Hän on 62-vuotias ja ihan OK näköinen. Olisi kivaa päästä vähän esittelemään hänelle mitä tyttärensä saa. Siitä tykkäisi anoppinikin, jos vain uskaltaisi kokeilla 25 vuotta nuoremman miehen eli minun kanssani... hänen kanssaan voisi huoletta olla yhdynnässä ilman yhtään mitään ehkäisyä, koska eihän sen ikäisenä naiset raskaaksi voi enää tulla, joten turvallista ainakin se olisi, ja tosi kiihottavaa se tosiaan olisi päästä työntämään minun 15-senttinen hänen sisäänsä plus purskauttaa s-nesteeni tämän kokeneen naisen pyhimpään. Aah... haave, haaveet... ne kai ainakin on sallittuja..?

-M37
 
vierailija
Olin eilen 22 vuotta vanhemman naisen kanssa viihteellä. Silkkaa bailausta ei mitään kiukuttelua ja teatraalisia kohtauksia. Jatkoille hänen luokse. Ei tarvinnut aamulla edes herätä kunnolla kun oli jo touhuilu aloitettu. Lisäksi sain kunnon aamiaisen eihän kotiin lähdöstä mitään tullut. Kokenut nainen tietää.
 
vierailija
Tuttu homma, kun anopin kanssa touhuaa niin ei niin ei tarvii tressata, vaikka ikäeroo 30v niin kyllä välillä tuntuu että se on parempaa seksiä kun vaimon kanssa, kun välit on hyvät ollu aina henkiselläkin puolella. Ja se pieni jännityskin on jännää kun kerran viikossa käyn muka haravoimassa tai polttopuita hakkaamassa ym. Anoppi yleensä laittaa pelkät nylonit päälle kun tietää että tulen yksin, ja siinä touhutessa se kyllä osaa sitä vanhaa posliinia esitellä, yleensä aina esim. Huoneessa se ottaa alakaapista jotain astioita ja pyllistää tahallaan minuun päin, ja on ilo katsella sivusilmällä kun sen posliini paistaa suoraan edessäni. Melkein heti käyn siihen käsiksi kun se näky on vastustamaton. Siitä sukkisten läpi kuumaa posliinia hieromaan ja anoppi vaan levittää jalkojaan ja jatkaa touhujaan ja painaa pilluaan kättäni vasten. Elikkä anoppia rakastava poika. Jatkossa lisää.
 

Yhteistyössä