V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Katselin kesämökillä naapurin miehen masturbointia hänen tietämättään. Mies makasi aurinkotuolin päällä hyväillen miehuuttaan, minusta oli ihan katsella, en ollut koskaan aiemmin nähnyt miehen tekevän niin. Kiihotun itsekin ja vieläkin näen mielessäni lastin lentävän vatsalle, ihana.
Kokeilin anopin suosikkihommaa,
En taida oikein uskoa, jos totta puhut jäit varmaan iki sinkuksi.Sattu seitkyt luvun puolivälissä kun olimme rovajärvellä ammunnoissa. Ensin kaivettiin poterot joihin sitte hypättiin suojaan. Yhtäkkiä minulla alkoi ottaa eteen, onneksi armeijan varusteissa on väljystä niin käsi vaan sepaluksesta kullin varten ja ei ku vatkaamaan. Samassa alkoivat kovapanosammunnat. Taisi minun murkula räjähtää ensiksi. Jälkeenpäin on minua huvittanut se tilanne. Joskus se on vaan pakko tehdä oli tilanne mikä hyvänsä ja hyvää tekee vielä nytkin ulkoilmassa...
se (seksuaalinen) jännitys, että kuuleeko kukaan sitä, kun hoidan... asioita
5Voi pojat, teistä on ollut iloa kun kesä tuli, Käyn puistossa mäenpäällä missä ei kukaan yleensä käy, saa ottaa penkillä aurinkoa rauhassa. Nostan hameeni että saan jaloille aurinkoa, ajatuksissa menee sormet housuihin ja pakko riisuu pois että saa kunnolla sormilla runkata. Pelästyin kerran kun läheisen puun takana oli mies tai vielä nuori poika, samassa hommissa. Pää oli oksantakana ja kulli näky kun oli housut nilkoissa. Ei voinut kun jatkaa ja sain samaanaikaan orkun kun poika joka ruiski komeesti. Sit ollaan treffattu useimmikin harrastuksen merkeissä ikäerosta huolimatta.
ÄHehe, tuossa jonkun matkan päässä kotoa yhdessä vanhassa ladossa on about 100 lehteä vanhaa kunnon jallua, kallea ja monta ihan uutta playboy hustler ym lehteä. Siellä tulee about kerran päivässä käytyä heittään laastit nurmikolle. Kerran tosiaan meinasin jäähä nolona kiinni kun yksi meidän luokkalainen tyttö lenkke
M16
Kyllä siinä kieltämättä oma hohtonsa oli, kun tällä kertaa istuin ison asiani alakerran vessan ikkuna auki... se (seksuaalinen) jännitys, että kuuleeko kukaan sitä, kun hoidan... asioita: olen alapää paljaana housut kintuissa, teen asiaani, kuuleekohan joku sen ulkoa... no, ainakin tuuletus pelasi hyvin, jos ei mikään muu. Ja: uskalsin!
harrastaako joku muu ulkona runkkausta? kiinni jääminen kiihottaa mut pitää hoitaa se niin ettei ihan keskella toria tai lastentarhan vieressä runkkaile ettei laiteta pervona putkaan... mut metsässä, kallion kolossa tms. ""puolipiilossa"" on mälli lähtenyt. odotan että joku nainen yllättäis mut mulkku kourassa. näin kesällä mukavempaa koska pallit ei jäädy.
Sama täällä jo poikasena aloitettu, nyt olen76v. Kiimainen aikuinen nainen joskus apurina ja usein nussitaan myös.mulla on ihan sama harrastus!!!
Sama täällä jo poikasena aloitettu, nyt olen76v. Kiimainen aikuinen nainen joskus apurina ja usein nussitaan myös.
Mussittua on tullut ties kuinka monta kertaa luonnossa. Pari kertaa joku koiran ulkoiluttaja sattunut paikalle viimeksi nain takaapäin yhtä neitokaista kun koiranulkoiluttaja pamahti siihen jatkoin vaan naimista jääköön kattomaan jos haluaa.harrastaako joku muu ulkona runkkausta? kiinni jääminen kiihottaa mut pitää hoitaa se niin ettei ihan keskella toria tai lastentarhan vieressä runkkaile ettei laiteta pervona putkaan... mut metsässä, kallion kolossa tms. ""puolipiilossa"" on mälli lähtenyt. odotan että joku nainen yllättäis mut mulkku kourassa. näin kesällä mukavempaa koska pallit ei jäädy.