On osa Loimaata nykyään "Metsämaa"Katselin kesämökillä naapurin miehen masturbointia hänen tietämättään. Mies makasi aurinkotuolin päällä hyväillen miehuuttaan, minusta oli ihan katsella, en ollut koskaan aiemmin nähnyt miehen tekevän niin. Kiihotun itsekin ja vieläkin näen mielessäni lastin lentävän vatsalle, ihana.
Kyllä siinä kieltämättä oma hohtonsa oli, kun tällä kertaa istuin ison asiani alakerran vessan ikkuna auki... se (seksuaalinen) jännitys, että kuuleeko kukaan sitä, kun hoidan... asioita: olen alapää paljaana housut kintuissa, teen asiaani, kuuleekohan joku sen ulkoa... no, ainakin tuuletus pelasi hyvin, jos ei mikään muu. Ja: uskalsin!Kokeilin anopin suosikkihommaa,
En taida oikein uskoa, jos totta puhut jäit varmaan iki sinkuksi.Sattu seitkyt luvun puolivälissä kun olimme rovajärvellä ammunnoissa. Ensin kaivettiin poterot joihin sitte hypättiin suojaan. Yhtäkkiä minulla alkoi ottaa eteen, onneksi armeijan varusteissa on väljystä niin käsi vaan sepaluksesta kullin varten ja ei ku vatkaamaan. Samassa alkoivat kovapanosammunnat. Taisi minun murkula räjähtää ensiksi. Jälkeenpäin on minua huvittanut se tilanne. Joskus se on vaan pakko tehdä oli tilanne mikä hyvänsä ja hyvää tekee vielä nytkin ulkoilmassa...
Oli eilen tietyllä tavalla kiehtovaa ja hieman jännitävääkin hoitaa "asioita" ulkohuussissa (2 kertaa!), kun kuulin naispuolisten tuttavieni ääniä ulkopuolelta, toki miestenkin myös. Kiehtovaa siinä oli erityisesti se, että huussin ovi ei ollut reunoiltaan umpinainen, eli raot oli "ympäri oven" ulos, vau. Unohdin kesähattuni huussin lattialle ja se lojui siellä kahden tuntemani naisen vessareissun ajan. Uu-la-laa. Terveisiä Yläneeltä, "kesämökiltä".se (seksuaalinen) jännitys, että kuuleeko kukaan sitä, kun hoidan... asioita
5Voi pojat, teistä on ollut iloa kun kesä tuli, Käyn puistossa mäenpäällä missä ei kukaan yleensä käy, saa ottaa penkillä aurinkoa rauhassa. Nostan hameeni että saan jaloille aurinkoa, ajatuksissa menee sormet housuihin ja pakko riisuu pois että saa kunnolla sormilla runkata. Pelästyin kerran kun läheisen puun takana oli mies tai vielä nuori poika, samassa hommissa. Pää oli oksantakana ja kulli näky kun oli housut nilkoissa. Ei voinut kun jatkaa ja sain samaanaikaan orkun kun poika joka ruiski komeesti. Sit ollaan treffattu useimmikin harrastuksen merkeissä ikäerosta huolimatta.
ÄHehe, tuossa jonkun matkan päässä kotoa yhdessä vanhassa ladossa on about 100 lehteä vanhaa kunnon jallua, kallea ja monta ihan uutta playboy hustler ym lehteä. Siellä tulee about kerran päivässä käytyä heittään laastit nurmikolle. Kerran tosiaan meinasin jäähä nolona kiinni kun yksi meidän luokkalainen tyttö lenkke
M16
Tällä kertaa täysin alastomana! Tunnelma laski kuin lehmän häntä, kun asiaa toimitti tämä mies... asian haju(ulkonäkö), kaukana kiehtovasta, hyi h!Kyllä siinä kieltämättä oma hohtonsa oli, kun tällä kertaa istuin ison asiani alakerran vessan ikkuna auki... se (seksuaalinen) jännitys, että kuuleeko kukaan sitä, kun hoidan... asioita: olen alapää paljaana housut kintuissa, teen asiaani, kuuleekohan joku sen ulkoa... no, ainakin tuuletus pelasi hyvin, jos ei mikään muu. Ja: uskalsin!
Olen usein runkkannut ulkona, kuten omalla pihalla , levähdyspaikoilla , autossa julkisella paikoilla . Joskus kun ajan kesällä pyörilevän naisen ohi pysähdyn esim. Metsätie liittymään ja nousen autosta runkkaamaan niin että nainen näkee, kohta taas kelit lämpenee niin on kiihottava runkkaa ja pajastaa ulkona.harrastaako joku muu ulkona runkkausta? kiinni jääminen kiihottaa mut pitää hoitaa se niin ettei ihan keskella toria tai lastentarhan vieressä runkkaile ettei laiteta pervona putkaan... mut metsässä, kallion kolossa tms. ""puolipiilossa"" on mälli lähtenyt. odotan että joku nainen yllättäis mut mulkku kourassa. näin kesällä mukavempaa koska pallit ei jäädy.
Sama täällä jo poikasena aloitettu, nyt olen76v. Kiimainen aikuinen nainen joskus apurina ja usein nussitaan myös.mulla on ihan sama harrastus!!!
Sama täällä jo poikasena aloitettu, nyt olen76v. Kiimainen aikuinen nainen joskus apurina ja usein nussitaan myös.