Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:Munkin mielestä kuusi on liikaa. Vaikka jokainen tekee niinkuin huvittaa. Mutta, että 12 kummia jollain![]()
Joo ja arvaa kumman lapsen synttäreitä vietetään ja kumman ei?
Se esikoisen vietetään, kuopuksen ei:headwall:
Sairasta