onko liian vähän kummeja?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapee"

Vieras
Meillä hirveän vähän tuttuja ja ystäviä. Onko liian vähän kummeja jos pyydän mun kahta sisarusta kummiksi? :) haluaisin semmoset kummit joitten kans pidetään puolen ja toisin yhteyttä. Aiemmilla lapsilla on 4 kummia molemmilla joista puolet pitää yhteyttä. Ja että joku olis kiinnostunut mitä lapselle kuuluu :)
 
Meillä kahdella ekalla on neljä kummia, kolmannella kolme, kun ei vaan keksitty enempää. No, hauskinta se, että nuorimman kolme kummia ovat kaikki aktiivisesti yhteyksissä, muilla ei ihan niin paljoa, joten se jolla on vähiten kummeja onkin ehkä kummien suhteen meillä se onnekkain.=)
Eli kaksi varmasti rittää hyvin!
 
Kaksi kummia on ihan hyvä. Miehelläni on neljä kummia ja minusta se on ihan liikaa! Ei meidän lähipiirissä ole niin paljon läheisiä ihmisiä, että joka lapselle löytyisi useampi kummi...
 

Yhteistyössä