A
"aapee"
Vieras
Meillä hirveän vähän tuttuja ja ystäviä. Onko liian vähän kummeja jos pyydän mun kahta sisarusta kummiksi?
haluaisin semmoset kummit joitten kans pidetään puolen ja toisin yhteyttä. Aiemmilla lapsilla on 4 kummia molemmilla joista puolet pitää yhteyttä. Ja että joku olis kiinnostunut mitä lapselle kuuluu 