Onko 33-vuotias vanha...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mies väittää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mies väittää

Vieras
Ottamaan napakorua?
Kun tekis niin mieli, mutta miehen mielestä mä oon liian vanha sellasen "hömpötykseen".
Se ei siis ilmeisesti tykkää napakoruista ja on sitä mieltä etten sais sitä ottaa. Noooh, mun napahan se on, mutta kyselenpä silti....

ei ole. ei mikään tuollainen ole ikäsidonnainen juttu, paitsi niille, joilla ei ole itsetuntoa tehdä valintoja ihan itse vaan aina miettivät mitä muut nyt tästä ovat mieltä.

olen vanhempi kuin ap ja jos tahtoisin napakorun niin tietysti sen ottaisin.

Mä otin kun täytin 30-v. Nyt just 33 eikä tuossa navassa enää mitään killu. Mulla toi ottaminen osui pitkän suhteen jälkeiseen eroon, tai siis sen eron jälkimaininkeihin kun piti olla niin sexy-sinkku ;)

Ei siihen liian vanha ole, mut ehkä napa-paidat ei ole enää meidän ikäisten juttu. Meinaan vaan että kenelle sitä ajattelet esitellä, jos miehes ei pidä siitä? Timmi massu kun on seksikäs ilman korujakin.

Ei todellakaan ole :) Mä täytän tammikuussa 33 ja edelleen otan lävistyksiä. Mä tykkään niistä ja ne passaa mulle ja mun tyyliin. Se, joka on sitä mieltä että tän ikänen on liian vanha, saa ihan vapaasti olla sitä mieltä :D

Ei muuta ku ottamaan vaan jos siltä tuntuu :)

Ehkä mä kattelisin sitä itte, jos ei mies siitä innostuis. Voihan se olla, että innostuu kun näkee.
Toisaalta, onkohan tää hetken mielijohde ja kohta oon sitten ottamassa sitä pois...Hmm.
Mut mun masu näyttäis niin hyvältä jos siinä ois se koru. Vaikka tosi on, niinkun joku kirjotti, et timmi masu näyttää muutenkin hyvältä...päätä tässä nyt sitten jotain :)

Mie oon 33vuotias ja miks oisin muka liian vanha napakoruun?
Kovasti oon meinannut tatuoinninkin ottaa ,mutta tuppaa jäämään vaan aina ajatuksen tasolle...

Eikun vaan reippaasti napakorua ottamaan,eihän se siun miehes asia ole vaan siun oma henkilökohtainen juttu=)

Jos on "hottis" eli ei mikään mammamainen niin sopii tosi hyvin, ja tuo sellasta seksikyyttä mielestäni! :)
Jotkut kateelliset tätimäiset 30vuotiaat ne täällä huutelee. Ei niillä olis tarvetta "yökyök" jos olis itse kauniita. :)

20-40on nuori vielä ja sopii, jos tyyliin sopii. :)
Eli ei tuulipukumammoille tai tädeille :D

Mä otin kun täytin 30-v. Nyt just 33 eikä tuossa navassa enää mitään killu. Mulla toi ottaminen osui pitkän suhteen jälkeiseen eroon, tai siis sen eron jälkimaininkeihin kun piti olla niin sexy-sinkku ;)

Ei siihen liian vanha ole, mut ehkä napa-paidat ei ole enää meidän ikäisten juttu. Meinaan vaan että kenelle sitä ajattelet esitellä, jos miehes ei pidä siitä? Timmi massu kun on seksikäs ilman korujakin.

Napa paidat ei kyllä ole kenenkään juttu...

1259884-too_old_super.jpg

Ei mielestäni, peili sen pikemminkin kertoo ;) Itse olen vasta 20-vuotias, tiedän ettei kroppani ikinä enee salli ottaa napakorua. Jos asiat olisivat toisin ottaisin lanteille tatuoinnin ja napakorun, oli ikä sitten mitä tahansa :)

Yhteistyössä