Herttanen, onko mun mies tehnyt jotain pahaa vai mikä siihen iski

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oho
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oho

Vieras
Puhuin sille paripäivää sitten etten tykkää puhelimestani mutta kaippa sitä on siedettävä kun ei ole vielä montaa kuukautta vanha.

Nyt tuli mainoslehden kanssa ja kysyi että oisko toi puhelin kiva kun on tarjouksessakin niin voisi ostaa mulle.

Se siis tarjoo mulle vapaaehtoisesti uuttapuhelinta ihan vain sen takia etten tykkää nykyisestä!!!!

Ei yhtään ton miehen tapaista. Eipä tuosta nyt osannut kieltäytyäkkään ;)

Munki mies ostaa puhelimet ja autotkin. Minusta hyvä että sekin saa tilaisuuden päättää jostain ja ottaa vastuuta perhettä koskevista asioista. Kunhan vain puhelimet ja autot toimii, niin ei mulla ainakaan ole valittamista.

Alkuperäinen kirjoittaja rööttynä:
mää sain synttärilahjaksi mieheltä uuden kännyn...

Tää on vähän eri asia, mutta jos ap:n puhelin on ollut huono, niin miksi tarvitaan "lahjoitus mieheltä" että ap saa uuden puhelimen? Jos on yhteiset rahat, niin ap voisi mennä ja ostaa puhelimen, jos on omat rahat, niin samoin. Mietin mihin sitä miehen laupeudentekoa siinä tarvitaan. (Ellei kyse ole siitä että on toivonut puhelimen esim. synttärilahjaksi).

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja rööttynä:
mää sain synttärilahjaksi mieheltä uuden kännyn...

Tää on vähän eri asia, mutta jos ap:n puhelin on ollut huono, niin miksi tarvitaan "lahjoitus mieheltä" että ap saa uuden puhelimen? Jos on yhteiset rahat, niin ap voisi mennä ja ostaa puhelimen, jos on omat rahat, niin samoin. Mietin mihin sitä miehen laupeudentekoa siinä tarvitaan. (Ellei kyse ole siitä että on toivonut puhelimen esim. synttärilahjaksi).

kyllä meilläkin mies hommaa puhelimet sun muut. sanon vain mallin minkä haluan niin hakee kun ennättää. tai jos mennään koko perhe niin automaattisesti maksaa... se on vaan tapa.

Yhteistyössä