A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:2. tammikuuta, 2009 18,18
2. helmikuuta 2009 22,47
2 Mar 2009 23,82
1. huhtikuuta, 2009 22,01
4. toukokuuta 2009 21,25
1. kesäkuuta 2009 21,91
Odotuksia on, että kullan hinta nousee.
Kultaa pitää ostaa unssittain ja unssin kultakolikot ovat sopivat siihen parhaiten.Juuri nyt maailmanmarkkinahinta on klo 10:00 148,34 €/g. Kuten huomaatte olisi kannattanut ostaa vaikkapa l/2009 kilon harkko![]()
Niin kuin arvata saattaa niin hinta lähti nousuun Iranin kriisin takia. Olin päättänyt jo ostaa lapsille pienet ylläreiksi ja kivoiksi muistoiksi harkot (1g) ja itsellenikin sijoituskultaa. Piti ostaa se viiden gramman palanen mutta luotettavassa kotimaisessa nettikaupassa oli kaikki lähes loppuunmyytyjä joten ostin 2 × 2,5 grammaa ja siinä kyllä hävisi selvästi rahaa. Mutta pitkällä tähtäimellä hinnat takuuvarmasti edelleen tulevaisuudessa nousee niin ei siinä nyt merkittävästi maksanut turhaa.
Molempia voi ostaa mutta kun olen grammoihin tottunut niin pitäydyn niissä. Ne pienet grammamäärät myydään sinetöidyissä pakkauksissa joita ei ole syytä mennä rikkomaan vaikka olisi kiva kyllä kosketella puhdasta kultaa.Kultaa pitää ostaa unssittain ja unssin kultakolikot ovat sopivat siihen parhaiten.
Unssi on kullan yksikkö.Molempia voi ostaa mutta kun olen grammoihin tottunut niin pitäydyn niissä. Ne pienet grammamäärät myydään sinetöidyissä pakkauksissa joita ei ole syytä mennä rikkomaan vaikka olisi kiva kyllä kosketella puhdasta kultaa.
Painomitta se on ja kylläkin laajalti käytössä jalometallikaupassa.Unssi on kullan yksikkö.