hello??? think outside the box for a moment!Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:Etkö sä oikeasti saisi asuntoa ilman sitä 300 euron elatusmaksua? Siis kyllä mä oikeasti tavallaan olen sitä mieltä että exä on velvollinen huolehtimaan elatuksesta lastaan kohtaan, mutta missä määrin se on reilua..??Alkuperäinen kirjoittaja Arcadea:Minä en vain ymmärrä, jotta jos lapsella olisi oikeus isompaan elatukseen, miksi sitä ei ottaisi vastaan. Miksi pitää kituuttaa jos parempaan olisi oikeus?
Kyllä minä rahasta pidän, se on totta. Mutta mitään en vaadi yli oikeudenmukaisuuden.
Minä ainakin haluan joskus edes oman asunnon, jotta on jättää edes jotain pesämunaa lapselle, kun kuolen.
Haluaisikohan se eksäkin asunnon, jotta on jättää edes jotain pesämunaa lapselle, kun kuolee? Tai vaikka uuden liittonsa lapsille, jos sellaisia siunaantuu, tai kaikille tasapuolisesti. Oikeasti 300 euroa pois toisen palkkapussista on aika iso summa. Niin iso, että oman eksäni mä ajaisin tollasella summalla oikeasti tosi ahtaalle. Mutta kuten sanoin, jos kuukausi tulot on jotain 5000 tai päälle, miksikäs sitten ei. Eihän se silloin tunnu kai miltään.
ei kaikilla tilanne oo niinku teillä... eli et voi sanoa että 300 euroa jonku palkkapussista ois iso summa... jos on tuloja, muttei juurikaan menoja, niin ei tuo 300 euroa niin iso summa ole.
miun mielestä pitäis olla nykyjäänki orihaka jonnekka lapsenruokkoja maksavat ja maksamatta jättäneet joutusivat toisten pilkattavaksi
:kieh: :kieh: