Onko 1v:lle 37 asttetta jo kuumetta????!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äiti

Aktiivinen jäsen
20.01.2004
3 643
0
36
Onko 1v:lle 37 asttetta jo kuumetta????!!
Missä raja menee, kun vauvallahan kuume on sitten kun asteita on 38,5 tai yli, mites sitten yksi vuotiaalla eihän se enää vauva ole. 37 asteisena tyttö kun tuntuu jo selvästi kuumemmalta kuin normaalisti terveenä. Mistä lähtien kuumetta kannattaa lähteä alentamaan???37 vai yli??
 
Jos pyllystä mitattu niin ei kuumetta vielä. Ja ainahan tollasilla pienillä ikiliikkujilla on lämpö korkeempi kun ollaan liikkeessä koko ajan. Mulle sanottu sairaalasta,että vasta kun lukema 38 asteen kieppeillä niin sitten ruvetaan alentamaan. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.12.2005 klo 12:31 Äippä vaan kirjoitti:
Jos pyllystä mitattu niin ei kuumetta vielä. Ja ainahan tollasilla pienillä ikiliikkujilla on lämpö korkeempi kun ollaan liikkeessä koko ajan. Mulle sanottu sairaalasta,että vasta kun lukema 38 asteen kieppeillä niin sitten ruvetaan alentamaan. =)


Niin ja että se on levossa mitattuna sen 38, sehän nousee kun lapsi heiluu
 
Meillä on tytöllä aina lämpö n.37 astetta, eli kai hänelle ihan normaali lämpö... Tosin aina lämmön mittauksen aikana alkaa huitomaan ja heilumaan niin kovasti, että sekin nostaa vähän lämpöä.
 

Yhteistyössä