Onko 1v:lle 37 asttetta jo kuumetta????!!
Missä raja menee, kun vauvallahan kuume on sitten kun asteita on 38,5 tai yli, mites sitten yksi vuotiaalla eihän se enää vauva ole. 37 asteisena tyttö kun tuntuu jo selvästi kuumemmalta kuin normaalisti terveenä. Mistä lähtien kuumetta kannattaa lähteä alentamaan???37 vai yli??
Missä raja menee, kun vauvallahan kuume on sitten kun asteita on 38,5 tai yli, mites sitten yksi vuotiaalla eihän se enää vauva ole. 37 asteisena tyttö kun tuntuu jo selvästi kuumemmalta kuin normaalisti terveenä. Mistä lähtien kuumetta kannattaa lähteä alentamaan???37 vai yli??