Ongelmia nettikaupan kanssa...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MorbidMama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MorbidMama

Aktiivinen jäsen
05.05.2007
17 832
1
36
Onko kenelläkään ollut sellaista ongelmaa nettikaupan kanssa, että on esim. palauttanut tuotteen eikä hyvitystä ole kuulunut...eikä kauppa ole vastannut edes sähköpostiviesteihin????

Jos on, niin mitä sellaisessa tilanteessa voi tehdä ja onko asia koskaan selvinnyt vai ootteko vain joutunut nielemään ylpeytenne?

Itse olen ostanut kengät eräästä nettifirmasta n. 4kk sitten. Palautin ne n. 3, 5kk sitten eli seuraavana päivänä kun ne sain ja siitä lähtien olen sitten odottanut isompaa kokoa..nyt eivät edes vastaa kyselyihini kengistä. :|

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
laita vielä yks maili että otat yhteyttä poliisiin jos ei rahoja ala kuulumaan, ja mene tekemään rikosilmoitus..

Okei, tää olisi hyvä...ainoa ongelma mulla on se, että mä olen onnistunut hävittämään sen postin antaman palutuskuitin...ja se firma tietää sen, kun hölmönä kerroin.. :headwall:
Joten mahtaneeko onnistua?

oli yhden lastenvaatteita myyvän kanssa.toimutsehdoissa luki,että maksun saavuttua toimitus 3 arkipäivän sisällä.odottelin vajaa 2kk ,useita kyselyjä lähettelin ja vastaukseksi sain,että toimitetaan pikimmiten..

Alkuperäinen kirjoittaja mulla:
oli yhden lastenvaatteita myyvän kanssa.toimutsehdoissa luki,että maksun saavuttua toimitus 3 arkipäivän sisällä.odottelin vajaa 2kk ,useita kyselyjä lähettelin ja vastaukseksi sain,että toimitetaan pikimmiten..

Mutta ne kuitenkin vastasivat sun viesteihin...tää firma on pitänyt mykkäkoulua n. 3 viikkoa eli odottelin kiltisti pari kuukautta ennen kuin otin ekan kerran yhteyttä ja sieltä tuli yksi viesti, sen jälkeen nolla..

Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
laita vielä yks maili että otat yhteyttä poliisiin jos ei rahoja ala kuulumaan, ja mene tekemään rikosilmoitus..

Okei, tää olisi hyvä...ainoa ongelma mulla on se, että mä olen onnistunut hävittämään sen postin antaman palutuskuitin...ja se firma tietää sen, kun hölmönä kerroin.. :headwall:
Joten mahtaneeko onnistua?

Laita viesti, että kun nyt löysit kuitinkin niin jos eivät ala pikkuhiljaa lähettämään sulle joko isompia kenkiä / rahoja -otat yhteyden poliisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Mitä ne vastas sun viestiin? Mä tekisin rikosilmoituksen joka tapauksessa.

Siiheen ensimmäiseen ja ainoaan viestiin vastasivat ja kysyivät minä päivänä olen kengät laittanut postiin...ja siihen vastasin, etten yhtään muista ja että olen hävittänyt sen postin palutuslapun. :/ Tajusin, etten ees millään voi todistaa kenkiä palauttaneeni..mulla on ainoastaan pankin tosite maksetuista kengistä.

joybootsko taas?

Jahas, kyllä kyllä...sulla on tietoa...jaa mullekin, pliis. Ajattelinkin juuri katsoa netistä löytyykö mitään ko. firmasta.

ei omakotaista kokemusta, mutta jossain keskusteluissa kävi ilmi että vähän liian paljon huonoja kokemuksia asiakkailla. Kaupat.com:ista kannattaa käydä aina tsekkaamassa nettikauppojen saamia palautteita, aika pian siellä kerrotaan os netikaupassa on moittimisen aihetta.

Toivottavasti saat kenkäsi tai rahasi, joillakin on tehonnut se viimeinen varoitus (eli: "nyt jos ette hoida asiaa nii otan yhteyttä poliisiin")

joybootsko taas?

Jahas, kyllä kyllä...sulla on tietoa...jaa mullekin, pliis. Ajattelinkin juuri katsoa netistä löytyykö mitään ko. firmasta.

ei omakotaista kokemusta, mutta jossain keskusteluissa kävi ilmi että vähän liian paljon huonoja kokemuksia asiakkailla. Kaupat.com:ista kannattaa käydä aina tsekkaamassa nettikauppojen saamia palautteita, aika pian siellä kerrotaan os netikaupassa on moittimisen aihetta.

Toivottavasti saat kenkäsi tai rahasi, joillakin on tehonnut se viimeinen varoitus (eli: "nyt jos ette hoida asiaa nii otan yhteyttä poliisiin")

Okei, kiitos... tämä oli eka lusmu firma joka on kohdalleni sattunut, yleensä ei ole ollut vastaavia ongelmia, mutta kieltämättä, oli eka ja vika kerta kun menen tekemään bisnestä tuntemattomien kauppojen kanssa...

Yhteistyössä