On tainnu uusiksi modeiksi päästä sellaiset henkilöt jotka ovat entuudestaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pintelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä oon sitä mieltä että aikuisen ihmisen oisi ymmärrettävä tuolta ohjeista noi säännöt ja käyttäytyä niitten mukaan! Nuo säännöt on ollu jonku aikaa siellä mutta silti vaan on jatkunut sama nyt ehkä hieman vähentynyt!

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
Hei kertokaahan tyhmälle että miksi ihmeessä haluaisitte modeksi? Siis hyötyykö siitä sitten jotain? En oo koskaan ees ajatellut homman olevan mitenkään hohdokasta. Päinvastoin, usein miettinyt että kylläpä taas Jätkän(kin) niskaan ropisee...

Juu joskus ainaki ite mietin että vois olla kiva, siis silloin valvonta oli heikompaa. Nyt taas saa lukea joka päivä valitusta (lähinnä Jätkälle) jne. En minä ainakaan haluis moderaattoriksi, menis henkinen keppi perseeseen pitämään jäykkänä ja muodollisena ja ylikohteliaana keskustelijana. ;)

No mie näpyttelin tuota "ilmoita asiaton viesti" nappulaa ja kirosin kun kaikki törky (linkitykset joissa toisille nauretaan ja haukutaan ja Todella törkyiset ja asiattomat kuvat) jäi näkyville nappulan painamisesta huolimatta.
En nyt tiedä mietinkö että tämä olisi kivaa, mutta saanpahan ne törkyjutut pois silmistä.

Juuri tuo olisi ollut minunki motiivina. Siis suurimpana motiivina.

A shadieeyah laittoi minulle y-viestiä että muokkasi *****viestiäni. Ok, hyväksyn sen. Mutta toivon ettei se silti ala liian puolueelliseksi. Esim. jos joku sättii talossaan asuvia ulkomaalaisia, ei alkaisi poistella heti jne., koska on itse naimisissa um-miehen kanssa. :)

saa niitä naapurissa asuvia haukkua jos ne häiriköi, mutta ei kaikkia saman maalaisia pidä yhdistää siihen asiaan

hmm..mitenkähän vispilä olikaan saikos niitä yksärien sisältöä paljastaa täällä palstalla! Vaikka ei siinä salattavaa.
mikä on um? ulkoministeriö?

Ja netiketissä on kielletty rasismi ja siihen yllyttäminen..joten jos toista käydään sillä R tai muulla sanalla sanomaan niin silloin on pakko puuttua asiaan. Sen sanoo jo säännöt jotka sinäkin olet allekirjoittanut rekisteröidessäsi nikkisi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä oon sitä mieltä että aikuisen ihmisen oisi ymmärrettävä tuolta ohjeista noi säännöt ja käyttäytyä niitten mukaan! Nuo säännöt on ollu jonku aikaa siellä mutta silti vaan on jatkunut sama nyt ehkä hieman vähentynyt!

Jatkan silloin kyllä ei ol kenelläkään tai ainakaan pitäisi olla valittamista siitä että ketju on lukittu,poistettu tai joku saanu pannia! Kaikki on oikeitettuja ollu ja ei vaan erään moden syy ol tää!

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:
Hei kertokaahan tyhmälle että miksi ihmeessä haluaisitte modeksi? Siis hyötyykö siitä sitten jotain? En oo koskaan ees ajatellut homman olevan mitenkään hohdokasta. Päinvastoin, usein miettinyt että kylläpä taas Jätkän(kin) niskaan ropisee...

Juu joskus ainaki ite mietin että vois olla kiva, siis silloin valvonta oli heikompaa. Nyt taas saa lukea joka päivä valitusta (lähinnä Jätkälle) jne. En minä ainakaan haluis moderaattoriksi, menis henkinen keppi perseeseen pitämään jäykkänä ja muodollisena ja ylikohteliaana keskustelijana. ;)

No mie näpyttelin tuota "ilmoita asiaton viesti" nappulaa ja kirosin kun kaikki törky (linkitykset joissa toisille nauretaan ja haukutaan ja Todella törkyiset ja asiattomat kuvat) jäi näkyville nappulan painamisesta huolimatta.
En nyt tiedä mietinkö että tämä olisi kivaa, mutta saanpahan ne törkyjutut pois silmistä.

Juuri tuo olisi ollut minunki motiivina. Siis suurimpana motiivina.

A shadieeyah laittoi minulle y-viestiä että muokkasi *****viestiäni. Ok, hyväksyn sen. Mutta toivon ettei se silti ala liian puolueelliseksi. Esim. jos joku sättii talossaan asuvia ulkomaalaisia, ei alkaisi poistella heti jne., koska on itse naimisissa um-miehen kanssa. :)

saa niitä naapurissa asuvia haukkua jos ne häiriköi, mutta ei kaikkia saman maalaisia pidä yhdistää siihen asiaan

hmm..mitenkähän vispilä olikaan saikos niitä yksärien sisältöä paljastaa täällä palstalla! Vaikka ei siinä salattavaa.
mikä on um? ulkoministeriö?

Ja netiketissä on kielletty rasismi ja siihen yllyttäminen..joten jos toista käydään sillä R tai muulla sanalla sanomaan niin silloin on pakko puuttua asiaan. Sen sanoo jo säännöt jotka sinäkin olet allekirjoittanut rekisteröidessäsi nikkisi.

Mä tulkitsin ton um ulkomaalaseksi?

No mun mielestä ihanteellisinta olisi ettei olisi mitään helkkarin modeja ollenkaan mutta koska se ei ole mahdollista niin kaikista parasta olisi se että modet olisivat ulkopuolisia eivätkä palstailisi itse ainakaan samoilla nikeillä kun moderoivat. Mutta koska näin ei ole niin siinä tapauksessa mun mielestä moderaattoreita pitäisi olla erilaisia eli vähän joka lähtöön. Siis tarkoitan että ihmisinä erilaisia ja toki mielellään vähän eri piireistäkin. Mutta kaiken a ja o olisi se että kaikkia koskisivat samat säännöt ja kaikki saisivat saman kohtelun mielipide-eroista ja kaverisuhteistä ynnä muista huolimatta.

Mielenkiinnolla jään odottamaan mitä nämä uudet modet tuovat tullessaan, ovat nimittäin kaikki mulle sinänsä uusia tyyppejä että enpä ole heidän turinoihin täällä palstalla huomiota kiinnittänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Mun mielestä täällä ei kyllä ole ollut modejen suhteen mitään syrjintää mitään kohtaan. Pitäisi vaan osata lukea säännöt esim!
Kannattaisko kuule sunkin avata ne silmät?. B)

Kyl mulla on ne silmät auki ollu kokoajan!!!! Ehkä sun pitäis itse katsoa peiliin ja miettiä onko noi säännöt menny sulle perille!?

Minä nyt olen alkanut miettiä että miks pintelin ei pääse modeks? Olisko se kuitenkaan muita pahempi/parempi?! Antaa nyt toiselle tilaisuus jos haluaa... Kyllä tää nyt alkaa vaikuttaa hieman henkilökohtaiselta!!!

Ja laitan tän nyt banninkin uhalla... Pitäskö jätkän hetkeks vapauttaa itsensä tehtävästä, ihan sillä että suurimmat kaunat on jätkää kohtaan.Tämä ei kuitenkaan ole mikään eläkevirka joten pieni paussi vois tehdä hyvää ihan siltäkin kannalta että kaikki syyt aina tuntuu menevän jätkän päälle.... Voihan sitä aina palata takasin, eiks joo!

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Mun mielestä täällä ei kyllä ole ollut modejen suhteen mitään syrjintää mitään kohtaan. Pitäisi vaan osata lukea säännöt esim!
Kannattaisko kuule sunkin avata ne silmät?. B)

Kyl mulla on ne silmät auki ollu kokoajan!!!! Ehkä sun pitäis itse katsoa peiliin ja miettiä onko noi säännöt menny sulle perille!?
Mulla on lukemisen ymmärtämisessä vikaa eli ei mene. B)

noi jätkän päälle menevät syyt on juuri näissä jotka on pannatun tai jonku muun takia että jätkä palstalla ollu ja tehny jotain mitä ei toiset modet ol tehnyt! Eli tarkoitan että turhaan mollaatte ootte vaan katkeria eukkoja!

Alkuperäinen kirjoittaja Sankkuli:
Sen verran haluan silti tähän mode juttuun lisätä et olis ihan suotavaa että modet osaisivat lukea ja ymmärtää lukemansa... :xmas:

kaikki kun tulkitsee lukemaansa erilailla! En siis ole mode

ei ole kyse mistään tulkinnallisesta jutusta vaan selvästä suomen kielestä.

Sen verran haluan silti tähän mode juttuun lisätä et olis ihan suotavaa että modet osaisivat lukea ja ymmärtää lukemansa... :xmas:

Ilmeisesti et sitä suomenkieltä ymmärrä!

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
pintelin , jos sinä olisit moderaattori, miten toimisit siinä tehtävässä? =)

Mutta toisaalta miksi pintelinin pitäisi meille perustella miten hän toimisi modena, eiväthän nuo muutkaan modeksi halunneet/päässeet/joutuneet ole sitä tehneet vaan ilmoittavat että A) päätoimittaja on valinnut tehtävään tai B) ylläpito vastaa kysymyksiin. Joten käänny sinäkin pintelinin managerin puoleen? :D :laugh:

Mutta kaikella rakkaudella pintelin, ehkei susta kuitenkaan olisi modeksi jo ihan sen takia että jos olisit mode niin eihän sulla riittäisi aika tähän tavalliseen palstailuun . ;)

Ja sä et tiedä mistä asiasta edes tää juttu on, joten löpi löpi jatka jankkaamistasi ihan rauhassa.

Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:

Mutta toisaalta miksi pintelinin pitäisi meille perustella miten hän toimisi modena, eiväthän nuo muutkaan modeksi halunneet/päässeet/joutuneet ole sitä tehneet vaan ilmoittavat että A) päätoimittaja on valinnut tehtävään tai B) ylläpito vastaa kysymyksiin. Joten käänny sinäkin pintelinin managerin puoleen? :D :laugh:

Mutta kaikella rakkaudella pintelin, ehkei susta kuitenkaan olisi modeksi jo ihan sen takia että jos olisit mode niin eihän sulla riittäisi aika tähän tavalliseen palstailuun ja sehän olisi jo suuri menetys monille. ;)

No minä ajattelin, että kun on aika vahvat mielipiteet siitä, miten toisten pitäisi toimia tai miten ei, niin ehkä tahtoisi kertoa, miten itse toimisi. Ei toki tarvitse, mutta saan varmaan kuitenkin kysyä =)

Ja sä et tiedä mistä asiasta edes tää juttu on, joten löpi löpi jatka jankkaamistasi ihan rauhassa.
mistähän sä sen tiedät tai siis lähinnä luulet?

Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:

Mutta kaikella rakkaudella pintelin, ehkei susta kuitenkaan olisi modeksi jo ihan sen takia että jos olisit mode niin eihän sulla riittäisi aika tähän tavalliseen palstailuun ja sehän olisi jo suuri menetys monille. ;)

No minä ajattelin, että kun on aika vahvat mielipiteet siitä, miten toisten pitäisi toimia tai miten ei, niin ehkä tahtoisi kertoa, miten itse toimisi. Ei toki tarvitse, mutta saan varmaan kuitenkin kysyä =)
Eipä täällä ole muutkaan tarvinnu perustella julkisesti miksi ovat sopivia modeiksi joten taidan minäkin pitää turpani kiinni. =)

mistähän sä sen tiedät tai siis lähinnä luulet?

Kuten sanoin, jatka sä vain... mä lähen nukkumaan. Rattoisaa yön jatkoa.

Yhteistyössä