On tainnu uusiksi modeiksi päästä sellaiset henkilöt jotka ovat entuudestaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pintelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

pintelin

Aktiivinen jäsen
25.10.2004
11 065
0
36
Näiden vanhojen modejen ystäviä ja heidän suosiossaan. :saint: Jos en ihan väärin muista niin esim.A shadieeyah on huhuillu palstalla jätkälle olevan yytä(mitä tästä voi siis päätellä) ja kas kummaa nyt hän on myös mode. :whistle: Täällä siis suositaan omia palstaystäviä valintaa tehdessä ja viis veisataan muista kun ei kerta tunneta henk.kohtaisesti.Aamen. :xmas:

Niinpä...eilen jo kirjoitinkin että joskus halusin modeksi ( enää en ) ja mulle lupailtiin että kun tarvetta uusille on, niin ottavat yhteyttä, mutta sitä yhteydenottoa ei koskaan kuulunut...eräät meni vaan valinnoissa ohitse :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Minä olen huhuillut Jätkälle useinkin yytä enkä silti ole mode. Aamen vaan :D

Kuin myös, eikä mua luultavasti modeksi edes huolita koska olen ottanut heidän kanssaan yhteen joskus. En tosin omasta mielestäni ollut ees väärässä, mutta luulen että tämä on yksi asia miksi mua ei siihen hommaan huolittaisi. :whistle:

Kylläpä sua korpeaa kun et itse pääse modeksi :D Mut taitaapi Ashadieeyahin tekstit olla hieman erilaisia kuin sun kirjoittamat. Että oisko vähän vaikutusta sun omilla kirjoituksillasi että et pääse modeksi, vaikka niin kovasti haluaisit.

Alkuperäinen kirjoittaja Tribaali:
Mitä väliä sillä kuka on mode...EVVK...
On sillä mun mielestäni. :| Kun modet ovat keskenään sydänkäpysiä(myös palstan ulkopuolella) ei oo epäilystäkään siitä ovatko joka asiasta samaa mieltä. :whistle: Mun mielestäni uusiksi modeiksi olisi pitänyt valita jotkut sellaiset ketkä eivät kuulu vanhojen modejen kaveri piiriin ennestään. :/

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Näiden vanhojen modejen ystäviä ja heidän suosiossaan. :saint: Jos en ihan väärin muista niin esim.A shadieeyah on huhuillu palstalla jätkälle olevan yytä(mitä tästä voi siis päätellä) ja kas kummaa nyt hän on myös mode. :whistle: Täällä siis suositaan omia palstaystäviä valintaa tehdessä ja viis veisataan muista kun ei kerta tunneta henk.kohtaisesti.Aamen. :xmas:

Hei älä ota sitä niin vakavasti. Ei niillä modeilla nyt niin paljon valtaa ole. Kateuden pistosko, kun et kuulu ns. "sisäpiiriin"???

Hei ei tätä palstaelämää kantsi liian tosissaan ottaa. Onha sullakin Pintelin se OIKEA elämä olemassa. Siitä kato omat sivut pystyyn, ja rupeet modeksi. Hieman kato tahtoa ja yritteliäisyyttä. Ei kaikki voi vaan tipahtaa ku manulle iltapala.

Alkuperäinen kirjoittaja jehehh:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:

Hei älä ota sitä niin vakavasti. Ei niillä modeilla nyt niin paljon valtaa ole. Kateuden pistosko, kun et kuulu ns. "sisäpiiriin"???

Kyllä tietyllä modella ainakin taitaa olla, koska luin tässä hiljan sellasen ketjun missä Pintelin halusi modeksi ja Jätkä ilmoitti ettei Pintelinistä sellaista tule. Pintelin sanoi jotain vastaan niin Jätkä vastasi, että sopiihan sitä aina yrittää. Eli aika selvästi hän osoitti vaikuttavansa asiaan :(

Ai modetko ne valitsee uudet modet, mä oon luullut kyllä että se on ylläpidon heiniä. Mut sun tekstit ei oo semmoisia mitä vois modelta odottaa, voithan jonnekkin toiselle palstalle hakea modeksi jos toi homma niin kiinnostaa

Mä luulin sua rennommaksi tyypiksi Pintelin. Mut sähän nariset lähestulkoon joka asiasta. Siitä nyt omia yksityiskerhoja väsäämään, ja omia juttuja missä voitte maailman tappiin puida tätä juttua. Sitten sakki saa täällä urputtaa kun ei pääse näihin kerhoihin.

Tuohon en sano juuta, enkä jaata. Mutta ikinä en ole tuollaista Meduusa nikkiä palstalla tavannut! Onko hän joku uusi palstailija, nikin vaihtaja vai onko ylläpito ottanut jonkun ihan ulkopuolisen?

Yhteistyössä