mitä modet ja bannaa juttui??? en oo täällä pyörinyt aikoihin...onkos ufot hyökännyt palstalle?????
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Eipä täällä ole muutkaan tarvinnu perustella julkisesti miksi ovat sopivia modeiksi joten taidan minäkin pitää turpani kiinni. =)Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Peikkopojan Kylkiluu:Alkuperäinen kirjoittaja fanta:pintelin , jos sinä olisit moderaattori, miten toimisit siinä tehtävässä? =)
Mutta toisaalta miksi pintelinin pitäisi meille perustella miten hän toimisi modena, eiväthän nuo muutkaan modeksi halunneet/päässeet/joutuneet ole sitä tehneet vaan ilmoittavat että A) päätoimittaja on valinnut tehtävään tai B) ylläpito vastaa kysymyksiin. Joten käänny sinäkin pintelinin managerin puoleen?![]()
![]()
Mutta kaikella rakkaudella pintelin, ehkei susta kuitenkaan olisi modeksi jo ihan sen takia että jos olisit mode niin eihän sulla riittäisi aika tähän tavalliseen palstailuun ja sehän olisi jo suuri menetys monille.![]()
No minä ajattelin, että kun on aika vahvat mielipiteet siitä, miten toisten pitäisi toimia tai miten ei, niin ehkä tahtoisi kertoa, miten itse toimisi. Ei toki tarvitse, mutta saan varmaan kuitenkin kysyä =)
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Ai sä oot myös joutunut A shadieeyahin hampaisiin.. :saint: Virkaintoisuutta kenties?Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja raksmaitaks:Hei kertokaahan tyhmälle että miksi ihmeessä haluaisitte modeksi? Siis hyötyykö siitä sitten jotain? En oo koskaan ees ajatellut homman olevan mitenkään hohdokasta. Päinvastoin, usein miettinyt että kylläpä taas Jätkän(kin) niskaan ropisee...
Juu joskus ainaki ite mietin että vois olla kiva, siis silloin valvonta oli heikompaa. Nyt taas saa lukea joka päivä valitusta (lähinnä Jätkälle) jne. En minä ainakaan haluis moderaattoriksi, menis henkinen keppi perseeseen pitämään jäykkänä ja muodollisena ja ylikohteliaana keskustelijana.![]()
No mie näpyttelin tuota "ilmoita asiaton viesti" nappulaa ja kirosin kun kaikki törky (linkitykset joissa toisille nauretaan ja haukutaan ja Todella törkyiset ja asiattomat kuvat) jäi näkyville nappulan painamisesta huolimatta.
En nyt tiedä mietinkö että tämä olisi kivaa, mutta saanpahan ne törkyjutut pois silmistä.
Juuri tuo olisi ollut minunki motiivina. Siis suurimpana motiivina.
A shadieeyah laittoi minulle y-viestiä että muokkasi *****viestiäni. Ok, hyväksyn sen. Mutta toivon ettei se silti ala liian puolueelliseksi. Esim. jos joku sättii talossaan asuvia ulkomaalaisia, ei alkaisi poistella heti jne., koska on itse naimisissa um-miehen kanssa.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Pyh pyh. Mulle se on yhä muta... ulkomaalaisen tummaihoisen nainen puolustaa ehkäpä liian kiivaasti ulkomaisten oloja ja oikeuksia.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Pyh pyh. Mulle se on yhä muta... ulkomaalaisen tummaihoisen nainen puolustaa ehkäpä liian kiivaasti ulkomaisten oloja ja oikeuksia.![]()
Vai niin. Olisin iloinen jos saisit kengänkuvion takamukseesi lopullisesti tältä palstalta asenteesi takia =) Ulkomaalainen, tummaihoinen ihminen ei ole ihmisenä yhtään sinua huonompi tai vähempiarvoisempi.
Jos ajatellaan värillisiä ihmisiä, niin me niin sanotut valkoset vasta värillisiä ollaan. Ei me ensinnäkään olla mitään valkoisia (kuin vasta kuoltuamme hetken) me ollaan vaaleanpunaisia, hikisinä me ollaan punaisia, kylmissämme sinisiä. Hmm, vispilä parka, eiköhän sinunkin olis jo aika tarkistaa asennevammaasi :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja Kukkanen2:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Pyh pyh. Mulle se on yhä muta... ulkomaalaisen tummaihoisen nainen puolustaa ehkäpä liian kiivaasti ulkomaisten oloja ja oikeuksia.![]()
Vai niin. Olisin iloinen jos saisit kengänkuvion takamukseesi lopullisesti tältä palstalta asenteesi takia =) Ulkomaalainen, tummaihoinen ihminen ei ole ihmisenä yhtään sinua huonompi tai vähempiarvoisempi.
Jos ajatellaan värillisiä ihmisiä, niin me niin sanotut valkoset vasta värillisiä ollaan. Ei me ensinnäkään olla mitään valkoisia (kuin vasta kuoltuamme hetken) me ollaan vaaleanpunaisia, hikisinä me ollaan punaisia, kylmissämme sinisiä. Hmm, vispilä parka, eiköhän sinunkin olis jo aika tarkistaa asennevammaasi :hug:
Jep jep... Ja afrikkalaiset jotka uskovat VALISTUKSESTA huolimatta että kondomien huokoset päästävät "pöpöjä" läpi ja mieluummin ovat käyttämättä kumeja, ovat FIKSUMPIA kuin länsimaalaiset sivistyneemmät?Hei, ne uskovat että ilman ehkäisyä ovat "enemmän turvassa" kuin olisivat kumin kanssa.
Ja huomautetaan taas, esim. Greyn anatomiassa Burke on lempparini. Pidän myös Barry Whitesta.
"Vispilä parka" tietää kyllä asenteensa ja opettaa ne myös lapsilleen.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Näiden vanhojen modejen ystäviä ja heidän suosiossaan. :saint: Jos en ihan väärin muista niin esim.A shadieeyah on huhuillu palstalla jätkälle olevan yytä(mitä tästä voi siis päätellä) ja kas kummaa nyt hän on myös mode.Täällä siis suositaan omia palstaystäviä valintaa tehdessä ja viis veisataan muista kun ei kerta tunneta henk.kohtaisesti.Aamen. :xmas:
Olen hakenutkin,mutta kyllä ilmeisesti voi vaikuttaa siihen ketkä pääsee ja ketkä ei. :|Alkuperäinen kirjoittaja Huvikummun iltavuoro:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Näiden vanhojen modejen ystäviä ja heidän suosiossaan. :saint: Jos en ihan väärin muista niin esim.A shadieeyah on huhuillu palstalla jätkälle olevan yytä(mitä tästä voi siis päätellä) ja kas kummaa nyt hän on myös mode.Täällä siis suositaan omia palstaystäviä valintaa tehdessä ja viis veisataan muista kun ei kerta tunneta henk.kohtaisesti.Aamen. :xmas:
Haluiaisitko kenties itse modeksi ? Hae ihmeessä, ei kai sitä nyt yksi tai kaksi ihmistä jotka jo ovat modeja voi päättää. Demokraattisessa maassa.