näitä painoasioita tälläkin palstalla vatvotaan päivittäin. miksi jokainen ei voi kantaa omia kilojaan, oli niitä sitten liikaa tai liian paljon. opetetaan vielä lapsekin siihen, että toisen painosta saa vapaasti huomautella.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;23758356:ketjut on helppo jättää lukematta toki. mutta mitäs teet, jos sun lapsella on sairaudesta johtuva ylipaino, josta muut sitten haukkuvat. juuri aamulla lähetin lääkärintodistuksen kouluun asiasta, jotta hän luki sen ääneen luokalle, että poika sais edes hetken rauhan toisilta.
itsekin olen hiemna ylipainoinen. mutta se ei kuulu kenellekään. itse kiloni kannan ja jos joku huomauttaa, en jaksa vetää herneitä nenääni. mutta lapsen, joka ei asialle mitään voi puolesta on paha olla. ja varmasti nää haukkujat kuulee kun äitinsä arvostelevat toisten painoja, sitähän ne naiset tekee. ja siitä ottavat sitten malliaMua lähinnä huvittaa se, ettei tämä kirjoittelu läskistä oikein muhun vaikuta. Olen hiukka ylipainoinen iän ja lasten ja elteyn elämän myötä. Ihan pokkana ja ylpeänä aion rannalle mennä tänäkin kesänä.
Luulen, että itsetunto on suurempi ongelma monilla ihmisillä.
Olisi kyllä mainio idea, että joku tulisi huomauttamaan käytännössä kokemastaan ongelmasta..kun joutuu tällaisia valaita katselemaan.![]()
kuule kyllä tää lihavuus on sellainen asia, mistä monet sanovat toiselle ihan päin naamaa. monta kertaa silmät päästä häpesin sen takia, kun anoppi laukoi vähemmän imartelevia lausuntojaan päin lihavan henkilön naamaa. tunsi anoppi henkilöä tai ei tuntenut.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23758658:Tällä palstalla - ja yleensäkin netissä - taidetaan sanoa asioista suorempaan ja vähemmän kaunistellen kuin mitä toiselle sanoisi irl päin naamaa. Jos jokaisesta negatiivisesta kommentista, joka liippaa omaa tai lähesiten elämää, vetäísi herneen nenään, niin maailman nälänhätähän olisi niistämällä ratkaistu.
Lihavuus on kyllä meidän kaikkien ongelma, koska se tuntuu jokaisen meidän lompakossa. Ja mitä enemmän lihavuutta on, sitä kovemmin se alkaa lompsassa tuntumaan.
Jos ihmiseltä puuttuu käytöstavat, niin siltä puuttuu. Itse en tunne ketään ihmistä, joka laukoisi päin naamaa mielipiteitään muiden ulkonäöstä tai elämäntavoista.Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;23759033:kuule kyllä tää lihavuus on sellainen asia, mistä monet sanovat toiselle ihan päin naamaa. monta kertaa silmät päästä häpesin sen takia, kun anoppi laukoi vähemmän imartelevia lausuntojaan päin lihavan henkilön naamaa. tunsi anoppi henkilöä tai ei tuntenut.
mä tunnen vaikka kuinka paljon näitä henkilöitä. mutta ehkä tää kuuluu sitten pohjalaisten luonteeseen. en tiedäAlkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23759050:Jos ihmiseltä puuttuu käytöstavat, niin siltä puuttuu. Itse en tunne ketään ihmistä, joka laukoisi päin naamaa mielipiteitään muiden ulkonäöstä tai elämäntavoista.