on se hyvä että on kunnon vakuutukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

akka

Vieras
kotivakuutuksesta kyse.
meillä oli keittiössä vesivahinko ja heti saatiin asumishaitasta 500 euroa korvausta ja nyt tuli päätös että loppusumma on 2500 euroa+ tuo 500 euroa ja tästä on jo omavastuu pois.
meillä meni lattia uusiksi ja aikamoinen työ purkamisessa ja kuivaksi saamisessa oli mutta on se hyvä puoli että tehtiin muutama vuosi sitten remonttia ja meille jäi rakennustarvikkeita + laminaattia niin pal jon että noin 200 euroa meni noihin tarvittaviin aineisiin. voisi sanoa että hyvä korvaus tästä hirveästi rumbasta ja sekamaleskasta. ja omasta työstä. kyllä niitä vakuutuksia makssa ihan mielellään vaikka kalliita ovatkin.

no nii o!

h050.gif

mulle ei ole vielä sattunut sellasta tilannetta että pitäis korvauksia hakea vakuutusyhtiöltä ja toivottavasti ei koskaan tulisikaan, nostin vakuutusmäärää alkuvuodesta kun saatiin tietää pääsevämme tähän nykyiseen asuntoon ja samalla vähän nousi vakuutusmaksukin koko vuodelta ja sitten maksan vielä tytön vapaa-ajan tapaturmavakuutusta. Eihän sitä koskaan tiedä että mitä sattuu itse kullekin niin kannattaa olla vakuutukset, jos mullakaan niitä ei olisi niin varmasti jotakin sattuisi.

Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
mulle ei ole vielä sattunut sellasta tilannetta että pitäis korvauksia hakea vakuutusyhtiöltä ja toivottavasti ei koskaan tulisikaan, nostin vakuutusmäärää alkuvuodesta kun saatiin tietää pääsevämme tähän nykyiseen asuntoon ja samalla vähän nousi vakuutusmaksukin koko vuodelta ja sitten maksan vielä tytön vapaa-ajan tapaturmavakuutusta. Eihän sitä koskaan tiedä että mitä sattuu itse kullekin niin kannattaa olla vakuutukset, jos mullakaan niitä ei olisi niin varmasti jotakin sattuisi.

ei todellakaan tiedä! kosteusmittaja juuri kertoi että oli käynyt talossa jossa mies oli ostanut edelisenä päivänä uuden astianpesukoneen ja seuraavana päivänä se jo vuosi vedet latttialle, että mitä vaan voi sattua. kannattaa maksaa vakuutuksia, ilman muuta vaikka niitä joskus kiroaakin.

Yhteistyössä