Mitä on naiseus? Mitä siihen on hyvä kuulua ja mitä ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sama täällä.
En osaa (enkä kyllä haluakaan) määritellä naiseutta jonkun tietyn luonteenpiirteen tai (yleensä opitun) ominaisuuden (kuten siisteys, pierujen salailu ym) kautta.

Aika harvoin ylipäänsä tulee mietittyä itseään nimenomaan Naisena.
Olen ja elän omana itsenäni.
Ehkä se naisellisin fiilis tulee seksissä ja flirttailussa. Silloin ehkä kokee sellaista alkukantaista naarasleijonan fiilistä.
Ja ehkä myös lastensaannin myötä, kun asiaa mietin.
Lapsiin suhtautuu jotenkin samalla alkukantaisella vaistonvaraisuudella ja tietysti suojellen.

Sama täällä.
En osaa (enkä kyllä haluakaan) määritellä naiseutta jonkun tietyn luonteenpiirteen tai (yleensä opitun) ominaisuuden (kuten siisteys, pierujen salailu ym) kautta.

Aika harvoin ylipäänsä tulee mietittyä itseään nimenomaan Naisena.
Olen ja elän omana itsenäni.
Ehkä se naisellisin fiilis tulee seksissä ja flirttailussa. Silloin ehkä kokee sellaista alkukantaista naarasleijonan fiilistä.

Jep!

Se, kun on viettelyfiilis, on läpikotaisin pelkkää naiseutta. Kun meikkaa, pukeutuu, ottaa ryhdin ja menee ja vie just sen mitä haluaa ja antaa uroksen repiä ne puetut päältään ja siinä se.

Ja ehkä myös lastensaannin myötä, kun asiaa mietin.
Lapsiin suhtautuu jotenkin samalla alkukantaisella vaistonvaraisuudella ja tietysti suojellen.

Se vahvaksitekevä hellyys. Se, kun on oltava rohkea ja huolehtiva koska toinen tai muut ovat pienempiä.

Mutta mun mielestä sitä on miehissäkin. Tai ei voi olla mun mielestä miehekäs ellei sitä ole.

• Tykkää
Reactions: Echo
Mie en alkaisi määrittelemään tiettyjä ominaisuuksia tai luonteenpiirteitä tai tekemisiä mitkä tekee naisellisen.
Nainen on nainen,oli sitten lyhyet tai pitkät hiukset,meikkaa tai ei meikkaa,pukeuttuu housuihin tai mekkoon, leipoo/ tekee ruokaa tai ei tee tai ei siivoa yms. Jokainen on yksilö. Ehkä nyt karski käytös ei oo kovin naisellista. :D

Se on joku olemuksessa. Jotkut naiset, vaikka ovat lyhyillä hiuksilla ja miesmäisillä vaatteilla, ovat kovinkin viehkon ja naisellisen oloisia ulkoisesta habituksestaan huolimatta.

Se on joku olemuksessa. Jotkut naiset, vaikka ovat lyhyillä hiuksilla ja miesmäisillä vaatteilla, ovat kovinkin viehkon ja naisellisen oloisia ulkoisesta habituksestaan huolimatta.

Pienillä ja siroillahan se sujuu helposti mutta minäkin tunnen parikin lyhythiuksista, poikaystävätyyliin pukeutuvaa, pitkää, jopa rotevaa naista jotka silti tihkuvat naiseutta.

Ehkä tästä voidaan päätellä että naiseus ei ole ulkonäköä.

Lempeus kuuluu myös naisen, varsinkin äidin luonteeseen. Ja toisaalta tietynlainen jämäkkyys, joka on toisenlaista kuin miesten. Ulkoisesti pitkät hiukset, hillitty meikki ja naisellinen pukeutuminen. Liika seksikkyyden korostaminenkaan ei ole naisellista, saati agressiivisuus, vaan sellainen pehmeä naisellisuuden korostaminen ja hymyily. (y)
Hmm, onko tämä naisen vai miehen mielipide? :)

Mä oon aikalailla samaa mieltä. Semmoinen raikas, naisellinen olemus mut ei mikään Kardashian.

Naiseus on nainen itsessään.
Se minkälainen olet naisena:).

On ihan ja sama minkä pituiset hiukset sulla on, pukeudutko mekkoon vai työhaalariin. Meikkaatko vai oletko just suihkusta tullut.

Se on mitä ajattelet ja tunnet. Miten arvostat itseäsi naisena. Miten sinut olet kehossasi.

• Tykkää
Reactions: Kais
Tuo pitää paikkansa niin naisten kuin miesten kohdalla. Jotkut saattavat ulkoisesti olla täydellisen kauniita/komeita, mutta jotain puuttuu. Ovat kuin tyhjiä kuoria. Ja sitten taas joku ei-niin-täydellinen saattaa olla todella vetovoimainen, karismaattinen, houkutteleva, miten sen nyt haluaa nimetä.

Naiseus on nainen itsessään.
Se minkälainen olet naisena:).

On ihan ja sama minkä pituiset hiukset sulla on, pukeudutko mekkoon vai työhaalariin. Meikkaatko vai oletko just suihkusta tullut.

Se on mitä ajattelet ja tunnet. Miten arvostat itseäsi naisena. Miten sinut olet kehossasi.
Mun mielestä käytös ratkaisee. Jos olemus on kuin "olen kuin Scanian rekkaa ajanut ja kussut tien pientareelle seisaaltani", vaikka tekisi toimistotöitä, niin on karski.

Mun mielestä käytös ratkaisee. Jos olemus on kuin "olen kuin Scanian rekkaa ajanut ja kussut tien pientareelle seisaaltani", vaikka tekisi toimistotöitä, niin on karski.

Karski on karski. Se ei ole mun mielestä edes miehekästä.

Se on tila/tunne joka on pakon sanelema. Mä käyttäisin sitä kohdatessani raiskaajan joka ei selkeästi ole kovin varma itsestään. Niille varmoille taas antaisin heti periksi koska siitä ois enemmän hyötyä.

Njoo mutta ainahan on joku joka näkee sen karskinkin pinnan alle ja voi jopa sen äijämäisen käytöksenkin tulkita naisellisena ...hitostako mä tiiän mitä ne rekkalespot aattelee:oops:..anteeks, ei millään pahalla mutku en tiiä:notworthy:

Karski on karski. Se ei ole mun mielestä edes miehekästä.

Se on tila/tunne joka on pakon sanelema. Mä käyttäisin sitä kohdatessani raiskaajan joka ei selkeästi ole kovin varma itsestään. Niille varmoille taas antaisin heti periksi koska siitä ois enemmän hyötyä.
Oon mäkin välillä aika karski, silloin kun riitelen. :whistle:

Se vahvaksitekevä hellyys. Se, kun on oltava rohkea ja huolehtiva koska toinen tai muut ovat pienempiä.

Mutta mun mielestä sitä on miehissäkin. Tai ei voi olla mun mielestä miehekäs ellei sitä ole.
No osittain joo, mutta jotain sellaista silmitöntä poikasen puolustamista naisissa keskimäärin on enemmän. Voi johtua perimästä tai voi johtua kasvatuksesta ja ainakin siitä, että usein äidit ovat päävastuussa lapsen ollessa pienimmillään. Mutta syystä tai toisesta, naiset yltävät sekopäämäisyyksiin omaa lastaan ”suojellessaan”.
Ja samoin ymmärryksessä. Niin kornilta kuin termi ”äidinrakkaus” kuulostaakin, niin ei sille vedä vertoja mikään. Ainakaan tuon ymmärryksen osalta.

• Tykkää
Reactions: Echo
Mulle on pälkähtänyt päähän onko mies1 ym heebot Echon alteregoja tai päinvastoin. Tää vahvistaa käsitystä:LOL::LOL::LOL:
Mut joo
Naiseus on vahvuutta ja heikkoutta sopivassa suhteesssa. Tiettyä viisautta jota miehistä ei löydy. Lempeyttä lapsia kohtaan. Bitchmäisyyttä harvoin ja valitusti.

Mulle on pälkähtänyt päähän onko mies1 ym heebot Echon alteregoja tai päinvastoin. Tää vahvistaa käsitystä:LOL::LOL::LOL:
Mut joo
Naiseus on vahvuutta ja heikkoutta sopivassa suhteesssa. Tiettyä viisautta jota miehistä ei löydy. Lempeyttä lapsia kohtaan. Bitchmäisyyttä harvoin ja valitusti.
Jaahas, välillä siis tiukkapipouskis ja välillä pukkaa lolitan kuvaa...:confused:
En ihan taivu siihen.

No osittain joo, mutta jotain sellaista silmitöntä poikasen puolustamista naisissa keskimäärin on enemmän. Voi johtua perimästä tai voi johtua kasvatuksesta ja ainakin siitä, että usein äidit ovat päävastuussa lapsen ollessa pienimmillään. Mutta syystä tai toisesta, naiset yltävät sekopäämäisyyksiin omaa lastaan ”suojellessaan”.
Ja samoin ymmärryksessä. Niin kornilta kuin termi ”äidinrakkaus” kuulostaakin, niin ei sille vedä vertoja mikään. Ainakaan tuon ymmärryksen osalta.

Se on se raskaanaolemisen ja synnyttämisen vaiva. Mikä tahansa, mihin on uhrannut niin paljon energiaa, on asia mitä puolustetaan hampaat irvessä henkeen ja vereen.

Mietin ketkä naiset on karskeja tai epämiehekkäitä. Valitettavasti siihen liittyy jotenkin feminismi ja pieni LBTG-mikälieABC-fiba.

-Tarja Halonen
-Rosa Meriläinen
-Pirjo/Pirkko Saisio
-keihäänheittäjänaiset ja kuulamörssärit (sori), ne varmaan syö aina 1 miehen iltapalaksi kun siitä saa protskua.
-ja, itse olen ylipainoinen, mutta reilusti ylipainoiset naiset käyttäytyy joskus äijämäisen töykeästi.

https://www.google.com/imgres?imgur...Rn17YprjAg_A&vet=1&docid=HsGDLy3VJPWVzM&osm=1

Viimeksi muokattu:
Viime viikonloppuna olin naisellinen ja leivoin. No suustani pääsi välillä manailua että voi v*ttu.(kun vatkaimen vispilä tippui matolle ihan taikinassa) oho. s**tana kun täällä ei ole tarpeeksi laskutilaa...
Mies siihen tokaisi että oi kun hän muistaa aina lapsuudestaan kun joku oli keittiössä leipomassa niin tuollaista kiroilua sieltä aina kuului.. :oops: (eli siis ei tod.kuulunut)

Mietin ketkä naiset on karskeja tai epämiehekkäitä. Valitettavasti siihen liittyy jotenkin feminismi ja pieni LBTG-mikälieABC-fiba.

-Tarja Halonen
-Rosa Meriläinen
-Pirjo/Pirkko Saisio
-keihäänheittäjänaiset ja kuulamörssärit (sori), ne varmaan syö aina 1 miehen iltapalaksi kun siitä saa protskua.
-ja, itse olen ylipainoinen, mutta reilusti ylipainoiset naiset käyttäytyy joskus äijämäisen töykeästi.

1

The more you weigh,
the harder you are to kidnap,
so stay safe
and eat cake!

(tälläinen kyltti/taulu oli kaupassa)

The more you weigh,
the harder you are to kidnap,
so stay safe
and eat cake!

(tälläinen kyltti/taulu oli kaupassa)
:D
Ja siis on tosi herttaisia ja naisellisia naisia jotka on reilusti ylipainoisia. Mut jos näen 150-kilosten daamien rivin lähestyvän kadulla, niin pelkään että ne tappaa mut jo katseellaan.

Yhteistyössä