on-off suhde ilman merkittävää fyysistä kontaktia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neito
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Neito

Vieras
Olen ollut jo pari vuotta ihastunut/rakastunut yhteen mieheen. Yhteensä olemme seurustelleet varmaan kolmisen kuukautta, sellaisissa reilun viikon-2 pätkissä. Tämä herra on ujo ja haluaa edetä hyvin hitaasti ja minä hänestä liian nopeasti, joten kolmannella kerralla kun palasimme yhteen jopa suutelimme. Hidas-nopea asetelma on ollut myös syynä eroihimme joita on ollut nyt kaikkiaan neljä. Pidemmälle fyysisesti emme kuitenkaan ole suhdettamme vieneet, ei emme ole harrastaneet seksiä, mutta parhaimmillamme olimme yhdessä yhteen putkeen 1,5kk. Viimeisimmästä erostamme on nyt aikaa pari kuukautta, ja hän ehdotteli juuri tekstiviestillä taas jos palaisimme yhteen, hänellä on kuulemman nyt varma tunne meistä ja rohkeutta enemmän kokeilla uutta.

Itsellä ei ole ollut muita miehiä "erojemme" aikana, ja uskoisin ettei hänelläkään ole ollut. Mutta jokatapauksessa haluaisin hänet joko kokonaan tai ei lainkaan, ja vaaka on alkanut kallistumaan ei:n puolelle, vaikka hän vetoaa minuun jotenkin suuresti ja herättää kiinnostukseni. Irtautumista kuitenkin vaikeuttaa hänen halunsa olla minun kanssa, kunnes hän haluaa viikon tai kahden päästä lopettaa suhteen...

Miten pääsisin hänestä tai saisin hänet lopullisesti?

Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Onko mies ihan eka kertaa asialla? Aralta vaikuttaa.

Ymmärtäisin ettei hän ole hirveän kokenut seurustelusuhteissa. (Näin ymmärsin kun juttelimme, että hänen on vaikea tehdä aloitetta suhteen alkamiseksi, joten siksi suhteet ovat vähissä.) En nyt itsekään mikään konkari ole näissä asioissa, mutta on nyt ennen häntä ollut 3 yli puolenvuoden tai vuoden suhdetta.

Yhteistyössä