On muuten PERJANTAI! Minkäs tyyppistä kansankiihotusta tälle päivälle mahtaa olla tiedossa?

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26428472:
Mä oon kyl pebamiehii. Entäs jätkä ite? Ja Espanja, Torres - Villa! (Tais menää hutiin, tosimies kannattanee Saksaa.)
Meitsi on kyllä tissimiehiä. Mutta toi jalkapallo... Linekerin Garyhan määritteli jalkapallon peliksi, jossa 22 ukkoa potkii palloa 90 minuuttia, jonka jälkeen Saksa voittaa. Mutta meikän kupongeissa voittaa aina Englanti.
 
Aries 78
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26428526:
Tiedättekö. Tämä hyytyy nyt, koska palstan naiset hylkäsi meidät äijät. : /
Jos me vähän puhuttais Ticketin vk-haalareista ja siittä miten tuo sika kuorsaa tuolla makkarissa taas, niin eiköhän ala taas ketju elpymään ??
Ai niin tässä teille :flower:
 
Miulla on rento perjantai tänään. =)
Aamupäivällä olin pari tuntia kaupungilla, lounaaksi syötiin eilistä ruokaa, mie oon nukkunut
päikkärit ja lueskellu sängyssä. :D

Viimein jaksoin avata läppärin ja tulla palstailemaan siiderin kera. :D

Aivan ihana, lämmin ja aurinkoinen päivä. :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26428586:
Kiva, paluu aiheeseen! Kiitos Kais. :D

Minulla aloituksessa mainittu stressi helpotti ja mietin juuri soveliasta ajankohtaa avata viinipullo. :)
Ehkä sovelias aika avata viinipullo on nyt. :D

Hyvä että stressi alkaa helpottaa siullakin, miulla helpottui stressi ku pääsin lomalle
töistä. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26428619:
Miksei tosiaan nyt! :) (Ja olen yksin täällä, lopettakaa ls-lomakkeen täyttäminen)


Hyvää lomaa!
=) Siitä vaan.
Kiitos.
 
Rähinä-Reetta
Me käytiin Tykkimäellä hurvittelemassa. Mun tytön päätä ei palele, se kävi koeajamassa uuden Loop Fighterinkin yksinään, kun kukaan ei uskaltanut lähteä kaveriksi. Itse totesin tulleeni vanhana varovaisemmaksi... Ikävä kyllä. Vuoristoradat on enempi mun juttu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;26429236:
Me käytiin Tykkimäellä hurvittelemassa. Mun tytön päätä ei palele, se kävi koeajamassa uuden Loop Fighterinkin yksinään, kun kukaan ei uskaltanut lähteä kaveriksi. Itse totesin tulleeni vanhana varovaisemmaksi... Ikävä kyllä. Vuoristoradat on enempi mun juttu.
Kävin viime kesänä Enterprisessä. Päässä alkoi pyöriä heti kun muistelin...

(Puola teki just maaaaaalin.)
 

Yhteistyössä