On muuten PERJANTAI! Minkäs tyyppistä kansankiihotusta tälle päivälle mahtaa olla tiedossa?

Tai provoa tai muuta superketjua - selkeä perjantaiketju tuntuu vielä puuttuvan. :xmas:


Sitä odotellessa voitte vaikka kertoa mitä teille kuuluu. :)

Minä olen töissä ja stressaantunut ja siksi palstailen. Minun täälläoloni korreloi suoraan stressitasoni kanssa. :snotty:
 
Lex
Lusin viimeisiä tunteja töissä ennen ekalle lomapätkälle lähtöä.

Kiinnostaa kuin kilo kakkaa! :xmas:

Työpaikan lounaspaikkakin on kiinni, joten saan hyvällä syyllä hakea kohta grillimättöä syötäväksi...:p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26426811:
Hahaa! Mutta miten oliskin tyrmäävät alaviistokuvat - noin niin kuin vaihtelun vuoksi? Gravitaatiokuvia. :xmas:
Joku voisi aloittaa. Siihen voisin laittaa kuvan jalkapohjasta, jos siis jaksaisin mukavitsin takia moiseen ryhtyä. Mutta ei mitään liian pahoja, ettei palsta mene tukkoon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26426811:
Hahaa! Mutta miten oliskin tyrmäävät alaviistokuvat - noin niin kuin vaihtelun vuoksi? Gravitaatiokuvia. :xmas:
Otin eilen ihan periaatteen vuoksi itsestäni yläviistokuvan. Näytin heti paremmalta ja hoikemmalta.

Sitä ei tulla tosin koskaan julkaisemaan missään. Mutta tiedoksenne silti :rolleyes:
 
Täällä on ollut tosi tylsää nyt muutaman päivän! |O Syytän teitä! :stick: Ite oon aina tylsä, joten mun vika se ei ole. Joten perjantaiprovoa odotellessa :D

Kummipoika tuli eilen yllättäen kylään, mikä on oikein mukavaa :) Noi omatkaan ei muista tapella, kun serkun kanssa on niin kivaa. Kohta lähdetään jäätelölle ja ruokakaupoille koko porukka. Illalla menen kaverille iltaa istumaan, katsotaan joku leffa ja syödään mässyä =)
 
Tää on ihan tyhmä perjantai! Alan kohta kiukuttelemaan.

Kaverin piti lähteä mun kanssa syömään, sitten se meni ja perui! Eli, saatan juoda tänään muutaman neuvoa antavan, ja viihdyttää itseäni palstalla. Joten Porvoolaiset voisivat siinä klo 21 saapua paikalle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;26426869:
Tää on ihan tyhmä perjantai! Alan kohta kiukuttelemaan.

Kaverin piti lähteä mun kanssa syömään, sitten se meni ja perui! Eli, saatan juoda tänään muutaman neuvoa antavan, ja viihdyttää itseäni palstalla. Joten Porvoolaiset voisivat siinä klo 21 saapua paikalle.
Jes jes! :D Minä(kin) saavun silloin, mutta nyt täytyy mennä töiden pariin. Heipat ja kohtaamisiin kaikille! :)
 

Yhteistyössä