Sitten on sellaisia jotka suhtautuu niihin joskus skeptisesti, kuten minä. "Ei se nyt varmaan haittaa jos _ihan pikkuisen_ oikoo ohjeita."
No, nyt tiedän miksi, aiheesta spraymaali.
:xmas:
No, nyt tiedän miksi, aiheesta spraymaali.
:xmas:
Miehet eivät lue ohjeita, vaan kulkevat omia polkuja.Mun ukkoni ei lue yleensä ja sitte se kiukuttelee kun ei suju..Vaikka siten pääisis paljon helpommalla että lukisi ne ohjeet. Sitte mää otan ja teen ohjeen kanssa kun en jaksa kuunnella sitä räikymistä ja noitumista.
Todella ärsyttävää lukea niin pientä! Silmät kierossa saa ensin etsiä jonkin ymmärrettävän kielen...Alkuperäinen kirjoittaja hahmotushäiriö;28401467:Mä en edes jaksa keskittyä lukemaan kovin pientä pränttiä.
Mjoo me kasattiin hiljattain kokoontaitettava pingispöytä sälästä. Loppuvaiheessa huomasin, että oli ylimääräisiä muoviosia mitkä puuttui sieltä jaloista... Oli onnea ettei tarvinnut aloittaa kokonaan alusta kuitenkaan. Muutama ruuvi vaan irroittaa.Hassunhauskaa lukea sellaisia kokoamisohjeita, joissa joka toinen sivu on ladottu nurinpäin ja selittävät kuvat on kärpäsenkakan kokoisia ja yhtä selkeitä kuin ranskan kielioppi. Siinä on avioliitto koetuksella joka kerta, kun pitäisi jotain saada kasattua...
hyvä pointti, en tosin ole ollut vailla ohjeitaJa sitte ne miehet vaatii naisiin käyttöohjeita|O Mitä ihmettä ne niillä ohjeilla tekee, kun eivät kuitenkaa lue niitä