Omituisinta, mitä olet nähnyt kyläillessäsi jonkun luona`?

  • Viestiketjun aloittaja Kiitos hei
  • Ensimmäinen viesti
"ekavekara"
Keittiöluutulla pyyhitty LATTIALLE kaatuneet maidot, hyi yäk! Ja koiralle annettu ruuanjämät ihmisten ruokalautaselta *oksennus*

Yleensäkin joillakin on ihan oikeesti likaista ja se inhottaa. Ihan sama jos on sekamelska muuten (ja lapsiperheissä tuppaa aina olemaankin) mutta se paskaisuus inhottaa!
ihanku mun kämppää olisit kuvaillut :D tosin meillä nyt jo edesmennyt dopperi kahvia samasta kupista ;D
 
"Tiia"
Siivottu ei ole 5 vuoteen ja parin kuukauden tiskit. Huuhdellaan vieraille kahvikuppi lavuaarista. Lapsia ei pestä kuin kerran viikossa koska vesi maksaa. Yök ja lapset haisevat ja puhuvat rumia. Lisäksi hampaita ei pestä joten kylässä lasten hampaat ihan keltaiset mönjästä. Hyi helvetti
 
nm
22849233 begin_of_the_skype_highlighting**************22849233******end_of_the_skype_highlightingeikä se mankeli ole ruosteinen. Oma kämppäsi on kuin joku 90-luvun painajainen viiluhuonekaluineen. ja ootpa niitä kirpparikamoja esittänyt ihailevasi. Ne kassit on myyntiin MENOSSA olevia tavaroita.[/QUOTE]


No sekin parempi kun teidän 80-luku. Esittänyt ihailevani mitä? En ainakaan sun roskapussejasi. En tiedä kuka täällä vastaa kenelle mutta sen verran hyviä tuttuja ollaan että ihan suoraan kyllä siitä sanoin jos et satu muistamaan. Ja senkun keräät vaan lisää ihan tarpeetonta tavaraa, en mä ainakaan suostuisi asumaan kämpässä missä eteinen on niin täyttä tavaraa että tuskin mahtuu kulkemaan. Mutta kukin tyylillään.
 
kmkm
No musta oli aika omituista olla yhdessä kyläpaikassa kahvipöydässä kun niiden kissa hyppäsi pöydälle, tuli nuolemaan mun pullaa :x ja kävi läpi kaikki pöydän tarjoomukset, yhdestä keksistä haukkas palasen :x isäntäväki ei reagoinu mitenkää, niiden mielestä ihan normijuttu että kissa hyppii pöydällä missä on ihmisten ruuat ja ihmiset syömässä ja juomassa.
 
kuinkahan moni on saanut meillä traumoja: pyykkikori eteisessä ja kuivuneen puuron peittämä, kaupungin paskaisin syöttötuoli keittiössä :LOL: tyttö syö jo itse, mutta kaikki ruoka ei päädy suuhun asti ja vaikka putsaamme tuolia aina välillä, niin silti vieraita tulee jostain syystä aina silloin kun tuoli on taas saanut uuden kivan kuorrutuksen :D ja pyykkikori kun ei mahdu vessaan, niin se on vessanoven vieressä sitten
 
kmkm
Niin joo,toinen oli ku oltiin yhdessä kyläpaikassa ja siellä tarjottii meille lounas. Kun oltiin pöydässä syömässä nii talon isäntä tuli sikalavaatteet päällä pöytään syömään. Jos kukaan tietää miltä sikalassa haisee niin ymmärtää asian :D lisäksi ne vaatteet olis sian p...ssa tai jossain. Melkein meni ruokahalu.
 
"vieras"
Se, että kahvipöydässä perheen lapset 6v 4v ja 2v kahmivat kaiken tarjolla olevan itselleen ja rääpvät kaiken vain naamalleen ja ympärille. Se, että 4v kiipeää pöydälle hakemaan lisää sotkettavaa, kaataen kahvit äitinsä päälle. Äitinsä sanomatta mitään...Ja tätä samaa tämä perhe harrastaa myös kyläillessään.. Meille ei enää tarvi tulla.
 
"salla"
[QUOTE="Niina";22849089]Anopilla: Iso peili vessanpytyn edessä seinässä, niin pytyllä istuessa näkee itsensä istumassa.[/QUOTE]

Meilläkin on. Miehen siskot on laittanut ne (palapeilin palat) siihen teineinä, enkä viitsi ottaa niitä pois koska seinään jäisi törkeät jäljet eikä rahaa vessaremppaan nyt vaan ole. Asutaan siis miehen kotitalossa joka ostettiin appivanhemmilta.
 
"vieras"
surullista, että lapset joutuvat asumaan asunnoissa, missä on eläinten ulosteet pitkin lattioita. Toivoisin niin jokaiselle lapselle mahdollisuuden asua ihmismäisessä kodissa, missä saa puhtaat vaatteet ja vuodevaatteet. Hampaat harjataan ja on ruokaa saatavilla yms.
 
"vieras"
Omituista oli, kun n. 15 sitten lapsena silloisen kaverin uusi itse rakennetussa omakotitalossa suihku- ja saunatilat oli täynnä romua, eli ei siis ollenkaan käytössä. He kävivät kesät talvet vanhassa ulkosaunassa. Ihmettelin vaan miksi edes rakensivat taloonsa suihku- ja saunatilat....
 
ei varsinaisesti missään tietyssä paikassa mutta minusta oli vähän outoa kun pidettiin mammakerhoa ja eräs tuttava riisui aina KOKO ylävartalon paljaaksi kun imetti. En vastusta julki-imetystä mitenkään mutta se vähän ihmetytti.
 
pinkko
Vatsaa vääntää varsinkin noiden eläinjuttujen kohdalla.

Minua kun häiritsee sovittuun kyläilyyn mennessä jo se, että ei ole viitsitty puhdistaa vessan lavuaarin reunoja. Kun vessassa ei ole mitään tasoa mihin omat meikkipussin ym. laittaa, jotuu itse pesemään paikkoja.

Yllätysvierailut on erikseen, mutta kun talon väki on tiennyt jo kauan että olen tulossa, niin voisi vähän panostaa.
 
ei varsinaisesti missään tietyssä paikassa mutta minusta oli vähän outoa kun pidettiin mammakerhoa ja eräs tuttava riisui aina KOKO ylävartalon paljaaksi kun imetti. En vastusta julki-imetystä mitenkään mutta se vähän ihmetytti.
No hyiiii :O Ja ei, minäkään en vastusta julki-imetystä mutta tämä kuulostaa vähintäänkin omituiselta.
Mä tiedän yhden paikan jossa on pienessä tilassa paljon eläimiä, tavaraa, roskaa yms. ja haju se mukainen :(
Mulle tuli tästä ketjusta mieleen yksi joskus tännekin etuovesta linkitetty mökki(?) jossa oli vessanpytty keittokomerossa :LOL:
 
---
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;22850348:
kuinkahan moni on saanut meillä traumoja: pyykkikori eteisessä ja kuivuneen puuron peittämä, kaupungin paskaisin syöttötuoli keittiössä :LOL: tyttö syö jo itse, mutta kaikki ruoka ei päädy suuhun asti ja vaikka putsaamme tuolia aina välillä, niin silti vieraita tulee jostain syystä aina silloin kun tuoli on taas saanut uuden kivan kuorrutuksen :D ja pyykkikori kun ei mahdu vessaan, niin se on vessanoven vieressä sitten
Ehkä ongelma onkin siinä, että putsaatte tuolia aina välillä. Meillä se putsataan aina ruokailun jälkeen. Ihan samoin kuin korjataan astiat ja pyyhitään pöytä.
 
"vieras"
Muistuikin mieleeni, yksi kaveri ala-asteella, jolla oli kani. Se oli semmonen jättiläiskokoinen ja sillä oli minimaalinen häkki, joten se oli suurimman osan ajasta vapaana kämpässä. Ja niitä papanoita olis sitte joka paikassa, eikä ne todellakaan siivonneet niitä joka päivä. Olihan se vähän outoa, mutta lapsena tärkeempää oli se kaverin kivuus, papanat jäi omaan arvoonsa :D
 
"vieras"
ei varsinaisesti missään tietyssä paikassa mutta minusta oli vähän outoa kun pidettiin mammakerhoa ja eräs tuttava riisui aina KOKO ylävartalon paljaaksi kun imetti. En vastusta julki-imetystä mitenkään mutta se vähän ihmetytti.

No mun yksi tuttava imettää 3-vuotiastaan juuri noin, että kaikki vaan paljaaksi. Menee usein vielä lattialle makaamaan ja lapsi hyökkää sitten siihen tissien päälle syömään. On aika kamalan näköistä, mutta siihenkin on tässä ajan myötä silmä tottunut.
 
-
En minäkään ymmärrä mitä ällöä on siinä, jos koiran annetaan syödä ihmisten lautasilta. Laitetaanhan ne astiat kuitenkin tiskikoneeseen, eikä niihin konetiskiaineen ja 60-asteisen pesuohjelman jälkeen kyllä jää mitään pöpöjä.
Eikä koira nyt muutenkaan ole mikään komodonvaraani, jonka suussa on tappavia myrkkybakteereja :D
 
"Minttu"
Missä kissan vessa SAA olla? :D Vessassa? Meillä ei ole vessassa tilaa, tai mahtuisi se just mutta se olisi sitten ihan pytyn vieressä enkä mä tykkäisi siitä. Keittiöön en halua sitä. :D Enkä makuuhuoneisiin tai olohuoneeseen. Eteisessä voisin pitää mutta siinäkin tulisi tilaongelma. Eli meillä se on takkahuoneessa. :) Onko hurjaa? :D On se kuitenkin nurkassa, ei näy kun on sohvalla ja toki pidetään se puhtaana...
 

Yhteistyössä