Omituisinta, mitä olet nähnyt kyläillessäsi jonkun luona`?

  • Viestiketjun aloittaja Kiitos hei
  • Ensimmäinen viesti
jklö
[QUOTE="giia";22778144]Joskus lapsena kävin yhden kaverin kotona ja siellä oli sen äidin verisiä siteitä pitkin lattioita, yök!! Muutoin oli siistiä, mutta jostain syystä nuo siteet lojuivat ympäriinsä.[/QUOTE]

Oliko talossa koira? Mulla nimittäin samanlainen kokemus ja siellä ainaki oli koira levittäny niitä siteitä ympäriinsä ja joitaki reipiny ihan tuusan nuuskaksi :X
 
"vieras"
Sain nuorena kutsun erään kaverini luo, vaikka heidän perheessään oli menossa perheen vauvan ristiäiset. Aivan käsittämätön tilanne, vieläkin muistan sen hyvin elävästi: pappi pitää puhettaan siinä olohuoneessa ja suvun miehet tuijottavat samaan aikaan töllöstä jotain lätkäottelua. Sitten pappi ottaa esiin poikkihuilun ja sanoo esittävänsä yhden laulun. Ja mitä tekevät miehet..? Vääntävät volyymia isommalle, ettei papin soitanta häiritse selostusta... Siis aivan uskomaton tilannehan se oli, mutta sille perheelle melkolailla normaalia käytöstä.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja jklö;22848745:
Oliko talossa koira? Mulla nimittäin samanlainen kokemus ja siellä ainaki oli koira levittäny niitä siteitä ympäriinsä ja joitaki reipiny ihan tuusan nuuskaksi :X
Meidän koira rakasti jostain syystä yksin ollessaan levittää vessan roskiksen ympäri taloa, jos joku onneton oli unohtanu oven auki. Oli tosi kiva siivoilla niitä sitten... :x
 
nm
[QUOTE="kjh";22848630 begin_of_the_skype_highlighting**************22848630******end_of_the_skype_highlighting]no olistä tän voinut mulle suoraankin sanoa, jos häiritsee. ei ole pakko meille tulla.[/QUOTE]


En ole varmaan sama henkilö. Kyseessä on kummipoika enkä voi olla tulematta. Ja vaikka olisitkin sinä niin tiedät kyllä miksi. Eikä se roina mua häiritse, itse en vaan pystyisi sellaisen keskellä elämään.
 
kummallista
Alkuperäinen kirjoittaja olen nähnyt sen;22773533:
Aika monessa lestadiolais perheessä tehdään noin, olen käynyt monestikin kylässä eräässä perheessä ja niillä säästetään tuollain, se on ihan totta ja aivan kamala haju siellä veskissä.
joo itse olen myös käynyt varmasti sadoissa lestadiolaiskodeissa enkä missään ole moista tapaa huomannut :)
 
Meillä on
kummityttö?
harvalla on just samanlainen eteinen jääkaappeineen ja romuineen.[/QUOTE]


pieni asunto ja jääkaappi eteisessä. En näe siinä mitään ihmeellistä. Varmaan jotain ylimääräistäkin löytyy. Ja mulla on lapsia joilla on kummeja. Mithtän tästä nyt pitäisi ajatella? Tai no jokainen ajatelkoon mun asunnostani mitä haluaa, huvittaa mua itseänikin joskus.
 
"Niina"
Anopilla: Iso peili vessanpytyn edessä seinässä, niin pytyllä istuessa näkee itsensä istumassa. Se on jotenkin hassua. :D Ja peili myös tuulikaapin ovessa ja peilin vieressä iso perheen äidin kasvokuva. Sekä vaunut olohuoneessa jossa säilytetään kirjoja ja lehtiä.

Yksi kaveri: Ihan järkyttävä sotku, vessanpytyssä paskaa, allas likainen, hella likainen, tiskipöytä täynnä likaisia astioita, osa lattialla, ruuantähteitä pöydällä ja lattioilla, roskia, likaisia vaippoja ja siteitä ja tamponeja... :x Kaveri on kiva enkä olisi arvannut tuollaista kun menin käymään. Tavataan suurimmaksi osaksi meillä kun hän haluaa aina tulla meille, ja totta puhuen en kyllä haluisi käydäkään hänen luonaan. Jos hän pyytäisi apua siivoukseen niin meilelläni auttaisin mutta hän on kotonaan kuin kaikki olisio ok, joten mä en kehtaa sanoa mitään...
 
"vieras"
Kaverin naapuria mentiin joskus auttamaan pyykkikoneen kantamisessa. Naapurin kuistilla oli iso pahvilaatikollinen osittain mädäntynyttä maksalaatikkoa ja muuta mukavaa. Sisällä lattioilla oli kerroksittain sanomalehtipaperia, välissä löyhkästä päätellen kissan ja koiran kakkoja.
Kysyi vielä jäädäänkö kiitokseksi kahville, ei ihan tehnyt mieli...
 
"Niina"
[QUOTE="Niina";22849089]Anopilla: Iso peili vessanpytyn edessä seinässä, niin pytyllä istuessa näkee itsensä istumassa. Se on jotenkin hassua. :D Ja peili myös tuulikaapin ovessa ja peilin vieressä iso perheen äidin kasvokuva. Sekä vaunut olohuoneessa jossa säilytetään kirjoja ja lehtiä.

Peili on siis melkein lattiasta kasvojen korkeudelle. Palapeilejä... Anoppi on kyllä tosi ihana ihminen! Tuli mieleen jos hän lukee tämän kun hänellä on uusperhe ja pieniä lapsia... :D Ethän suutu jos satut huomaamaan. :)
 
Ego
Kaverin muksulla oli synttärit ja mä menin sinne mun lapsen kanssa kun kerran oli pyydetty. Siellä oli kauhee kaaos. Tiskit tiskaamatta, vaatteita ympäri lattiaa yms...Kaveri sitten totesi että voinko mä siivota pahimmat pois kun kohta tulee synttärivieraita :LOL::LOL:
 
pthyi
Hyhhy, kaikkea sitä kuuleekin.

Itse en ole törmännyt kuin kauhean likaiseen huusholliin. Mieleen se on jäänyt ja melkein traumat jättänyt, sen takia että siinä asunnossa asui myös pieni taapero. Keittiön pöytä oli täynnä kahvinpuruja, juorulehtiä, homeisia banaaninkuoria, suola purkki kaatuneen, kuivaa homeista ketsuppia, ylipäätään saastaista vanhaa ruokaa. Niin että kahvikuppiani en olisi voinut siihen pöydälle laskea. Lattia oli niin likainen että kenkiä en voinut riisua. Lapsen vaippa oli niin täynnä pissiä ettei vaippa läheskään pysynyt ylhäällä vaan lapsi yritti sitä itse nostella ylemmäks. Todella surulline tapaus.
 
Kävin joskus lapsena (~10v) kaverin kotona, siellä oli koirankusta lattialla, päälle heitetty vain talouspaperia. Taaperoikäinen kaverin pikkuveli juoksenteli ympäri taloa alasti ja kävi välillä läpsyttämässä käsillään koirankusta ja söi lattialta löytyneitä yskänpastilleita.

En käynyt toiste. Tajusin jo silloin, että toiset perheet vaan on white trash ja ne jotka ei ole ei sovi niiden kanssa yhteen :D
 
"joo"
eikä se mankeli ole ruosteinen. Oma kämppäsi on kuin joku 90-luvun painajainen viiluhuonekaluineen. ja ootpa niitä kirpparikamoja esittänyt ihailevasi. Ne kassit on myyntiin MENOSSA olevia tavaroita.
 
ehkä sun kaveri?
[QUOTE="joo";22849233]eikä se mankeli ole ruosteinen. Oma kämppäsi on kuin joku 90-luvun painajainen viiluhuonekaluineen. ja ootpa niitä kirpparikamoja esittänyt ihailevasi. Ne kassit on myyntiin MENOSSA olevia tavaroita.[/QUOTE]

Älä välitä tuosta, moni tykkää sun kodista, ainakin miusta se on kodikas ja ne tavarat ei haittaa yhtään! :)
 
Ruusunpunaiset silmälasit
Joko on tullut eletyksi poikkeuksellisen sokeasti tai sitten vain suojatusti. Mitään hulluja karmeuksia en ole nimittäin nähnyt/pannut merkille. Lapsena tuntui omituiselta yhden ystävän koti, missä piano oli semmoinen pyhä lehmä joka kiilsi puhtauttaan...kun kysyin että saisiko sillä soittaa niin mielellään kuulemma ei mutta jos on pakko niin pesisin kädet ensin. Sillälailla sitä soittamisen iloa tartutetaan piltteihin.

Toinen omituinen (joskaan ei yhtään pahassa mielessä) oli koti, jossa myös perheen mummo asui, talosta oli tavallaan erotettu osa hänelle kortteeriksi. Ennen ihan tavallista, nykyään erikoista - muistan ajatelleeni miten mukavaa olisi jos oma mummo asuisi nurkissa :).
 
sdf
Keittiöluutulla pyyhitty LATTIALLE kaatuneet maidot, hyi yäk! Ja koiralle annettu ruuanjämät ihmisten ruokalautaselta *oksennus*

Yleensäkin joillakin on ihan oikeesti likaista ja se inhottaa. Ihan sama jos on sekamelska muuten (ja lapsiperheissä tuppaa aina olemaankin) mutta se paskaisuus inhottaa!
 

Yhteistyössä