Omituisia mielipiteitä/pinttymiä.

kun käyn isän ja äitipuolen luona niin meen automaattisesti jääkapille, avaan sen ja totean että siellä ei oo mitään syötäväksi kelpaavaa ja suljen oven.
näin oli jo sillon kun mä asuin siellä :)

vessapaperi saa olla vaikka rijät ylöspäin kunhan siinä ei oo kissankarvaa!!!!
yksi kiin mä joudun veivaamaan monta kierrosta paprua pois.
leipä syödään reunat eka.
pizzasta ei syödä reunoja ollenkaan.

pizzasta tuliki mieleen että kun meen tilaamaan ajattelen aina ottavani jotain uutta jotain mitä en oo ennen kokeillu.
mietin ja mietin ja mietin ja otan aina sen frutti di maren :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja PlaaPlaaPlaa:
Myös meidän myydyille autoille olen jutellut ja kiitellyt kuluneista ajoista ja olluthuolissani, etteivät ihan masennu kun myyntiin joutuvat...
Meilläpä vaihtu taannoin ihan ykskaks auto. Mies soitti ja käski tyhjentää kamat pois ja tuoda auton, oli ostanu uuden. Siinä härdellissä kereny mitään hyvästejä autoparalle jättää (oli vielä mun ensimmäinen oma auto, 18veenä ostettu), vaan alta aikayksikön oltiin jo uuden kyydissä. Muutama päivä myöhemmin mulle vasta kunnolla valkeni, mitä oli tapahtunu ja itkuhan siinä tuli. Siellä se auto yksinään mietti, mitä pahaa oli tehny, ku noin vaan hylättiin, vaikka monet pitkät vuodet oli hartaasti meitä palvellu. Surkuttaa toista vieläki.

:ashamed: ;)
 
Me saunotaan aina miehen kanssa tietyssä järjestyksessä. Mä suihkutan ensin ja meen löylyyn, ukko tulee aina perästä. Ukko menee jäähylle, ja minä pesen itseni. Ukko pesee selän ja toisin päin. Minä tulen aina ensin saunasta pihalle. Yksi päivä meni järjestys sekaisin, niin oltiin ihan :eek: .

Huuhtelen aina kattilan, ennen kuin laitan sinne esim. perunoitten keitin veden. Koska siihen on voinut jäädä tiskiainetta. Sama tapahtuu juomalaseille, kun otan vettä.
 
Kippuravarvas
Peitto pitää olla aukkopuoli jalkopäässä..jalkaterät pitää olla peiton alla koko yön...mukit ja lasit tietyssä järjestyksessä tiskikaapissa...pyykit täytyy levittää tiettyyn järjestykseen...vessapaperirulla oikein päin, niin että paperi tulee päältä...
 
täti
Ei elämän kevät miten hysteetistä jengiä :) No taisin olla nuorempana samanlainen. Piti ihan miettiä ja kaksi juttua löytyi:

Jääkaapissa pitää tavarat olla tietyssä järjesteyksessä (maidot aina samassa kohtaa, juusto, levite ja leikkeleet omalla hyllyllään)
Puserot pitää viikata niin, että selkäpuoli taitetaan vastakkain, jos tekee toisinpäin, niin eteen tulee ikävä vekki.
 
Alkuperäinen kirjoittaja täti:
Ei elämän kevät miten hysteetistä jengiä :) No taisin olla nuorempana samanlainen. Piti ihan miettiä ja kaksi juttua löytyi:

Jääkaapissa pitää tavarat olla tietyssä järjesteyksessä (maidot aina samassa kohtaa, juusto, levite ja leikkeleet omalla hyllyllään)
Puserot pitää viikata niin, että selkäpuoli taitetaan vastakkain, jos tekee toisinpäin, niin eteen tulee ikävä vekki.
Puserot viikataan niin kuin kaupassa, miten muuten tietää mikä pusero on hyllyllä? :D

(mies viikkaa armeija tyyliin omansa, kauhee keko) :snotty: :LOL:
 
Outo lintu
Minä pyrin tekemään aina kaiken eri tavalla kuin ennen. En ikinä osta saman merkkistä autoa, pienemmistä asioista puhumattakaan.
Matkat kuljen eri reittiä, vaikka pitäisi kiertää kauempaakin.
Jakauksen teen joka toinen kerta eri puolelle.
Mööpelit asettelen miten huvittaa ja nukun sängyssä eri päin aika ajoin.
En suostu tapojen orjaksi, vaan avaan ovenkin vuoroin toisella kädellä ja joka toinen kerta kuljen eri hissillä.
 

Yhteistyössä