Omituisia mielipiteitä/pinttymiä.

Ai niin... Kanankoipia en pysty itte raakkaamaan, mulla tulee oksennus, jos joudun itte. Ja ne lihat pitää olla vaaleita, en pysty syömään muuten. En pysty rusauttelemaan luitakaan, tai ökö lentää. Näin on ollut niin kauan ku pystyn muistamaan. :ashamed:
 
vieras

- Sukkia ja kalsareita ei saa laittaa kuivumaan pyykitelineelle muualle ku niihin siipiin

aivan, eikä niihin siipiin voi laittaa muita pyykkejä muuta kun ihan hätä tapauksessa, jos ei siis millään sovi sinne keskelle!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Panthera leo:
Ai niin... Kanankoipia en pysty itte raakkaamaan, mulla tulee oksennus, jos joudun itte. Ja ne lihat pitää olla vaaleita, en pysty syömään muuten. En pysty rusauttelemaan luitakaan, tai ökö lentää. Näin on ollut niin kauan ku pystyn muistamaan. :ashamed:
Mä en haluu koskea lainkaan raakaan lihaan/kalaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lyylikki harmaana:
Astianpesukone täytetään AINA samalla tavalla. Kupit tulevat koneen ylähyllyn oikealle laidalle ja lasit vasemmalle. Niitä EI sekoiteta!
Tää on oikeesti paha!!
Meillä hajos tiskikone ja uudessa on erilaiset korit (jopa ruokailuvälinekori on erilainen!!!) ja nyt mulla ei oo astioilla paikkaa |O |O
 
mytty
Alkuperäinen kirjoittaja kidius:
lu-vei-haa järjestys, sitä ei saa sotkea.
Lakanat täytyy sängyssä olla samanvärisiä, siis jos aluslakana sininen myös tyynyliinat ja pussilakana siniset.... ja jos pussilakanassa kuvioita vain toisellapuolella ni kuvio ¨puoli aina ylöspäin!! :)
Vessapaperi tulee ylhäältä (käännän myös kylässä jos väärinpäin
:ashamed: )
Ovi tarkistetaan monta kertaa ennen nukkumaan menoa samoin kahvinkeitin....
Näin minäkin teen.Pyyhkeet pitää olla vessassa sävysävyä . Joten meillä kaapit pursuu pyyhkeitä ja petivaatteita.
 
H.V.L:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Mä oon sitä mieltä, et kehvelit pitää säilyttää haa- vei- lu- järjestyksessä ja banaani pitää aukaista sieltä kärjestä, hampailla. :D :whistle:
Mitä tarkottaa kehvelit ja haa-vei-lu??? Tipahdin kärryiltä.
KEHVELIT= KAHVELIT eli ruokailuvälineet, joita ovat HAArukka-VEItsi-LUsikka (HAA VEI LU)
 
joo,toi pyykkien laitto telineelle,esim paidat laitan AINA niin,että kaula-aukko ja hihat roikkuu toisel puolella ja paidan loppuosa toisella puolella.ukko laittaa paidat AINA pituus suunnassa,ja sit korjailen sen tekosia,mut en ikinä valita siitä ääneen,hyväähän toinen tarkottaa :)
ja näitä astiapesukonejuttuja täälläkin :ashamed:
ja päälliset leivälle;aina ekana juusto,olipa ne muut sit mitä vaan,ja siitä ei voi siis tinkiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja rypäle:
-Radiota voi kuunnella vaan, jos vola on tasaluvuilla tai viitosilla.

-Kasveille tulee paha mieli, jos ne heittää pois, eli niistä ei meillä pääse eroon ennenku ne varmasti on kuukahtanu.

Ihan ku mä :D Meilläkin ootellaan kukkien kuukahtamista ettei ne pahastuis. Joskus oon vieny tunkiolle puolikuolleita kasveja ja pyydelly niiltä anteeks :whistle:
Myös meidän myydyille autoille olen jutellut ja kiitellyt kuluneista ajoista ja olluthuolissani, etteivät ihan masennu kun myyntiin joutuvat...
Samoin toi radion kuuntelu pitää suorittaa vain tasaluvuilla, tai ainakin parillisilla.

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
ku kaupassa punnitaan hedelmiä jtka on pussissa, solmu laitetaan pussiin vasta punnituksen jälkeen, koska se solmu lisää pussin painoa :ashamed:
Hahhahhahha :D Tätä me miehen kanssa aina nauretaan :D Joskus kun oli juttu, että joku papparainen tekee aina noin. Jos nyt yhtään ajattelet, niin varmaan tajuat, että eihän se paino voi yhtä äkkiä lisääntyä :D :D :D
Mä en ole edes ikinä kuullutkaan kenenkään olevan noin yksinkertainen! :eek:
 
miina
Juu kaapin ovet aina kiinni,kaappimörkö voi muuten pyllähtää sieltä! ;)
Meillä kehvelit = haaluvei, ja kahveli=haarukka.
Kupit ja lasit parittain kaapissa,siistissä samanlaiset jonossa. Lautaset ehdottomasti koko järjestyksessä, samanlaiset vierekkäin.
Liinavaatteet järjestyksessä= pussilakanat ja tyynyliinat samassa järjestyksessä omissa pinoissa.
Leivässä,Juusto aina alle muut härpäkkeet päälle.
Banaanit punnitaan ennen pusiin laittoa!
Lehdet luetaan takasivusta lähtien.
 
IhanaValo

-Minuukin ärsyttää kun mies jättää aina kaapinovet auki, samoin kun missä vaan kämpässä kulkeekin, nii valot on päällä vaikka ei ees oo siinä huoneessa..
-Banaani kuoritaan siitä pitkästä päästä, miten sen ees saa auki siitä "väärästä"?
-Miun on pakko laittaa itse aina pyykit kuivumaan, ku mies laittaa ne aina huonosti, saumat ei oo kohillaan tms. :ashamed:
-Peitto on pakko olla niin päin, että pussilakanan aukko on jalkopäässä..jos ei oo, niin vaikka itse käännän miehenkin peiton, häiritsee suunnattomasti..ja tyynyt, tyynyliinan aukko pitää olla alapuolella.
-Kun pestään hampaita, niin vettä ei saa valuttaa sillä aikaa ku harjataan(mies valuttaa vettä koko ajan, ärsy!) Sama juttu suihkussa ollessa, en valuta vettä samalla kun pesen hiuksia yms. vaan aukasen hanan vasta ku alan huuhtelemaan. Mies ei oo tajunnut tätäkään..
-Vessapaperin on oltava niin, että paperin pää tulee yläkautta "ulospäin", ei siis seinää päin. (Käännän myös kylässä ollessa veskipaperit "oikeinpäin":) )
 
Ihanan sakopäistä sakkia täällä.. :D

Meillä on kanssa haa-vei-lu systeemi, vessapaperin on tultava yläkautta (käännän myöskin kylässä jos on väärinpäin), suihkuhuoneen lattialla/viemärinritilässä ei saa olla yhtään roskia, nöyhtää eikä hiuksia jos mun pitää mennä sinne paljain jaloin, minkään masiinan voimakkuus ei ole koskaan 12, 13 tai 14, tiskiharja on oltava tiskikaapin sisäpuolella kun sitä ei käytetä, hammasharja ei saa koskea toiseen hammasharjaan, astianpesukone on täytettävä tietyllä tavalla, peiton on oltava aina oikeinpäin kaikilla meillä nukkuvilla.. Näitähän riittäis.. :D
 
*haa-vei-lu täälläkin
*tiskikone ja tiskikaappi täytetäänä aina tietyllä,ainoalla oikealla tavalla
*verhot pitää laskeutua nätisti :attn: (oion niitä joka kerta)
*matot pitää olla suorassa,eikä niitä saa rutata
*pyykit pitää laittaa säntillee kuivumaan ja saumat oikaista (räväyttää tietty ennen telineeseen laittoa*
*kuivaustelineen siipiin laitetaan vain kuopuksen vaatteita.
*kastiketta tehdessä mulla pitää olla tietty kuppi,mistä kaadaan vettä,muuten kastike ei onnistu
*tiskiharjan pitää roikkua tiskikaapin alimmasta ritilästä.
*sakset pitää roikkua semmoisissa S-jutuissa tiskiharjan vierellä
*kaappien ovet kiinni,kuten myös laatikot

:whistle:
 

Yhteistyössä