Omistaako kukaan ABTRONIC X2 -masiinaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nanja82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tämä ei varmasti mitenkään kannusta mutta kerrompa silti.
Yhdellä kaverilla on, ollut jo vuoden muistaakseni. Hänellä ei ole mitään sikspäkkiä eikä muutenkaan ole laiha tai timmivatsainen. Olen kyllä lukenut että tuo toimii ihan miten päin vain, mutta en itse ole innostunut sitä hankkimaan vaan teen päivittäin 10minuuttia pilates vatsalihasliikkeitä.

Sain tänään postista sen vihdoin ja viimein. Onko kellään kokemusta, onko hyötyä?
Itse haluaisin sillä eroon jenkkakahvoista, mitä ei tunnu poistavan mikään liikuntamuoto :)

Itse ostin jo kesällä, ei ole ollut mitään vaikutusta..
Tosin voi olla sama kuin vatsalihasliikkeet - jos et tee, ei tehoja. Ja jos et ota laitetta paketista, ei tehoja. :D
Kerro sinä sitten kun olet kokeillut että toimiiko.

Ei toimi, kyllähän tuollainen laite olisi jo laajemmassa tietoudessa jos se todistetusti läskiä poistaisi. Eikös samainen Thane yhtiö joutunut rapakon toisella puolella maksamaan miljoonakorvauksia koska oli mainoksessa luvannut että läskiä lähtee ja kun ei sitten ollutkaan lähtenyt, eli oli kai syytetty harhaanjohtavasta mainonnasta. Sitä paitsi näkyy olevan kielletty jos on sydänsairauksia (eikä aina tiedä onko vai ei) tai epilepsia yms. Minä en tuollaista ainakin pumppuni päälle laittaisi sähköshokkeja rintalihakseen antamaan. Ei tässä auta kuin vain kuntoilla, mikään laite ei voi korvata hengästyttävän liikunnan terveysvaikutuksia

MIstä tiedän, kokeilin 6kk käyttää, ei sentin senttiä eikä kovettunut, ja muuten elin ihan kuin ennenkin.

Eikös tähän samaan syssyyn muuteta ruokavaliokin että tuolla abtronikilla olisi vaikutusta?
ja kyllä sitä laihtuu millä tavalla tahansa jos ruokavalio on oikea. Mutta itse olen aatellut kokeilla abtronic x2 sta.

kyllä se toimii kun ei vedä mitää sipsejä tai karkkeja pahemmi kun tuota alkaa käytellä.
itellä lähti muutamasentti kuukaudessa, ei kylläkää ollu niiku mainoksessa että heti ensimmäisellä kokeilulla (10min) pitäisi olla jo näkyviä tuloksia. Säätää vaa maksimiin niin maksimiteho on parempi tulos.

kyllä meikällä ainakin toimii, ollut vyö käytössä jo pian 1,5 vuotta ja kyllä on meinaa senttejä lähtenyt..
Tosin se on tosi harhauttavaa tietoa että muka vaan 10 minuuttia pitäis käyttää yhtä lihasryhmää kohden, itse käytän 30min alavatsalihaksiin ja 30 min ylävatsalihaksiin (selälle tietty sama) ja kyllä tehot on joka kerta 8-10 että tuntuu ja tulee tulosta nopeampaa :) itse tykkään laitteesta tosi paljon!

Itse tilattiin pikku siskon kanssa se viime vk, sisko käyttänyt ja itse pystyn käyttämään vasta ens perjantaina mutta katsotaan nyt jos tehoais edes vähä, jos ei niin ainaki mulla on zumba hallusa ja sali kortti :DD

Sain postista abtX2, kuinka ihmeessä tuo vyö säädetään? Käyttöohjeet englanniksi, enkä ymmärää hölkästä vaikka olenkin ihan hyvällä kielitaidolla liikenteessä.

Yhteistyössä