OMG! Voiko tää olla totta! (huutiksesta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :O
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
http://www.laatukellot.fi/rolex-daydate-c-9_149.html

Oikeastiko ap et tiennyt että oikeat rolexit tosiaankin on melko kalliita?

No todellakaan en tienny että ovat hintaluokaltaan tuota! :O Sillä hinnallahan saisi jo auton!!!!

Mutta on tuo siltiki aika huvittavaa, en tiiä miks, ehkäpä just siks että olettaa huutiksessa myytävän jotain "romua"

Mutta ne turkishousut! Oujee. :D

Ohhoh :o Oisihan tuo voinut olla väärennöskin mistä sitä tietää kun tuolla huijareita liikkuu. Enpä usko että huuto.netistä ihan hetkessä kellolle ostajaa löytyy. Kannattaisi varmaan kansainvälisillä markkinoilla yrittää tuon myyjän esim ebay.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
...kas kun en tosiaan koskaan oo rolexia omistanu, saati edes katsellut niin mistäpä sen hinnan voisi tietää? :whistle:

Ensin naurat ja vasta sitten otat selvää, oliko naurunasia. Okei. Tässä tapauksessa ei vahinkoa, mutta jossain muussa tilanteessa kannattaa ehkä miettiä ensin, ettei tee itseään naurettavaksi :)

Kyllä nyt taitaa olla väärässä paikassa tuo kello myynnissä..

Mun miehellä on sellanen basic-mallin Rolex ja sen arvo on noin 5000?. Et toi ei oo ees mikään perusmalli..

...kas kun en tosiaan koskaan oo rolexia omistanu, saati edes katsellut niin mistäpä sen hinnan voisi tietää? :whistle:

Ensin naurat ja vasta sitten otat selvää, oliko naurunasia. Okei. Tässä tapauksessa ei vahinkoa, mutta jossain muussa tilanteessa kannattaa ehkä miettiä ensin, ettei tee itseään naurettavaksi :)

No voi hemmetti. Löysäähän nyt vähä sitä kirraavaa pipoa, loukkaiko sua jotenkin se että äimistelin ja tirskuin tuon kellon hinnalle ja varsinkin sille minimikorotukselle?

Alkuperäinen kirjoittaja ap :

No voi hemmetti. Löysäähän nyt vähä sitä kirraavaa pipoa, loukkaiko sua jotenkin se että äimistelin ja tirskuin tuon kellon hinnalle ja varsinkin sille minimikorotukselle?

Ei mua loukkaa, jos sä annat itsestäsi ulospäin tyhmän kuvan =) Jatka toki samaan malliin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap :

Ei mua loukkaa, jos sä annat itsestäsi ulospäin tyhmän kuvan =) Jatka toki samaan malliin.

Siis mullehan on ihan sama että mitä sinä, kasvoton persoona, kukalie minusta ajattelet! :D

Ajattelinpahan jakaa tuon äimistelyn ja huvituksen kohteeni jonkun kanssa, mutta ihan Sun kaltaista tiukkista en tähän ketjuun kaivannut.

Hyvää yötä Sinulle, huomenna päivä parempi!

Hyvää yötä Sinulle, huomenna päivä parempi!

Öitä, ja olen pahoillani että sulla tänään oli huono päivä :hug: :flower:

Ai mulla vai, huono päivä? :laugh::laugh::headwall: Mä taas oon lähinnä pahoillani siitä että sun piti tulla tähänkin ketjuun viisastelemaan.

Yhteistyössä