Omat vai yhteiset rahat teillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minna

Vieras
Meillä samanlaiset tulot ja omat rahat.ei ongelmaa.moni vaan aina ihmettelee kuinka ei ole yhteiset rahat?mise maksaa asumis-ja autokulut ,rempat yms.minä maksan ruat,päivähoitomaksut ja muksujen kuteet yms. lasten harrasteet maksetaan puoliksi ja lomat puoliksi.ihan helppoa ja toimii meillä.

Meillä on yhteiset rahat. Se kumman tilillä on rahaa ni sieltä maksetaan ja molemmille jätän tilipäivänä rahaa. Se käy kaupassa kuka ehtii, ja tankkaa autoa, kun bensa vähissä. :)

omat tilit, molemmilla pääsy kummankin nettipankkiin joista mä sit hoitelen laskunmaksut ajallaan. mies käy tsekkaan et "ai ton verranko sinne jäi" ja that's it :D
rahasta ei oo ikänä tarvinu riiellä.

omat ja kaikki ihmettelee myös että miksi. sitten jos äijä mennyt vinguttamaan korttia ja joudun maksamaan laskut sitten äiti tulee paapomaan ja sanomaan että hyvähän se on välillä toisen ostaa itselleen ja haukkuu kun kuulemma olen himoshopaaja vaikka itseasissa elätän perheen ja miehen menee omiin harrastuksiin.. joskus tekis mieli ampua sekin ämmä!

Yhteinen tili ja yhteiset rahat. Kumpikin saa sieltä käyttää miten parhaaksi näkee mutta tietysti isommista hankinnoista päätetään yhdessä. Eikä ole ollut rahasta riitaa.

Yhteistyössä