GALLUP: Yhteiset vai omat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja N-U-P-P-U
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
yhteinen koti + yhteinen lapsi + yhteiset ruoat + yhteinen auto + yhteyset menot + yhteiset tavarat = yhteiset rahat.

ne tutut joilla on eri rahat niin kellään ei toimi. Äiti laittaa lapset hoitoon 9kk ikäsenä kun pitää lähetä tienaan. Mielummin isä maksaa kunnalle kun "äidille"että olisi varaa hoitaa kotona.
Kuitenkaan ei kaikki meni puoliksi.

Ei siis varmaankaan kaikilla joilla eri rahat ole näin.

Itse en vaan ymmärrä miten on eri rahat jos on yhetinen elämä.

muox. "omat" tilit on

Yhteiset rahat,eri tilit. Tilipäivänä maksellaan sitten kasaantuneet laskut yhdessä,mulle tulee omalle tilille kht+ lapsilisä,josta sitten laitan lapsen tilille rahaa ja ostan lapselle vaipat+sun muut.

Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena:
Meillä on omat tilit joihin palkat menee ja yksi yhteinen tili, yhteiselle tilille molemmat siirtää rahaa melko tasaisesti kuukausittain ja sieltä maksetaan huushollin lainat/laskut. Omille tileille jää säästöä ja rahaa omiin menoihin/kuluihin rahaa.

Näin meilläkin.

Meillä on erilliset tilit, mutta yhteiset rahat. Lisäksi meillä on vielä yhteinen säästötili, jonne silloin tällöin siirretään omilta tileiltä rahaa tai possuun kertyneet kolikot.

Omat. Mä maksan ruuat, mies laskut. sit kun menen töihin niin maksan omat laskut ja ruuat sekä lasten vaatteet, harrastukset jne...päivähoitomaksusta en viel tiiä, ehkä maksetaan puoliksi...

Yhteistyössä