Oman nainen usean miehen hyväilyssä

  • Viestiketjun aloittaja Neo
  • Ensimmäinen viesti
Neo
Käsittämätön fantasia, vaikka olen mustis vaimostani. Ehkä fantasioiden tarkoitus onkin "sallia" asioita, joita ei sittenkään livenä halua toteuttaa. Mutta mulla se menee näin: nautin suunnattomasti visiosta, jossa naistani n.aidaan hitaasti takaa samalla kun hän ottaisi joltakin ahnaasti suuhun ja hieroisi kolmannen miehen k.alua. Voisi olla lisääki miehiä ympärillä.

Kipeetäkö?! Oikeesti vois olla, mutta en tiedä... Mitäs mieltä naiset moisesta käsittelystä? Livenä vai pelkästään fantsuna?
 
sama meillä
Mun miehellä sama "fantasia".
Eli on kertonu mulle suoraan asian.
Sanois kuulemma nauttivansa kun näkee mun saavan kunnolla kalua... On muuten musta mustis("terveellä" tavalla). Tämä fantasia hänellä suurimmaks osaks ilm. siks ku olen välillä aika kyltymätön... Että näin meillä.

En tiiä oisinko ite oikeasti valmis toteuttaan tota...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2006 klo 10:35 Neo kirjoitti:
Käsittämätön fantasia, vaikka olen mustis vaimostani. Ehkä fantasioiden tarkoitus onkin "sallia" asioita, joita ei sittenkään livenä halua toteuttaa. Mutta mulla se menee näin: nautin suunnattomasti visiosta, jossa naistani n.aidaan hitaasti takaa samalla kun hän ottaisi joltakin ahnaasti suuhun ja hieroisi kolmannen miehen k.alua. Voisi olla lisääki miehiä ympärillä.

Kipeetäkö?! Oikeesti vois olla, mutta en tiedä... Mitäs mieltä naiset moisesta käsittelystä? Livenä vai pelkästään fantsuna?
Täällä sitä fantasioidaan ja toisella palstalla kerrotaan kuinka on vaimoaan pikkujouluissa pettänyt... :headwall:
 
Neo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2006 klo 21:57 LAdy kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.11.2006 klo 10:35 Neo kirjoitti:
Käsittämätön fantasia, vaikka olen mustis vaimostani. Ehkä fantasioiden tarkoitus onkin "sallia" asioita, joita ei sittenkään livenä halua toteuttaa. Mutta mulla se menee näin: nautin suunnattomasti visiosta, jossa naistani n.aidaan hitaasti takaa samalla kun hän ottaisi joltakin ahnaasti suuhun ja hieroisi kolmannen miehen k.alua. Voisi olla lisääki miehiä ympärillä.

Kipeetäkö?! Oikeesti vois olla, mutta en tiedä... Mitäs mieltä naiset moisesta käsittelystä? Livenä vai pelkästään fantsuna?
Täällä sitä fantasioidaan ja toisella palstalla kerrotaan kuinka on vaimoaan pikkujouluissa pettänyt... :headwall:
Jos olet tuota mieltä, niin eihän sille mitään voi. Tosin aikoinaan noiden pikkujoulujen aikaan en ollut naimisissa enkä edes seurustellut nykyisen vaimoni kanssa. Enää ei edes moisia kokemuksia, mutta "those were the days...". Moraalinvartijoita tarvitaan: "Joka raamatulla uhkaa, meistä syntisistä tehdä tuhkaa...". Sanottiin aikoinaan Raino Westerholmistakin ;) Eli ihan presidenttiehdokasainesta!
 
Klovni
Hehe mua ihan naurattaa nää hemmetin puskatädit jotka täällä vahtaa muiden kirjoittamisia ja tulee kommentoimaan että "nyt täällä fantasioidaan ja toisessa palstassa juuri kerroit pettäneesi" mää mää mää. Hankkikaa elämä karvajalkaiset moraalinvartijatädit. :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä